logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Jaki silnik do taunusa mk I?

Jaki silnik do taunusa mk I?

Jaki silnik do taunusa mk I? Chce wlożyc diesla, od którego forda bedzie najlepszy? Jaka pojemnosc radzicie? :-)

_Kristoff_ / 2004-11-07 12:39:53 /


diesla nie bardzo lepiej przemysl sprawe i zaloż sobie V6 bo diesel w dziobie to juz prawie zbrodnia

michałP / 2004-11-07 12:44:49 /


Prawie?

/ 2004-11-07 12:47:54 /


Jesli juz masz ta qpe to lepiej sprzedaj mi, a jesli dopiero zamierzasz kupic i wpakowac tam klekota to odpusc od razu, albo nie wypisuj przynajmniej tutaj herezji...

Mysza liil (EM) / 2004-11-07 12:47:59 /


hmm...taki taunus bedzie bardzo duzo palil, a gaz dla mnie to zbrodnia dla takiego auta. a moze wloze poprostu 1.3 ?!?

_Kristoff_ / 2004-11-07 13:21:41 /


1.3 oczywiscie benzyna oryginalny. A co zrobic by zmiejszyc spalanie taunuiego??

_Kristoff_ / 2004-11-07 13:25:09 /


A klekot to nie zbrodnia?

/ 2004-11-07 13:26:23 /


"co zrobić żeby zmiejszyć spalanie Tauniego"

założyć 1.6 ;-) 1.3 jest za słabe i pali wiecej
pozatym jeździć mniej tak żeby była kasa na paliwo (benzyne !)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-07 13:57:22 /


ja ci q.... dam diesla w Taunusie I!!!!! na szafot z nim!!! bądź wyklęty za samą myśl o tym!!!!

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-07 14:51:54 /


Odpowiadając na zadane pytanie: jedynie 1.8 w wersji wolnossącej z Fiesty/Oriona albo turbo ze Sierry - idealnie siada na tylnonapedową skrzynię [np. N9] i nie jest cięższy od Pinto, a lżejszy od widlaków. Wykluczone są motory z Granady/Scorpio czy Sierra 2.3, które ważą więcej od Koelna V6 i dziobak utraciłby całkowicie sterowność, a spirale z przodu powyginałyby Ci maske :).
A teraz zdroworozsądkowo - broń Boże 1.3 !! Żeby to jakoś się ruszało musisz dać bardzo krótki dyfer, a to w warunkach dynamiki dzisiejszego ruchu zaowocuje zużyciem większym niż 1.6 czy 2.0. Podobnie odpuść sobie widlaki - jak nie chcesz gazu, to z wiaderkiem możesz nie nadążyc. Daj normalne Pinto 1.6 lub 2.0 w połączeniu z dyfrem od 2.3 V6 i skrzynią piątką ze Sierry. Takie auta palą poniżej 10 benzyny po miescie i około 7 na trasie.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-07 15:15:43 /


Dziekuje, za wszystkie uwagi. Pomogliscie mi w podjeciu decyzji. Zostaje przy oryginale. Ale gazu i tak nie zaloze ! :-) Obiecuje.

_Kristoff_ / 2004-11-07 15:33:52 /


Dziękuje Ci Panie Boze za tą strone za to forum i za tych ludzi.... diesel hehehe :)

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-07 16:50:04 /


_Kristof_ tylko proszę nie zapodawaj teraz wątku jaki mam kolor wybrać ....a swoją drogą masz już to auto wyszukane ? skoro martwisz się o rodzaj silnika może po prostu będziesz miał szczęście i trafisz z oryginalnym sercem i wtedy to chyba nie warto zmieniać . W moim jest ten silnik który zakładała fabryka i sądzę , że to jest jedna z cenniejszych spraw w samochodzie z takich roczników.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-07 17:11:37 /


Nie mam jeszcze konkretnego egzemplarza na oku :-( Jesli chodzi o remont to bede go robil na oryginal, a watek taki zalozylem bo mnie interesowala wasza opinia na ten temat :-P , acha slyszalem o dziobaku coupe z silnikem diesla do sprzedania :-))) za 8000 zl. :-/

_Kristoff_ / 2004-11-07 17:19:56 /


nie no gaz to zbrodnia ,a diesla chciałeś włozyć?? ,to ja jestem zbrodzniazem i to strasznym ,boze wybacz mi

Kuki.vel.Krzak Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-07 17:32:16 /


daj 2.2 TDCI z mondeo ;) błehehehe

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-07 19:56:59 /


Hmm diesel to rzeczywiście zbrodnia, a gaz to już kwestja jak często i daleko się jeżdzi. Jeśli tylko dla frajdy w weekend, na zloty, a nie na codzień do szkoły czy pracy to pozostałbym przy bęzynie. A ciekawy jestem o jakim dziobaku słyszałeś za 8000 z klekotem pod maską :>

Police / 2004-11-07 22:49:24 /


wszystko w porzadku ale ktos musi nick zmienic i to natychmiast

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-07 23:43:38 /


ja sobie chwale 1,6 na gazniku webera z duzego fiata. dwie gardziele, reczne ssanie. pali okolo 10 toczac ciezki kola 205/60/14. inna sprawa ze wolno jezdze ponad 30 letnie auto zasluguje na szacunek.

nmd / 2004-11-08 01:49:54 /


Gurden wielkie dzięki że wreszcie ktoś się tym zainteresował. Starałem sie walczyć o to ale jakos pozostało to bez odzewu delikwenta.

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-08 18:58:38 /


hej _kristoff_
spozniles sie z nick-em o 10 miechow
pomysl o tym i zmien go bo troche nie pasi jak sa 2 takie same osoby
kreseczki cie nie odrozniaja

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-08 21:21:51 /


mysle ze pozatym ze to poroniony pomysl z tym dieslem to nigdy zaden taunus nie wystepowal w wersji silnikowej z dieslem wiec jak wiadomo diesel przenosi duze wibracje na bude i dlugiej eksploatacji bym nie wrozyl zwazywszy ze pewnie taki tauni nie raz byl robiony i szybko by szpachla platami zlazila nie mowiac o spawach i calej blacharce
:)
jak nie stac cie na wache do takiego auta to kup sobie cc700 i smigaj a nie takie bzdury tu wypisujesz!
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-09 22:20:28 /