biskupking61 / 2004-10-24 23:33:48 /
jezli masz skrzynie typ E, nalezy ja wkrecic, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, az do oporu, zwróc uwage na poprawne załapanie gwintu.
jezeli masz skrzynie typ N/5, nalezy ja przykrecic 3 srubami
pozdro
A jak wygląda to w skrzyni 4 typ 3?
Ostatnio przy wbijaniu 1-ki cały lewarek został mi w reku, wkręciłem go na miejsce przejechałem kilka km i sytuacja znowu sie powtórzyła. Zerwał się gwint? Znacie jakieś patenty aby to naprawić?
Piotras / 2005-11-21 13:36:36 /
Ja mialem tak w swoim. I zrobilem tak: dorobilem pierscien taki jak na zdjeciu.
Odpowiednie wymiary musisz sobie dobrac aby wewnetrzna srednica trzymala gałke. Nastepnie robisz "U" z nagwintowanego preta. Pret musi byc wystarczajaco dlugi, taki aby przeszedl pod skrzynia. Przekladasz pret przez otwory, rzykrecasz z góry srubkami i juz nie ma bata zeby wypadlo.
Taki Adam Slodowy ale skuteczne (bawilem sie w przegwintowywanie i jakies kleje i tylko sie narobilem).
Pozdr
fireone / 2005-11-21 14:15:21 /
Ja czyscilem gwint (albo raczej jego resztki) i wklejalem na Kropelke.
pmx (wiewior;) / 2005-11-21 15:01:28 /
Spotkałem się z takim patentem z dwóch ston wkręcone śrubki, ale to pracochłonne lepsza opaska.
Staszek z Chełma / 2005-12-13 21:26:40 /