Działało, działało, aż się zesrało, oczywiście na sam koniec składania wnętrza, wraz z przykręceniem ostatniej śrubki.
Cały czas mam zwarcie na drugim bezpieczniku i za cholerę nie mogę go zlokalizować. Nawet jak odłączę od skrzynki WSZYSTKIE przewody, to dalej mam zwarcie.
Szczerze powiedziawszy to po dzisiejszych kilku godzinnych, bez owocnych poszukiwaniach zwarcia mam ochotę to olać i podłączyć się pod inny bezpiecznik, ale jakoś tak nie za bardzo mam ochotę na takie pół-rozwiązanie, chyba, że okaże się jedynym wyjściem.
1. Czy mogę olać zwarcie i podłączyć przewody do innego bezpiecznika?
2. Gdzie jeszcze szukać tego zwarcia? Pod deską czysto.
Curtis_Capri / 2012-12-01 17:48:11 /
2 8A oświetlenie: tablicy rejestracyjnej, schowka, zapalniczki, włącznika wentylacji i regulatorów wentylacji, deski rozdzielczej, zegarka, wskaźnika położenia dźwigni automatycznej skrzyni biegów (opcja)
(obwód zasilany tylko przy włączniku świateł w pozycji "światła pozycyjne" lub "światła mijania/drogowe")
Nawet jak odłączę od skrzynki WSZYSTKIE przewody, to dalej mam zwarcie.
A więc oznacza to, że ODŁĄCZYŁEM:
tablicy rejestracyjnej, schowka, zapalniczki, włącznika wentylacji i regulatorów wentylacji, deski rozdzielczej, zegarka, wskaźnika położenia dźwigni automatycznej skrzyni biegów (opcja)
A i tak jest zwarcie na skrzynce.
Curtis_Capri / 2012-12-01 18:48:43 /
Mam zwarcie = jara mi zawsze drugi bezpiecznik?
Odłączałeś wiązkę od spodu skrzynki?
Patrzyłeś na samą skrzynkę miernikiem? Czy nie było w niej nic naprawiane?
Często w tych skrzynkach śniedzieją łączenia bolców z blaszkami i trzeba je zlutować - masz tego ślady?
PS. Jak wszystko odłączysz, to jak zwarcie jak prądy nie dochodzą żadne? ;-)
Konrad vel smasher / 2012-12-01 19:14:24 /
Ok doczytałem o odbiornikach. Wypnij kostki z dołu i popatrz po wiązce i schematach co tam dochodzi. W tej skrzynce kilka bezpieczników jest zmostkowanych.
Konrad vel smasher / 2012-12-01 19:16:22 /