WITAM WSZYSTKICH,PROBLEM POLEGA NA TYM,ŻE MIMO NOWYCH KABLI,NOWYCH ŚWIEC PIERWSZY CYLINDER NIE PALI,WTRYSK PODAJE PALIWO,BO ŚWIECA JEST MOKRA.NIE WIEM CO JEST GRANE,"FACHOWCY" SUGERUJĄ ZBYT DUŻE CIŚNIENIE WTRYSKU NA TYM CYLINDRZE,LUB ZUŻYTA KRZYWKA NA WAŁKU ROZRZĄDU.DAJCIE CHOCIAŻ ZNAĆ CO MOŻE BYĆ GRANE,AHA CIŚNIENIE NA CYLINRACH MIERZONE-JEST OK,MOTOR 2,8I V6
POZDROWIENIA OD JEDYNEGO WŁAŚCICIELA CAPRI W CHEŁMIE
na k-jetach sie nie znam zbytnio, ale moze wtryskiwacz??
Mysza liil (EM) / 2004-10-06 19:53:33 /
sprawdz cisnienie w cylindrach, jesli pierwszy odbiega od normy to jest powod
czasami zdarza sie ze swieca lub kabel sa wadliwe, wystarczy zamienic z cylindrem obok i sprawdzic czy tym razem drugi nie bedzie palil
mozesz tez podlaczyc do oscyloskopu, wtedy pokaze czy iskra jest ladna
mozesz zdjac przewod z 1cyl , zalozyc na niego inna swiece i sprawdzic jaka daje iskre, porownaj z drugim
generalnie najpierw upewnij sie czy jest dobra iskra
jesli bedzie to przyczyny trzeba szukac w szczelnosci cylindra badz wtryskiwaczu (nie wystarczy zeby podawal paliwo, musi je jeszcze rozpylac ;) )
camaro / 2004-10-06 20:50:12 /
DZIEKI ZA WSKAZÓWKI,DAJE NURA POD MASKĘ
ODKRYŁEM CO BYŁO GRANE,PADŁA TA CZĘŚĆ W ROZDZIELACZU WTRYSKU,CO ODPOWIADA ZA PODAWANIE PALIWA NA POSZCZEGÓLNE CYLINDRY,I WŁAŚNIE JEDNA SEKCJA BYŁA PADNIĘTA,ZMIENIŁEM JĄ NA CZĘŚĆ OD MERCEDESA 300 I GRA TERAZ MOTOREK CACY.POZOSTAŁO MI JESZCZE CHŁODZENIE ,ALE TO TEMAT NA INNE DNI............
a tak przy okazji kup jeszcze nową klawiaturę :)) bo w tej chyba się CAPS-Lock zacina ;]
Trójkąt / 2004-10-22 15:41:18 /
A co to jest caps lock??? : )
m.i.c.r.o.n. / 2004-10-22 16:45:53 /