logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » długość miarki poziomu oleju

długość miarki poziomu oleju

Jaka powinna być. Jest to silnik V4 pojemność 1,7 lub 1,5 sam nie wiem ponoć gość twierdził że 1,7 i ile oleju wchodzi to takiego motoru?
dzieki za odp.
acha i czy jak silnik pracuje to po otwarciu korka wlewu oleju powinien olej chlupać?bo u mnie nic, ale tez nic nie stuka ani nie tłucze sie klawiatura

capriman / 2004-09-20 21:08:09 /


z tego co wiem to powinien zasysać powietrze, przyłóż ręke do wlewu oleju i zobaczysz...

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-20 22:55:29 /


jesli ma gaznik solex 32 to jest 1.7 a jak fordowski 28 lub 35 to 1.5
zreszta odczytasz z numerog na bloku jak jest M to 1.7 a 1.5 nie pamietam
co do korka oleju to nie powinno sie nic dziac do zdjeciu go no moze male chlapanie przy przygazowaniu :)
pozdro
p.s. a dlugosc bagnetu : ok 30-31cm wsuwasz "do rurki" :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-20 23:32:47 /


zasysac??? a niby skad, chyba ze odma w drugiej pokrywie ciagnie na calego :)

na wolnych obrotach nie powinien leciec olej, najwyzej troszke spalin jesli pierscionki niedomagaja

oleju wchodzi 3,5L ze zmiana filtra, 3L bez, tak mozesz sprawdzic czy bagnet jest ok

Zakrzak, 1.7 tez bywaly z jednogardzielowym gaznikiem, ale jesli ma dwugardzielowego solexa to jest 1.7 HC

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-21 07:40:42 /


ale w transiciea nie w capri...tak mi sie zdaje
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-21 16:05:05 /


Ma załozonego solexa 32 dwugardzielowego a silnik to od transita.
Odnośnie gaźnika jak możliwe ze w tym gaźniku nie ma kroćca od przelewu ani na pompie paliwe tez nie ma powrotu. Tak powinno być? Jeszcze jedno jaki inny mozna założyc gaźnik do tego szpeja?

capriman / 2004-09-21 17:01:52 /


w Capri owszem byly tylko 1.7 GT ale nikt tu nie pisal ze to silnik z Capri

to ze nie ma powrotu to normalne
mozesz zalozyc gaznik od 2.0V6, tylko troche mniejsze dysze

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-21 17:58:19 /


Jaki typ i model gaźnika?możesz podać?

capriman / 2004-09-21 18:36:46 /


camaro a dlaczego mniejsze dysze?? ja w swoim 1.7 mam solexa ale tez myslalem na np. pierburgiem tylko nie wiem jak to by chodzilo ? robiles juz u siebie takie przerobki z tymi v4?
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-21 18:54:09 /


nie, do swojego mam nowy oryginalny gaznik i nie bede nic przerabial, a dysze mniejsze bo mniejsza pojemnosc

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-22 07:52:04 /


A maże ktoś wie ile dokładnie cm jest od końca rurki, do wskażnika min na bagniecie?? czyli ile cm bagnetu wchodzi w rurkę licząc od kreski min???

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-15 13:10:30 /


2800 tutaj -> http://www.capri.pl/forum/3ea6bbc385570

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-15 13:22:55 /


dzieki, nie doszukałem

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-15 15:13:57 /


Witam. Podłączę się tutaj. Ja z kolei mam pytanie odnośnie bagnetu do R4 2.0. Otóż zanim zacne pinto trafiło pod maskę, był tam zatarty 1.6 OHC. Rozebraliśmy go w kilka osób, wyjęliśmy i to co udało się wyjąc daliśmy razem z budą i nowym silnikiem jako uzupełnienie ewentualnych braków do warsztatu, który owy silnik wstawiał. Z resztą, nie będę owijał, opisywał bo to nie ma sensu. W skrócie: jest 2.0 OHC z elementami 1.6 OHC co lubi sobie łyknąć "czarnego". Już wiem że pierścienie niedomagają bo czasem zakopci i trochę znaczy teren (ale to na bieżąco naprawiam), ale dziwny jest fakt, że gdy olej jest w zakresie między min i max to ubywa bardzo szybko, a gdy zejdzie lekko poniżej minimum to się utrzymuje dłuższy czas. Moje podejrzenia padły na bagnet - wygląda znajomo (z 1.6) - Ma żółtą rękojeść i jest to listewka bez jakichkolwiek czujników i mam wrażenie że jest za krótki i gdy w/g bagnetu jest stan w normie, w rzeczywistości silnik ma już dość tego oleju. I teraz pytanie moje do posiadaczy 2.0 OHC z orginalnym bagnetem: Można prosić o jego wymiary:
- długość (od szpicy do kołnierzyka - to co wchodzi w rurkę),
- odległość od szpicy do kreski minimum
- zakres odległościowy między minimum a maksimum ?

Będę bardzo wdzięczny. A może ma ktoś na zbyciu ?

Pozdrawiam

Marcin88 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-04-30 23:11:41 /


Spóść cały olej, wymień filtr na nowy, zalej tyle oleju co książka pisze, zapal na chwile niech wciągnie do filtra, zgaś i odczekaj z 20 minut niech ścieknie. Potem zobacz ile jest na bagnecie i będziesz wiedział.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-05-01 11:34:19 /


A jeśli bagnet jest nie od tego silnika i będzie za dużo go a pokaże połowe to co?

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-01 14:15:46 /


Dla potomnych: bagnet od 1.6 OHC jest dobrze wyskalowany, czyli bez obaw może być zastosowany w większym "bracie" - 2.0

Marcin88 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-07 00:35:42 /