Mam wątpliwości co do urządzenia jak na zdjęciu. Po pierwsze, Trip nie wskazuje zużycia paliwa. Po drugie, paliwo cofa się do baku na postoju.
- Czy to tylko przepływomierz, czy również pełni funkcję zaworu zwrotnego ? Czy może zawór jest w pompie ?
- Rozbierał ktoś to ? Co zastajemy w środku po przepołowieniu ?
Paliwo po postoju przez noc trzeba zassać, dodam, że idzie bez problemu, czyli po drodze nie ma żadnej blokady.
Układ paliwowy był mocno zasyfiony, więc spodziewam się że cokolwiek ruchomego w środku jest, utknęło...
Zanim to rozpołowię, chętnie zapoznam się z doświadczeniami innych.
banol / 2013-05-14 10:07:21 /
Za nie wracanie paliwa do baku to odpowiedzialny jest raczej akumulator paliwa.
Ale to jest gaźnik :)
Obstawiałbym pompę paliwa.
m.kozlowski / 2013-05-14 10:26:05 /
Sorry, nie zauważyłem:)