logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » wnętrze » Klatka bezpieczenstwa

Klatka bezpieczenstwa

Witam mam pytanie jaka klatka bezpieczeństwa jest lepsza skręcana czy spawana

krzys escort mk2 / 2012-09-14 23:47:05 /


Zdecydowanie spawana, bo robi sie ja blizej karoserii. Najwiecej info znajdziesz w zalaczniku J. Jak cos pisz na priv, moge podpowiedziec, albo wykonac ;)

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-15 01:28:14 /


trzeba ta a klatke, zeby tylna kanape wlozyc, Bo inaczej przegladu nie przejdzie auto... ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 10:17:59 /


wystarczy przerejestrować na 2-osobowy

Konar / 2012-09-15 10:36:17 /


Chyba, ze dzieki pomocy rzeczoznawcy zmienisz liczbe miejsc w aucie:)

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-15 10:36:28 /


A jak wyglada sprawa legalnosci i badania technicznego?

Mysza liil (EM) / 2012-09-15 23:25:56 /


z tego co mi mówił Kopras to żeby auto przeszło przegląd z klatką to musi być przerejestrowany na 2-osobowy. W innym przypadku klatka stanowi zagrożenie dla pasażerów i nie dopuszczą cię do ruchu (cytuje).

Medy / 2012-10-02 09:21:31 /


Kwestia legalności to jest jedna wielka niewiadoma. Na pewno należy dokonać zmiany konstrukcyjnej polegającej na zmianie liczby miejsc z 5/4 na 2 co samo w sobie może być kłopotliwe. Teoretycznie klatkę należy traktować jako wyposażenie dodatkowe nie podlegające konieczności homologacji (w przepisach jest mowa tylko; o ile dobrze pamiętam; o wymogu homologacji dla konstrukcji rurowych chroniących kabiny maszyn rolniczych -ciągników). Niestety wśród diagnostów i policjantów panuje duża niewiedza w sprawie przepisów i strach przed konsekwencjami i zwyczajnie Ci pierwsi boją się dać przegląd dla auta z klatką a Ci drudzy mają "uzasadnione podejrzenia" i wolą zatrzymać dowód.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-10-02 10:57:38 /