Witam
Jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć jak wymontować tą przekładnie i zamontować nową linkę licznika? Poprzedni właściciel użytkował skrzynie w scorpio 2 i miał zamontowaną taką bardzo długą linkę licznika, która ciągnęła się dołem po całej długości silnika i wielkim rogalem zawijała górą w kierunku zegarów. Po otworzeniu maski linka w pierwszej kolejności rzucała się w oczy.
Nie zdążyłem jej podłączyć w swoim a już przy wjeździe do garażu zahaczyła o coś i wyrwało ją przy samej dupie. Podejrzewam, że przy tym szarpnięciu posypało się coś w tej przekładni napędu wbudowanej w tylnej części kadłuba skrzyni.
miał ktoś z tym do czynienia? Jak wymiana tego?
Daimos / 2013-09-29 14:22:28 /
No ale sam nie wiesz co trzeba wymienić...
Najpierw zobacz co się stało.
Sama linka jest mocowana na seger i tyle.
PiotrekGran / 2013-09-29 15:23:36 /
taka linka od transita diesla z przed 92 roku podejdzie?
Daimos / 2013-09-30 16:38:26 /
przerabiał ktoś skrzynie w wyjściem elektrycznym na linke?
tak ja przerabiałem, łacznie ze stworzeniem customowej zębatki 1szt z 2.. od 2lat działa bez problemu, pisz na priv to postaram ci sie opisac co i jak..
To nie na priv, tylko w wątku co by dla potomnych było. Pisał już o tym Mario i Trójkąt chyba. Poszukać na forum i dodać swoje uwagi :)
Konrad vel smasher / 2013-12-18 10:00:38 /
http://www.capri.pl/forum/189127
Konrad vel smasher / 2013-12-18 10:08:06 /