Witam mam pytanie jaka klatka bezpieczeństwa jest lepsza skręcana czy spawana
krzys escort mk2 / 2012-09-14 23:47:05 /
Zdecydowanie spawana, bo robi sie ja blizej karoserii. Najwiecej info znajdziesz w zalaczniku J. Jak cos pisz na priv, moge podpowiedziec, albo wykonac ;)
trzeba ta a klatke, zeby tylna kanape wlozyc, Bo inaczej przegladu nie przejdzie auto... ;)
bartozłomero / 2012-09-15 10:17:59 /
wystarczy przerejestrować na 2-osobowy
Konar / 2012-09-15 10:36:17 /
Chyba, ze dzieki pomocy rzeczoznawcy zmienisz liczbe miejsc w aucie:)
A jak wyglada sprawa legalnosci i badania technicznego?
Mysza liil (EM) / 2012-09-15 23:25:56 /
z tego co mi mówił Kopras to żeby auto przeszło przegląd z klatką to musi być przerejestrowany na 2-osobowy. W innym przypadku klatka stanowi zagrożenie dla pasażerów i nie dopuszczą cię do ruchu (cytuje).
Medy / 2012-10-02 09:21:31 /
Kwestia legalności to jest jedna wielka niewiadoma. Na pewno należy dokonać zmiany konstrukcyjnej polegającej na zmianie liczby miejsc z 5/4 na 2 co samo w sobie może być kłopotliwe. Teoretycznie klatkę należy traktować jako wyposażenie dodatkowe nie podlegające konieczności homologacji (w przepisach jest mowa tylko; o ile dobrze pamiętam; o wymogu homologacji dla konstrukcji rurowych chroniących kabiny maszyn rolniczych -ciągników). Niestety wśród diagnostów i policjantów panuje duża niewiedza w sprawie przepisów i strach przed konsekwencjami i zwyczajnie Ci pierwsi boją się dać przegląd dla auta z klatką a Ci drudzy mają "uzasadnione podejrzenia" i wolą zatrzymać dowód.
♠Zoggon♠ / 2012-10-02 10:57:38 /