Czy ktoś ma wiedzę co to za dwie złączki z elektryki silnika 2.8i k-jet i kolorystycznie za co odpowiada każdy kabelek w czerwonej i białej wtyczce?
Daimos / 2012-11-06 20:50:01 /
Są to kostki od instalacji silnika - zapłon + K-Jet. Przechodzą przez ścianę grodziową i łączą się z kostkami stacyjki nad nogami kierowcy. Ale poszczególne kabelki to nie wiem za co odpowiadają.
Dzięki dred przy najmniej już coś wiadomo. Czyli te złącza nie są pociągnięte do dwóch przekaźników jak to jest naszkicowane na schemacie elektryki k-jetronic w capri (zamieszczonego w dziale garaż)
Ma ktoś możliwość przesłania foto lub pisemnego opisu dalszej drogi dokąd te przewody dalej płyną pod deską?
Daimos / 2012-11-07 23:05:15 /
Jak najbardziej mogą mieć związek z zielonym i fioletowym przekaźnikiem, bo one siedzą tam niedaleko.
A niby po co mają iść pod deskę skoro są od k-jeta? Tylko zielony idzie wyżej do obrotomierza, reszta do przekaźnika pompy (fioletowego) i przekaźnika wtryskiwacza rozruchowego (zielonego). Pod maskę muszą iść przewody do regulatora termicznego i wtryskiwacza rozruchowego oraz wyłącznika termiczno-czasowego. Wszystko jest na poniższym schemacie:
files.capri.pl/garage/ford-capri-2.8i-k-jetronic-wiring-diagram.gif
Kostki są do tego, by połączyć wiązkę spod maski z wiązką w kabinie, kostki znajdują się przy ścianie grodziowej po stronie kabiny. Przekaźniki również. Linia przerywana na schemacie to ściana grodziowa.
Mysza liil (EM) / 2012-11-08 07:55:35 /
Mysza, czerwona jest do łączenia z instalacją, zielona do przekaźnika, który jest na słupku A.
granadziarz_3M / 2012-11-08 12:19:54 /
Kostka na foto obok czerwonej nie jest zieloną kostką przekaźnika.
Mysza liil (EM) / 2012-11-08 13:28:27 /
ok. Podziękował wam za podpowiedzi.
Tylko ja mam trochę inne kolory niż są na tym schemacie silnik siedział w granadzie -
Teraz proszę o rozszyfrowanie dalszej drogi poszczególnych przewodów od przekaźników dalej gdzie idą gdzie idą następujące kable
-------------------------------------------------------------------------
z fioletowego przekaźnika:
1 CZERWONO-BIAŁY ??? STACYJKA???
2 NIEBIESKO-ŻÓŁTY ???
3 ZIELONY - ?
4 ZIELONY - ???
z zielonego przekaźnika ?
1 CZARNO-CZERWONY NA POMPĘ PALIWA?
2 CZARNY - OBROTOMIERZ??
3 BRĄZOWY - MASA????
Daimos / 2012-11-08 17:03:56 /
POPRAWKA
z fioletowego przekaźnika:
1 CZERWONO-BIAŁY ??? STACYJKA???
2 NIEBIESKO-ŻÓŁTY ???
3 ZIELONY - ?
4 CZARNY - ???
Daimos / 2012-11-08 17:06:43 /
Ale to nie są kostki przekaźników.
czerwono-biały od czujnika temp wody na deskę
zielono-niebieski od czujnika ciśnienia oleju do kontrolki na deskę
zielone są złączone i idą do obrotomierza i przekaźnika pompy paliwa jako impuls
druga kostka
czarno-czerwony do pompy paliwa i tak jak na schemacie, do dwóch urządzeń k-jeta pod maskę
czarny to + po zapłonie
brązowy to masa
Nie wiem co za rysunek wymodziłeś, ale to jakaś masakra.
Mysza liil (EM) / 2012-11-08 17:13:26 /
To że siedział w granadzie, to nie znaczy że kolory mają być inne. Nawet nie napisałeś co to za kostki, czy z instalacji kabiny, czy spod maski, czy od granady czy od capri. Tak czy siak kolory będą takie same w tych dwóch autach.
Mysza liil (EM) / 2012-11-08 17:15:44 /
Dzięki Mysza, jesteś WIELKI!!! o to mi chodziło :):):)
koniec tematu
Daimos / 2012-11-08 17:26:49 /
A nie ... jeszcze czarny z czerwonej kostki przeoczyłem.. ? gdzie on idzie?
Daimos / 2012-11-08 17:38:00 /