Jak wyglądają znaki na kołach pasowych w silniku 2.0 R4 i jak je ustawic przy zmiani paska?
Toperz / 2004-11-05 17:13:01 /
ftp://ftp.capri.pl/pub/trojkat/silniki_ford/1,6-1,8-2,0OHC_engines.pdf
Trójkąt / 2004-11-05 17:16:40 /
Co jest że na ftp-a nie moge wejść. Kiedyś bez problemu a teraz mi pisze że brak dostępu.
DZIOBEK / 2004-11-07 12:26:21 /
pytanie: jesli kolo rozrzadu jest na punkcie to na ktorej kresce powinno byc kolo walu? w 1.6 ohc? bo mnie szlak trafi :\ bo jest ich chyba 5 czy 6 a wczesniej nie zajmowalem sie rzedowkami...:(
Zakrzak! / 2005-04-27 15:58:03 /
Na największej. Lub inaczej mówiąc ostatniej.
gryziu liil (EM) / 2005-04-27 16:01:10 /
Znaczy się najgłębszej miało być :)
gryziu liil (EM) / 2005-04-27 16:02:13 /
ostatniej ale z ktorej strony?i jak do tego ma sie ustawienie zaplonu?
chyba zainstaluje sobie kompa w garazu bedzie szybciej :P
Zakrzak! / 2005-04-27 16:22:27 /
ostatnia kreska,która sie mija ze "wskaźnikiem" przy normalnych obrotach silnika , czyli zgodnie ze wskazówkami zegara to GMP. Wcześniejsze,to kolejne fazy wyprzedzenia zapłonu.
marian212 / 2005-04-27 17:16:21 /
ok czyli jak na kole rozrzadu jest na punkcie i na kole walu na "ostatniej" kresce to rozrzad jest wtedy dobrze ustawiony tak?
Zakrzak! / 2005-04-27 17:22:26 /
tak , a ustawienie koła napędu aparatu zapł./pompy oleju zależy od Twojej weny twórczej :D
marian212 / 2005-04-27 17:54:32 /
dzieki :P
dzis juz nie mam nerwow...jutro ustawie jeszcze raz i zobaczymy
pozdro
Zakrzak! / 2005-04-27 18:44:49 /