Witam
mam pytanie czy silniki diesel z transita 2.5D (1984r) i i te z Granady 2,5D
to były dokładnie te same jednostki (moc ,moment obr.,mocowanie)
Mam możliwośc kupna takiego silnika na chodzie z całym osprzetem za 1200zł ,czy warto
dochodzi do tego transport z Katowic do Warszawy
Michał
Consul2.3V6 / 2004-09-17 15:30:09 /
O ile pamietam motory te mają ZERO części wspólnych. Granada ma "metryczny" motor Peugeota 505 [94.0x90.0mm, z rotopompą i komorą wstępną], a Transit ma własnego fordowskiego DI z wtryskiem bezpośrednim i wymiarowaniem calowym [93.7x90.5mm].
Pozdro.
KRK 4m / 2004-09-17 16:49:04 /
a jaką pojemnośc miały te Transitowe dieselki
czy dało by się go wsadzić do Granady.Czy skrzynia też musi być od Transita?
Consul2.3V6 / 2004-09-17 21:44:59 /
Z podanych wyżej parametrów znając wartość liczby Pi można uzyskać wynik, odpowiadający pojemności skokowej owego motoru Transita: 2496cc. Ale czy i gdzie mozna go sobie wsadzic to już nie wiem - czekamy na wypowiedzi "Granadopraktyków".
Pozdro.
KRK 4m / 2004-09-17 22:22:52 /
Dostałem zdjęcia silnika
http://consul.republika.pl/1.jpg
http://consul.republika.pl/2.jpg
http://consul.republika.pl/3.jpg
http://consul.republika.pl/4.jpg
co to za silnik?? bo ja już wymiękam
Czy to jest Indeor czy może archaiczny z Transita 73
zdjęcia są duże ca.800 kb ale w miarę dokładne
a może ktoś ma zeskanowanego Haynesa o silnikach Diesla do Forda
Consul2.3V6 / 2004-09-22 20:01:16 /
Zdjęcia ukazują dokładnie ten motor o którym pisałeś - Transit DI 2.5 rocznik 84. Zero wspólnych części z Perkinsem z prosiaka i zero wspólnych częsci z Indenorem z Granady/Sierry/Peugeota. Po prostu "calowy" silnik z ciężarówki, wyposazony w bezpośredni wtrysk, jak już wyżej kilkakrotnie mówiłem.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-09-22 20:59:55 /