logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » nie wiem co jest...dymi bo nierze olej czy gaznik rozregulowany?

nie wiem co jest...dymi bo nierze olej czy gaznik rozregulowany?

witam...ostatnio mam taki problemik...mam grandzie 2,0 R4...pracuje w miare ladnie...tylko jest problem....dymi na granatowo i jak za szybko sie wrzuci bieg wyzej [czytaj ponizej 3000 obr/min] to drzy masakralnie...i teraz nie wiem co jest...bo kolor dymu wskazuje na branie oleju...ale jak dolane bylo 1 wrzesnia na poziom max...tak teraz jest na 1/3 wysokosci pomiedzy min i max...i martwi mnie tez spalanie...bo chyba ok 12 wynosi...no i w czym problem? czy rzeczywiscie bierze olej czy moze problem tkwi gdzies w zasilaniu?...zawory tez sa raczej srednio wyregulowane bo slaby dostep =(...dzieki za pomoc i pozdrawiam!!!

ulik87 / 2004-11-03 16:41:23 /


jesli kopci i ubywa oleju to znaczy ze bierze olej. pali okolo 12 hmmmmm ja bym sie cieszyl bo moj 1.6 pali kolo 17 wiec nie masz co narzekac:)

Gleacken Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-03 17:21:12 /


jak bierze olej dymi na bialo-niebiesko a nie na granatowo wiec to raczej nie to na granatowo dymi jak nie spala mieszanki dobrze(chyba)wiec moze sprawdz swiece ,przewody,zapłon,zawory,gaznik,paliwo

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-03 17:36:45 /


slaby dostep do zaworow w r4??? czlowieku o czy ty mowisz???
a co do kopcenia to pewnie nie masz juz uszczelniaczy zaworowych,resztki pierscieni moze i ogoolne zuzycie silnika:)
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-03 18:22:05 /


Propoonuje zmienic uszczelniacze i wyregulowac zawory, czyli sprawa podstawowa, a potem mozna szukac dalej.

Rzeczywiscie, ustawienie wydechow na 3 i 4 cylindrze moze byc problematyczne (duza podstawka kolo gaznika mocujaca ciegno i linke gazu) i bez odpowidniego klucza moze zaistniec koniecznosc zdjecia gaznika lub tej podstawki. Ale zawsze mozna sie pocieszyc regulacja wydechow w OHC EFI :-)

I powiedz co drzy?? Silnik?? Jak drzy?? Szarpie?? Bo skoro cos drzy to nie znaczy ze to wina silnika, mozesz miec np rozwalony krzyzak lub gume na wale, uszkodzona poduszke silnika, wydech dotykajacy do karoserii itd

Mysza liil (EM) / 2004-11-03 19:36:33 /


zacznij od porzadnego wyregulowania zaworow a pozniej porzadnego wyregulowania zaplonu
jesli dalej bedzie szarpal czy przerywal to prawdopodobnie trzeba bedzie wymienic swiece/przewody/kopulke/palec lub zregenerowac gaznik

jesli dalej bedzie dymil to sprawdz cisnienia w cylindrach, jak beda slabe to masz powod - pierscienie lub zawory

jesli puszcza niebieska chmure przy uruchamianiu to uszczelniacze zaworowe

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-03 20:28:17 /


Jeżeli dymi na niebiesko to :
1-albo pierścienie
2-uszczelniacze
3-możliwość-prosta sprawa-za słabo dokręcony kolektor ssący-i zasysa olej w kanały ssące.....niby głupie-ale warto sprawdzić!

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-04 17:18:37 /