Czy ktoś się orientuje jaka jest różnica między skrzynią automatyczną z Taunusa 2.0R4 `81 a automatem w Granadzie 2.8V6 `83 ? (pomijając oczywiście obudowę sprzęgła). Za wszystkie odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.
Mysza liil (EM) / 2002-09-08 07:09:58 /
więc obudowa sprzęgła i konwerter :)) reszta ta sama
Trójkąt / 2002-09-09 08:58:09 /
Dzięki wielkie, bo właśnie kupiłem Grani z automatem i nie wiedziałem czy pozbywać się skrzyni od Tauniego. Teraz już wiem, że nie sprzedam :)).
PS. W Granadzie nie działa Kick-down. Czy to kwestia wyregulowania linki od skrzyni, która połączona jest z pedałem gazu, bo jak wciskam pedał na maksa to tylko minimalnie ją pociąga?
Mysza liil (EM) / 2002-09-09 21:05:55 /
spróbuj ją podciagnąć... ale nie za mocno bo z tego co kojaże linka nie pracuje w całym zakresie otwierania przepustnicy tylko właśnie przy max otwarciu...
sprawdź jeszcze drożność przewodu podciśnieniowego który idzie do skrzyni... on też ma wpływ na moment zmiany biegu
Trójkąt / 2002-09-10 08:29:54 /
Jeszcze raz dzięki Trójkąt.
Zauważyłem, że cięgno do którego przymocowana jest linka od skrzyni obraca się na dźwigni (puścił zgrzew), a w przewód podciśnieniowy wpięte jest podciśnienie do parownika. Jak pospawam i odłącze, to powinno być dobrze.
Mysza liil (EM) / 2002-09-10 09:33:09 /