Czy wtrysk w 2.8i jest problematyczny jeśli chodzi o jego regulacje i ustawienie ??? Co sie w nim psuje, co podlega okresowej wymianie ???
Konrad Szyperski / 2004-09-28 20:41:43 /
jak jest dobrze czyt."fabrycznie" ustawiony to jest bezproblemowy i bezawaryjny
przynajmniej z moich doswiadczen :) klopoty moga pojawiac sie z np. przepustnicami gdy sie wyrobia wtedy lubi plywac na obrotach
pozdro
Zakrzak! / 2004-09-28 20:56:48 /
W sumie to prawda, wtrysk mechaniczny K-Jetronic jest w miarę prosty do wyregulowania i mało awaryjny. Niestety polskie "paliwo" i polscy "mechanicy" potrafią zepsuć wszystko. Przede wszystkim nie każdy mechanior wie jak ten wtrysk działa, nie potrafią zdiagnozować problemu czy awarii więc i popsuć dużo może. Drugim czynnikiem niszczącym jest sprzedawany na naszych stacjach paliwowych produkt benzynopodobny - przez tą berbeluchę może paść pompa paliwa, zapchać się akumulator ciśnienia czy nawet uszkodzić się tłoczek sterujący.
czyli pilnowac filtra :) lub zalozyc lepszy...
Zakrzak! / 2004-09-28 23:41:20 /
Filtr nie bardzo ochroni pompę i akumulator ciśnienia - są między bakiem a filtrem.
Konrad,a co ty kombinujesz?Chcesz do swojej białej "3" wsadzić wtrysk??
Trophy / 2004-09-29 11:11:52 /
Ha,ha,ha....nie, ja tylko po prostu sprowadziłem następne Capri, takie sobie najzwyklejsze 2.8 Super Injection z 84 r.!!!
P.S. Stało bbbaaaarrrrddddzzzzooo długo i chodzi dość kiepsko tzn. jak się nagrzeje nie trzyma obrotów i gaśnie itp.itd.
Konrad Szyperski / 2004-10-04 21:25:31 /
No a już sie bałem....:)
Trophy / 2004-10-04 22:30:35 /