Moje pytanie brzmi:Co jest nie tak....
A oto krótki opis-wszystko dotyczy V-ek-gaźnikowych
Mój kolega ma Granie 2.8
Wszystko było super z gazem az do czasu remontu głowic.
Zrobił remont,pozakładał wszystko,odpalił...i....silnik wogóle nie chciał ciągnąć...
Kolega który ma równierz Granadę(2.3)poradził mu aby PRZYTKAŁ wlot powietrza -i będzie ok.
Tak zrobił i naprawdę wszystko zaczęło chodzić normalnie.
Obaj mają teraz poprzytykane wloty-bo jak odetkają to silniki tracą moc!!!
Ja od kiedy kupiłem Capri(2.3) na początku miałem równierz przytkany wlot,ale po totalnej regulacji jeszcze w '99-od tego czasu NIGDY nie miałem nic przytkane i silnik chodzi super!
Próbowałem zrobić tak jak oni i wiecie co??-ZERO MOCY!!!
A więc -co jest u nich nie tak????
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2004-11-06 20:36:40 /
trzeba wyregulować gazownie.. możliwe że przy demontażu rozszczelniła się puszka filtra powietrza.. lub montując ją ponownie źle uszczelniliście.. to wszystko powoduje spadek podciśnienia w puszce i mniejszą ilość podawanego gazu..
Trójkąt / 2004-11-06 21:03:46 /
ja do takich szybkich uszczelnień stosuję "gumę w tubce"
biała gęsta maź ,która dość szybko zastyga i pozostaje w konsystencji gumy
Consul2.3V6 / 2004-11-21 23:04:23 /
Tajemniczy jak James Bond ;) - może jakąś nazwę, chyba tu nie ma posądzeń o krypto reklamę jeżeli coś się sprawdza
tajemnicza biała guma w tubie (masa netto 100g)nazywa się
White Plastic Rubber a produkowana jest przez Dynatron/Bondo Corp. Atlanta GA 30331 USA
Znalazłem ją w piwnicy u mojego szefa z byłej pracy,po skonfiskowaniu już nie pytałem sie skad on ja miał :)
Mimo niewątpliwego przeterminowania dalej działa super :)
Prawdopodobne miejsce kupna : jakaś giełda samochodowa ,sklep chemiczny lub import własny.
Polskich odpowiedników jeszcze nie spotkałem
Consul2.3V6 / 2005-01-19 20:20:08 /