Witam... Mam pytanie odności w/w gaźnika... Mianowicie gdy ten otwór jest zaślepiony, silniczek chodzi równiutko cichutko nawet na 400 obrotów nie telepie silnikiem i nie myśli nawet o gaśnięciu... Gdy ten otwór dostanie powietrze silnikiem zaczyna rzucać, obroty wskakują do ponad 1000, autko trochę muliście reaguje na pedał gazu i ogólnie po żaślepieniu tego otworu motorek wszedł na idealny poziom pracy... I pytanie czy otwór zaznaczony na zdjęciu mogę zatkać i nie będzie z tego negatywnych konsekwencji? Z góry dzięki za odpowiedź:)
Pozdrawiam DaiKaioshin
DaiKaioshin / 2012-09-28 20:34:22 /
Zobacz tu:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
Ten otwór jest widoczny na czwartym zdjęciu na górze po lewej.
Jest to wlot powietrza do tzw obejścia wolnych obrotów.
Zamiast zaślepiać, wyreguluj prawidłowo gaźnik.
szwagierr / 2012-09-28 21:16:36 /
Dzięki bardzo za schematy na pewno się na przyszłość przydadzą:) Co do regulacji to już trochę dłubię przy gaźniku i z tego co pamiętam ta śrubka u mnie jest zaślepiona:/ Nie widzi mi się zbytnio, żeby ściągać gaźnik bo boję się, że jak go później założę to będzie kicha i nawet nie opadli:/ Tak więc w ramach ostrożności wolę go nie ruszać:) Ale z odpowiedzi wnioskuję, że zamist regulować mogę zaślepić i nic złego się nie stanie?
DaiKaioshin / 2012-09-28 21:42:13 /
zadaniem gaznika jest utworzenie mieszanki palowowo powietrznej spalanej dalej w silniku. Odpowiedz sobie sam na pytanie co sie bedzie dzialo jezeli dostanie więcej paliwa w stosunku do powietrza, podpowiem, bedzie na bogato ;) Nie przejmuj sie, nic sie nie powinno zepsuć. Chyba zawsze lepiej dla silnika jak jest bardziej bogato niz ubogo
Tom'ash / 2012-09-28 22:32:12 /
Nie pekll Ci jakis wezyk od podcisnienia,serwo niema nieszczelnosci? zachowuje sie jakby lewe powietrze brał.
adi1980 / 2012-09-28 23:46:38 /
Dzięki za odpowiedzi:)
A co do podciśnienia to wężyki wszystkie pozmienane na nówki tak więc podwinno być OK, ale na wszelki wypadek lecę jeszcze raz sprawdzić:) A co do lewego powietrza to mam jakąś podkładkę pod gaźnikiem, która ciągnie powietrze, ale z filtra po takim mini zaworku z kulką w środku który spokojnie mogę regulować... I wszystko odnośnie tej podkładki jest ok. Wychodzi na to że ten otworek na fotce cały czas mi pracę silnika pitolił:/
DaiKaioshin / 2012-09-29 10:17:24 /
Dobrze że dodałeś w tytule wątku, że chodzi o gaźnik ;)
Mysza liil (EM) / 2012-09-29 10:52:40 /
Pytanie jeszcze takie mam... Jak wyciągnąć tą zaślepkę od śrubki od regulacji powietrza tak żeby jej nie uszkodzić? W ogóle jak ją wyciągnąć bo próbowałem na drugim gaźniku ją wydłubać ale się nie udało:/
DaiKaioshin / 2012-09-29 15:32:26 /
Ale Mysza "pojechałeś"... ;)
Wywierć dziurkę 1mm w zaślepce, tylko nie na środku Przyszykuj sobie drut w kształcie haczyka przetkaj przez wywierconą dziurę i wyciagnij :)
Kilgore / 2012-09-29 22:03:36 /
Takie proste a zarazem genialne;) myślę że temat do zamknięcia:) pozdrawiam:) i zapraszam do drugiego tematu odnośnie zapłonu:)
DaiKaioshin / 2012-09-30 21:49:17 /