Czy jest jakaś różnica w długości wałów napędowych między mk1 a mk2/3?
maciekvmx / 2004-11-02 15:12:51 /
nie zalezy to od modelu mk1 2 czy 3 ale od silnika jaki jest w konkretnym aucie oraz skrzyni :)
a inne roznice to np. takie ze w mk1 byl sztywny wal a pozniej laczony...
pozdro
Zakrzak! / 2004-11-03 11:43:47 /
Chodzi mi konkretnie o różnice długości wałów.Skrzynia, wał i most jest od v6 z mk2, chodzi mi o to czy przy wrzuceniu kompletu do jedynki długość będzie ok i czy mocowanie wału do budy jest identyczne.
maciekvmx / 2004-11-03 19:36:54 /
nie mialem wiele stycznosci z mk3 ale rozstaw osi sie nie zmienil wiec nie powinno byc roznic a mocowanie posrodku jest takie samo(na 95%) :)
Zakrzak! / 2004-11-03 21:22:12 /
wał chyba od silnika nie zależy - jak już to od skrzyni - pewnie przy 5 biegowej był krótszy. Maciek jak miałeś sztywny jednoczesciowy wał w jednyce (możliwe) to nie bedziesz gdzie mieć przykręcić podpory wiec trzeba bedzie wymyślić jakieś mocowanie..... innych problemów nie wróże chyba że nie bedzie pasować na wieloklin skrzyni/dałeś skrzynie 5 biegów
MikeB4 / 2004-11-04 00:46:22 /
Jednak z wałem są wały. Długość identyczna, tylko podpora w innym miejscu. I tu mam prośbe do posiadaczy MK1 na manualu - oddam królestwo za wymiary/opis/zdjęcie takiego wału.
maciekvmx / 2004-12-16 18:11:30 /
u mnie nie ma podpory !! wal jednoelementowy!!
Pe®ana / 2004-12-16 18:21:22 /
u mnie tak samo - dwuprzegubowy , bez podpory
marian212 / 2004-12-16 19:21:28 /
w Mk1 byly waly jednoczesciowe 1.3 kent , 1.3 V4 i 1.5 V4
sporo rodzajow dwuczesciowych zkrzyzakiem na srodku i kilka rodzajow z przegubem CV tak jak 2.8i
roznily sie dlugosciami, rocznikami, manual/automat, Anglia/Niemcy itp
camaro / 2004-12-16 23:02:05 /
Ciekawe, bo u mnie jest mocowanie na podporę wału, a był to właśnie 1500 V4.
Mam jeszcze kilka pytań,
Czy szanowni posiadacze tego silnika też mają mocowanie na podporę?
Pierwotnie był 1500V4 i most timken, obecnie V6 i salisbury, czy da się w ogóle dopasować jakis fabryczny wał?
Czy wał jednoczęsciowy ma szanse w konfrontacji z 2.8:)?
A co do karoserii to numer GAECJK, typ ECJ - czyli chyba angielska poskładana w Kolonii.
maciekvmx / 2004-12-17 17:31:09 /
wał od timkena nie pasuje do mostu salisbury , nie przykręcisz go do mostu.nie wiem jak w mk1 , ale w innych wał jednoczęściowy był do silnika 1,3. Jakbym się mlił to niech mnie ktoś poprawi. :):)
papajPeCeKa / 2004-12-20 09:30:46 /
Ja u siebie w FC III wymieniałem most z Timkena na Salisbury bez zmiany wału i żadnego problemu nie było.
dOFt
gryziu liil (EM) / 2004-12-20 11:46:43 /
Capri III, 2,9EFI, będzie N9 pięciobiegowa od V6
Czy może mi ktoś powiedzieć jaka powinna być długość wału do tego zestawu ?