Szukam i i szukam i nie moge nigdzie znaleźć, jak powinien wyglądać oryginalny lewarek z capri MK2? czy może ma ktoś fotki? pozdr
Paluszczak / 2013-01-10 13:59:17 /
Wygląda tak jak scierkowy tylko jest mniej skrzywiony i ma mniejszy tłumik drgań czy jak to tam nazwać.
Aldaron / 2013-01-10 14:29:30 /
lewarek zmiany biegów czy lewarek do podnoszenia auta?
brzezin / 2013-01-10 15:05:02 /
ja wiem jak wygląda koń rafał, a lew arek nie wiem :/
Mysza liil (EM) / 2013-01-10 20:41:58 /
chodzi o lewarek do podnoszenia auta, niestety nie mam za wielu Caprików w pobliżu a w jednym którego wlaściciela mialem okazje poznac to twierdzi że w MK1 jest inny niż w II.
Paluszczak / 2013-01-10 23:28:35 /
.
Jeszcze w komplecie klucz z czerwonym plastikowym końcem do kół wsuwany do srodka lewarka i na dwie gumki Forda scisniety za pasem tylnym w bagażniku.
Konrad Szyperski / 2013-01-11 08:54:53 /
Swoją drogą to pozazdrościć caprika który daje się podnosić oryginalnym lewarkiem...
Mysza liil (EM) / 2013-01-11 09:54:35 /
lewarek mam. Ktoś ma może taki klucz do oddania ? To byłby miły komplet.
valhallen / 2013-01-11 10:11:45 /
jak masz te "uszko" to bardzo dobrze, ale sprawdz czy je na pewno masz, bo szczerze... jezeli twoje Capri miało robione progi to bardzo prawdopodobne że temu co je robił nie chciało się dorabiać mocowania pod progiem na lewarek, bo zwyczajnie auto podnosi się....
żabką która wozisz w bagażniku :)
Tom'ash / 2013-01-11 10:13:17 /
mysza, nie spotkałem jeszcze takiego co podnieść fabrycznym nie można, toto przecież w podłużnice wchodzi, a o próg tylko delikatnie się opiera.
pzdr
To widocznie z samymi igłami miałeś do czynienia;-) Wprawdzie nie w Capri, ale w Taunusach i Granadach miewałem z tym kłopoty;-)
bobik liil / 2013-01-11 19:01:58 /
a najlepsza jest zmiana koła z fabrycznym lewarkiem powoli wchodzącym w próg i trzeszczącą blachą :)
brzezin / 2013-01-11 19:07:25 /
Z odpowiedzi widzę że zbyt praktyczny nie jest ale dbają o to żeby autko było w stanie jak z fabryki to jest zawsze o jakiś % bliżej :)
Paluszczak / 2013-01-11 23:12:35 /
Dlaczego nie zbyt praktyczny ? Ja używam cały czas i się spisuje doskonale :)
Aldaron / 2013-01-12 04:01:21 /
Bardzo ważne by wkładać lewarek tzn. trzpień do samego końca we wpust podłuznic wtedy jest ok, łatwo poznać po tym ze się bedzie kręcić nim bardzo blisko blachy drzwi, 1,5-2cm od poszycia drzwi....
Ale podnosiłem też takie egzemplarze ze sie próg wyginał i tzreszczało.
Konrad Szyperski / 2013-01-12 20:32:51 /