Czym charakteryzowały się dziobaki w wersji GT ?
Po czym rozpoznać wersję GT i w jakich latach były produkowane?
jacob81 / 2012-08-13 10:18:18 /
Inne fotele i silnik GT. Koniec róznic w porównaniu z XL :)
Konar / 2012-08-13 10:40:40 /
Oj, chyba SPOORO więcej : http://www.capri.pl/image/folders/taunus/mk1-ch-1972-12/13
Oczywiście silnik Pinto 1.6GT (HC z dwugardzielem plus baran) albo V6 (2.0 lub 2.3) i półkubły z przodu. Ale także szersze o pół cala felgi z kominkami zamiast dużych dekli, gruby stabilizator z przodu, matowoczarny grill z dodatkowymi halogenami, matowoczarny tylny pas między lampami, matowoczarna tablica zegarów, licznik przebiegu dziennego w prędkościomierzu, obrotomierz zamiast kombiinstrumentu, konsola centralna z 4 małymi zegarami i centralnym podłokietnikiem oraz pokryta skórą kierownica i gałka lewarka. Większość tych dupereli występuje także w GXL, ale nigdy w XL.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2012-08-13 11:03:51 /
No własnie najlepiej porównać sobie foldery, ale GT zbliżone jest do GXL. Z własnego przykładu mogę tylko dodać, że wnętrze GT jest całe czarne włącznie z podsufitką (po za szarymi obiciami wierzchniki foteli). I boczki drzwiowe są bardziej ubogie niż w GXL - bez listew pseudodrwnianych.
amator liil (EM) / 2012-08-13 13:20:31 /
"matowoczarny tylny pas między lampami" na pewno było to orginalne GT i w 2D sedan?? Nie wiem czy u mnie tak było orginalne a planóje coś takiego zrobić...
Z tym matem to róznie może być jak sie kupuje auto po wielu latach.
Stworzyłem ten wątek bo się zastanawiałem czy mój egzemplarz nie jest GT. Jednak na podstawie powyższego widzę że raczej mam "L" :(
Zawsze myślałem że fotele te co mam to były typowe dla GT jak i stabilizator w tylnym moscie (ponoć nie zawsze był montowany), obrotek też jest ale w liczniku i to mnie zmyliło.
Co do matu to jest jeden z tych elementów GT który mógł być przez jednego z "x" właścicieli zamalowany.
jacob81 / 2012-08-15 23:09:37 /
Matowoczarny tylny pas był w tamtym pokoleniu Fordów bardzo popularnym wyróżnikiem wersji o charakterze sportowym lub nawet luksusowym. Miały tak wszystkie Capri GT, RS oraz 3000E i GXL, Granady GXL, Consule GT, a nawet Escort MkI 1300E.
Co do Taunusa i Cortiny, to było spore zróżnicowanie.
TC1 GT miał cały czarny pas
TC1 GXL miał na tym czarnym macie srebrną listwę
Z kolei Cortina Mk3 GT miała czarny pas otoczony cienkimi srebrnymi listewkami
Cortina Mk3 GXL miała szeroką (potrójną) srebrną listwę
A Cortina 2000E (która zastąpiła GT i GXL po liftingu) miała czarny środkowy pasek tej szerokiej listwy
Pozdreaux.
KRK 4m / 2012-08-15 23:50:09 /
U mnie w Gt nie było staba z tyłu a na 99% jest orginał. Ale to 72 rok...
W folderze o tylnym nie piszą, tylko o przednim. Tylny wszedł chyba dopiero po lifcie, ale mogę się mylić.
Swoją drogą Taunus od początku (nawet 1.3) miał serwo hamulców, a Cortina tylko przy silnikach >80 PS. Nawet po lifcie Cortina 1.3 została bez serwa (próg mocy obniżyli na 65 PS).
Pozdreaux.
KRK 4m / 2012-08-16 23:14:20 /
Nie chciałem zakładać nowego wątku, co sądzicie o Rs 16 na Cortinie ? Może macie lepsze pomysły? Interesuje mnie 16" lub 17".
epsilon / 2012-10-05 22:02:32 /
Miałem to dodać w wątku "Taunus felgi", ale jestem po kilku piwach i sobie pomyliłem. Sorki.
epsilon / 2012-10-05 22:08:18 /
Moim zdaniem to taki duży rozmiar w ogóle nie pasuje do Cortiny jakie by to nie były felgi.
rzułty BUC / 2012-10-05 22:10:00 /
Z racji ze jest weekend a ty masz juz piwo za soba mysle ze w tych okolicznosciach wyjatkowo nie dojdzie do linczu :D
jacob81 / 2012-10-05 22:11:28 /
No, chyba że w trybie zaocznym, jak to w łikendy.
rzułty BUC / 2012-10-05 22:13:24 /
A masz do tego komplet asfaltów jako obsadę wnętrza? :D
gryziu liil (EM) / 2012-10-05 22:28:20 /
Tyle, że te felgi to je panie amelinium, a tego nie pomalujesz...
Ja bym poszedł co najmniej w 20".
m.kozlowski / 2012-10-05 22:42:02 /
One pasują wyłącznie jak masz co najmniej 2,9 pod maską... ;P
zapek??? !G.O.P! / 2012-10-05 22:49:57 /
Po kilku miesiącach użytkowania Taunusa na felgach 15 z wyraźną ulgą dla rąk i sposobu prowadzenia się auta wróciłem do felg 13 cali i normalnych opon. więcej jak 14 cali zrobi z auta straszną pokrakę :-/ o wyglądzie wiejskiego tuningu nie wspominając ..... nie polecam ...
MikeB4 / 2012-10-05 23:20:52 /
Ok . Mam 3 komplety felg- na zdjęciach poniżej. Te na niebieskim Taunusie mam w gorszym stanie, ale mógłbym je doprowadzić do takiego jak na zdjęciu. Pająki i następne 13" też trzeba polakierować. Które z nich najlepsze, chyba , że są jakieś lepsze pomysły.
epsilon / 2012-10-06 08:57:35 /
To chyba tobie mają się podobać:P Jak dla mnie to żadne z zaprezentowanych.
Ja bym widział rostyle z chromowanym rantem lub krzyże polerowane:).
Kilgore / 2012-10-06 09:29:08 /
No co ty te na pierwszm zdjeciu sa calkiem w pyte :D
Wiele ludzi jak oglada to mysli ze to alu :) sa niezle zdziwieni jak mowie ze to stalowki.
jacob81 / 2012-10-06 10:45:16 /
Pierwsze lub pająki... ale Ja tam jestem zwolennikiem pajaków:)
Szafa !G.O.P! / 2012-10-06 11:19:22 /
Tak stalaki z pierwszej fotki z rantami też super tylko nie w takim prążkowym malowaniu:P
Kilgore / 2012-10-06 11:39:02 /
Czy zmieszczą się 17x7,5 , 205/40, otwór centrujący 65mm, ET 38, 4x108 ??
epsilon / 2012-10-06 12:09:28 /
Do pieca hutniczego się zmieszczą ;-)
MikeB4 / 2012-10-06 13:46:36 /
Jeżeli pająki to raczej od Capri MKII, a nie od MKIII. Wbrew pozorom różnica jest olbrzymia.
Ananiasz / 2012-10-06 14:06:02 /
Rostyle, albo te zwykłe metalowe z malowaniami i rantami ... żadnych murzyńskich ...
amator liil (EM) / 2012-10-06 14:20:28 /
ma ktoś foto porównawcze pająków od mkII i III? bo wiem, że są różnice ale nigdy nie miałem okazji mieć 2 różnych felg w jednym momencie i nie zaobserwowałem :)
Mac13k / 2012-10-06 14:26:48 /
Pająki od Mk2 mają płaskie ostre polerowane ramiona ..... różnica w wyglądzie jest kolosalna :) Ja i tak polecam stalowe felgi + chromowane wciskane ranty ... rostyle by były super tak jak i Twoje pierwsze stalówki --- alusy z tych wzorów które wypisałeś nie będą ładne w Cortinie
MikeB4 / 2012-10-06 14:30:48 /
Moim skromnym zdaniem Cortiny wygladaja najlepiej na wolf'ach...
on_the_run / 2012-10-06 17:55:26 /
Cortina - jeśli ma być sleeperem albo blisko oryginału - to tylko Wolfrace, Rostyle albo te fordowskie blaszanki z pierwszego zdjęcia. Najlepiej 13" (choć ciężko dziś o oponę 175/80R13, trzeba dawać 185/70), ale 14" (175/70) też oblecą.
Felgi 15" i większe (ale z czuciem, na pewno nie 18") mogą być tylko w przypadku zmiany charakteru stylizacji i solidnego motoru (>150PS).
Pozdreaux.
KRK 4m / 2012-10-06 18:36:27 /
miałem ostatnio pod reką felgi 17x7,5 et nie pamietam..( pewnie koło 35 ale felgi to 4x100 załozone na taunusa z pomoca dystansu zmieniającego rozstaw o grubosci 25mm
czyli tak jakby felgi miały ET 20, i na tyle nawet nawet daje rade hehe.. na przód nie miałem narazie czasu zmierzyc.., ale pewnie z takim dystansem by było kiepsko
Tyle że z przodu nie musisz dawać dystansu.Wystarczy wybić stare szpilki i nawiercić nowe otwory na rozstaw 4x100 między starymi otworami i wbić szpilki.I tak jest 25mm zaoszczędzone.
no dokładnie tak jak napisałeś.. ale nie bede wybijał i wiercił zeby zobaczyc jak bedzie wygladało.. bo raczej te felgi na taunusie jeździć nie będą, chociac 2,9 by sobie z nimi poradziło ;)
Dobra zaraz mnie zjadą , ale mi się na ostatniej fotce ta felga podoba trzeba by było zobaczyć na 4 szt jak to wygląda :))
BABALOO / 2012-10-08 08:27:34 /
no a jak ... przecież to masakra! Gdzie takie walce do suptelnej linii nadwozia Cortiny ;)))
amator liil (EM) / 2012-10-08 08:56:05 /
Felgi wieksze niz 14" na Corinie wygladaja jak trampki do garnituru...coraz wiecej osob je nosi, co nie znaczy ze maja racje :P
on_the_run / 2012-10-08 10:12:20 /
Wolfy rulez!
To , że 3/4 świata nosi trampki do gajera nie znaczy że oni nie mają racji , czy nie powinno się tak nosić jesteś teraz z Bristolu to wiesz poza tym to moda i całkiem fajna.
Do cortiny nawet w brytyjskiej classicford magazine chwalą zdjęcia cortin na 16 17 jak ładnie dobrane.Mi się ta felga pod tym kontem podoba na tym aucie.Kobiety też wolę miesiste niż wieszaki a też ciuchy jak się ubieram to często inaczej niż koledzy :))
BABALOO / 2012-10-09 08:57:16 /
Nie bylem nigdy w Bristolu :D
A to, ze chwala 16-tki czy wieksze to tylko oznaka tego, ze klasyczne fordy dotarly tez do mlodszych odbiorcow, a jak powszechnie wiadomo - angielscy mlodociani to najwieksi menele w Europie - takze nie "wstawialbym sie" za nimi :P
Moda tez rzadzi sie swoimi prawami, ale przyjdz na bankiet na Mayfair w Converse'ach przyodziany w cos z Saville Row a poczujesz sie jak nigeryjski baptysta w na katolickiej mszy - a jesli jeszcze zaczniesz klaskac i tanczyc, bedziesz mial duzo miejsca wokol siebie :)
De gustibus non est disputandum.
on_the_run / 2012-10-09 10:32:18 /
W USA na zlotach pojawiają się auta po 40 50 60 lat na ładnych nowoczesnych 17 18 które przy autach tej wielkości naprawdę zacznie wyglądają plus często pojawiają się w tv i magazynach drukowanych gdzie dużo ludzi potem "tasuje komara" podniecając się wow takiego to bym chcial itd plus często zmiana felg zmienia też zmianę systemu hamulcowego na większy bardziej wydajny.Stuningujesz wydech, silnik z kraty kupisz założysz nitro , polibusche, koni czy inne sportowe amorki i zostawisz na 13 14 na kapslach?Tak samo w UK niektóre nowocześniejsze felgi lub stary wzór ale w większym rozmiarze fajnie wygląda.Poza tym zobacz co w australi zakładają do klasyków 13-20 cali na porządku dziennym najwięcej na 15 16 17 albo na malcie na torze 1/4 mili :))
a co do ubierania ludzie na świecie jarają się London look, new york look , paris look nie ma warszawka look czy szczecin look :)) a porównując brytolka z dużego miasta a polaczka z dużego miasta oboje mogą się ciekawie ubrać jak maja za co :)), porównując z malutkich miejscowości zazwyczaj w uk mają ciekawsze ciuchy niż nasi bo nasi zazwyczaj nie mają za co..
Tak samo w uk angol nie nosi pejsów, bakobrody, wąsików, chłopaki w uk i w usa depilują klatki piersiowe (bo laski tak wymagaja jak chcesz podziobać to większość tych dzgających tak ma, golą pachy jaja itd a u nas jest problem z podstawową higieną osobistą :))
a co do gustów lub ich braków
De gustibus elegantibus non est disputendum, sed de malis.
lub w bardziej używalnej gramatycznie formie
De omne gustu non est disputendum, sed de malis :))
pozdrawiam
:))
BABALOO / 2012-10-09 11:22:12 /
"W USA na zlotach pojawiają się auta po 40 50 60 lat na ładnych nowoczesnych 17 18
które przy autach tej wielkości naprawdę zacznie wyglądają"
No właśnie - w autach tej wielkości to wygląda, one zazwyczaj fabrycznie były na 15", a nie na 13" i rozmiar auta nie ten.
Co do reszty twojej wypowiedzi, to bez komentarza, zawijam twarz w swój jedwabny szaliczek i idę ogolić pachy, bo mnie odrosty kłują.
m.kozlowski / 2012-10-09 11:25:35 /
W Australii tez wola klasyke, spedzilem prawie rok z tymi alkoholikami i zawsze lepiej reagowali na smaczki z epoki niz ghetto fele Jay-Z :D
Heheh...depilacja klaty i tym podobne - nikomu sie nie broni, ale kobieta ( badz jednonocny wyrob kobieto-podobny jakiego pelno w stanach czy jukej ) dla ktorych pierwszym kryterium doboru faceta jest jak mocno jest on wydepilowany, z reguly ma ona duzo niespodzianek w sobie...ale w sumie chlamydia np. jest stosunkowo latwa do wyleczenia :D
Alesmy zeszli z tematu...epsilon, pakuj wolfy na cortine nie daj sie omamic :)
on_the_run / 2012-10-09 12:08:37 /
W OZ nie byłem nie wypowiem się poza zdjęciami na których połowa aut na dużych kołach i często z silnikami rotacyjnymi albo nissan turbo :))
Co do UK 50/50 cześć na 13 druga połowa custom 14/15/16/17 itd kwestia jak to wygląda i do czego.Sam mam 13 w capri bo lubię na innych autach ZAWSZE duże alu koło be też lubię.
Co do higieny polakom dużo brakuje ale nie tylko im.
Co do golenia włosów w każdym kraju jest inaczej ichna/wasza/nasza prywatna sprawa co i jak i gdzie kto goli :)) bardziej mi o tolerrancje chodziło o ciuchy i zadbanie osobiste.
Co do chorób wenerycznych :)) heheh to co Hindusi przytulają i Turki od niemiec po południe europy i północ afryki plus caaałe wyspy to chyba nie muszę pisać 10 lat 4 kraje hehhe wiem widziałem , połowa tego wpada potem z 200f 200e na weekend do polandi i leci na balety rozsiewając dalej :))
Co do ciuchów jak kto się ubiera najlepiej wygodnie i czysto :)) sam mam ciuchy z modną metką i pewnie nie tylko ja co kosztowały kosztują dobrą kasę lub równowartość starego forda :))a wasze kobiety buty torebki czy inne takie dodatki itd.Po to jest moda tolerancja i możliwość wyrażania siebie :))
Co do Cortinki na pajakach fajnie wygląda i na kołach z mietka (chyba) też.
Fastfords, Classicfords pokazują jakie trendy są w kołach do fordów, practicalclassic również gusta są szerokie.Moje Capri w SantaPod jak było na ATS 7x13 to wszyscy kręcili że nie oryginalne brzydkie felgi.U nich minilite, RS, Dunlop d1 , itd.
Resumując każdy zakłada co chce i tyle.
Mnie osobiście c....j obchodzi co się komu podoba i co jest teraz na topie robię to dla Siebie lub dla auta w celu poprawienia jakiś parametrów.
Też wolę koła w kulcie epoki ale mogą być 3 częściowe bbs czy compo:))
i 7 8 9 10 cali :))
BABALOO / 2012-10-09 12:52:16 /
Wstyd się przyznać, ale mi się bardziej podobają 17. To dla mnie nie jakiś wiejski tuning, bo nie zakładam na auto spoilerów, xenonów, ringów, neonów, basowych tłumików, czarnych szyb itd. Mi się podoba jak stare auto jest max obniżone na dużych felgach, więc pewnie kupię sobie 17-ki , a awaryjnie poszerzę stalowe 13-ki, które posiadam żeby wszyscy byli zadowoleni. I nie piszcie, że Cortina się nie uciągnie, bo średnica koła pozostaje ta sama, tylko opona będzie trochę szersza. Moja żnona ma na fieście mk7 1.25 ma 16" i nie zauważyłem żadnej różnicy w przyspieszeniu po zmianie z 14" , a wielkość felg moim zdaniem pasuje do auta.
epsilon / 2012-10-09 15:02:18 /
"Mi się podoba jak stare auto jest max obniżone na dużych felgach"
Mi też, nawet bardzo, ale jest kluczowa sprawa - OBNIŻONE. Jak auto przypomina wystraszonego kota, to duże felgi nie pomagają.
m.kozlowski / 2012-10-09 15:04:44 /
Ale Cortina jest obniżona jak fiesta powyżej.
epsilon / 2012-10-09 15:11:44 /
Idź na całość, co tam felgi.
Nie wierze, że Ci się nie podoba...
Konar / 2012-10-09 15:11:57 /
Jak już pisałem wcześniej modyfikacje nadwozia mi się nie podobają. A to coś wygląda okropnie.
epsilon / 2012-10-09 15:13:44 /
Pokaż jak ta twoja cortina jest obniżona, bo coś ja tego nie widziałem na twoich zdjęciach :)
m.kozlowski / 2012-10-09 15:15:16 /
Jak będę u mechanika to zrobię fotkę. Między oponą a błotnikiem jest 2cm, więc do tego czarnego czegoś powyżej się musi schować :) , ale jest znacznie nizej niż seria.
epsilon / 2012-10-09 15:20:51 /
Też mażę o tym aby mi gazeta wykreowała modę i styl... tylko nie wiem którą kupić? Ma ktoś stare numery "Przyjaciółki"?
A tak w ogóle to wydaje mi się, ze Klasyka nie ma nic w spólnego z modą lub trendami chyba, ze ówczesnymi.
paras / 2012-10-09 16:39:29 /
Miałem dodać fotki przed i po obniżeniu. Czy znacie fachowca, który skraca amortyzatory?
epsilon / 2013-04-28 19:52:45 /
...ale to lepiej i tak juz nie będzie wygladać.
Konrad Szyperski / 2013-04-28 20:08:19 /
nie wiem czy da się skrócić amortyzator, ale wydaje mi się że taniej Ciebie wyjdzie kupić nówki twardsze i niższe.
Grzesiek_Rudy / 2013-04-28 21:43:31 /
Konrad - co masz na myśli?
Grzesiek - orientujesz się od czego mogłyby pasować?
epsilon / 2013-04-29 18:46:33 /
od Taunusów ?? a jak od Taunusa to i od Granady.
Grzesiek_Rudy / 2013-04-29 18:53:10 /
Z tym że od granady tylko przód.
Hubert_M / 2013-04-29 22:38:33 /
czy vinyl w wersji GT był opcją? ze djęć wynika, że tak, ale chcę się upewnić czy to nie czyjaś twórczość.
Widzę też, że GT miewał okrągłe reflektory w atrapie!? byłem przekonany, że to tylko GXL...
rozjechany liil / 2021-11-29 12:18:48 /
Raczej nie było winylu w GT. Atrapa z halogienkami. Wnętrze bez tych pseudo drewienek ze sztywną rączką do zamykania drzwi.
Nie pamiętasz? ;P
https://www.capri.pl/car/3335
amator liil (EM) / 2021-11-29 12:29:13 /
no niby pamiętam, ale nie do końca sobie ufam :)halogeny w atrapie ok, ale ten vinyl... ?
rozjechany liil / 2021-11-29 12:50:41 /
W XL też nie było seryjnie, ale można było zamówić za dopłatą. W GT pewnie było tak samo.
JΒ / 2021-11-29 13:44:06 /
w GT nie można było mieć vinylu nawet za dopłatą :D
amator liil (EM) / 2021-11-29 14:50:58 /
Na pewno można było sobie dokupić w styczniu 1971 w CH jak wynika z listy poniżej - nie można było dokupić tylko w wersji bazowej:
Konar / 2021-11-29 15:52:45 /
Biorąc pod uwagę ostatnie doświadczenie z taunusami to powiedziałbym że może być coś co zaskoczy a jednak na jakiś kraj mogło to tak być 🙂
Piter M / 2021-11-29 18:08:25 /
XL coupe miałem z winylem, znałem tez gt 2.3v6 z winylem.
Hubert_M / 2021-11-30 21:12:06 /
mówisz o dziobakach czy innych modelach ?
rozjechany liil / 2021-11-30 21:42:23 /
Jeśli do mnie pytanie to tak.
Hubert_M / 2021-11-30 23:38:58 /
no właśnie... ten też mi wygląda na oryginalne GT z oryginalnym vinylem...
rozjechany liil / 2021-12-01 08:43:24 /
Faktycznie potwierdzam te dwie wersje z vinylem, jakoś mi się zapomniało a tym GT się trochę o jeździłem nawet :-)
Piter M / 2021-12-01 08:54:08 /
Wpadło mi coś takiego z ebaykaineglen... , koleś sprzedaje magazyn niemiecki z 71 roku o pierwszych taunusach coupe i jest tam fajne zdjęcie.
1- już wtedy prosto z salonu widać że byli tunerzy co wstawiali lampy w dolny przedni pas coś jak w granadach / consulach
2 - ja myślałem że GT ma ramki chrom dookoła tylnych szybek a tu brak , plus jak się wpatrzycie w zdjęcie to , chyba tu są nie otwieralne tylne szybki bo... od tyłu widać że szybka jest głebiej w ramie i te dziurki w słupku B , są widoczne czyli szyba nie jest w nich zamontowana...
I też napewno GT wychodziło w innych kolorach niż żółty bo mój oryginalnie był GT z silnikem 1.6 HC , ale kolor z dup... Śliwkowy metalic.
P.s. agrotuning aut był od zarania dziejów XD
Tweed / 2024-07-23 17:03:54 /
wątpię żeby to był tuning
jest to magazyn AMS, tam często były testy nowych samochodów, jest to niby marzec 71 więc nie przed premierą, ale mogą mieć jakiś niekoniecznie standardowy egzemplarz,
trzeba by się wczytać, mam ten numer więc zobaczę,
to że szyby nie są uchylne to tylko opcja, ktoś mógł z tego zrezygnować przy zamówieniu lub akurat wtedy nie było to standardem w GT, tylko GXL
ale te halogeny są rzeczywiście ciekawostką, jak w Granadzie, może był pomysł na taką opcję, zrobili próbny egzemplarz ale stwierdzili że to bez sensu skoro są w grillu, opcjonalnie były jeszcze podwieszane prostokątne
camaro / 2024-07-23 17:27:47 /
a może to jest złudzenie, te prostokątne halogeny które były w opcji mają uchwyty idące od spodu za halogen do pasa, może ich nie widać na tym zdjęciu
https://www.fordopedia.org/parts-catalog/taunus-tc1-cortina-mk3/J3.30
camaro / 2024-07-23 17:29:59 /
Halogeny w grillu były dalekosiężne, włączane poprzez długie, a pod zderzakiem są przeciwmgielne.
AMS nie pozwoliłby sobie (a Ford nie pozwoliłby im) na opublikowanie testu auta w opcji wykraczającej poza dodatki fabryczne.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2024-07-23 17:48:19 /
o to mi właśnie chodziło, że to nie tuning, tylko na zdjęciu wygląda to jak halogeny wpuszczone w blachę pasa jak w Granadzie, a w Taunusie nie było takiej wersji, tak jak pisałem może to złudzenie a może jakaś "prototypowa" wersja
camaro / 2024-07-23 18:27:31 /
No złudzenie czy nie ,to rzut jest pod takim kontem że ten uchwyt za halogenem powinien być widoczny z góry czy z dolu bo jest dokręcany do pasa , i odstaje też z Wikipedii z dołu a tu nie widać :)
Tweed / 2024-07-23 18:38:57 /
A ten Kont nie zasłania zamka uchylnej szybki?? Bo ja go tam widzę, a bimbru jeszcze nie piłem
Szafa !G.O.P! / 2024-07-23 20:32:50 /
z kontami nie ma żartów...
złudzenie, na samej okładce widać już lekko szczegóły, te szczelinki to po prostu wystające gumki w które wchodzi blaszka zawiasu szyb.
W artykule są inne zdjęcia, z boku widać listwy chromowane, klamki uchylanych szybek i odstające halogeny przykręcone do pasa, te uchwyty się dobrze maskują za halogenem
camaro / 2024-07-23 21:29:41 /
Przecie jak wół widać zamek szybki uchylnej....
granadziarz_3M / 2024-07-23 21:43:27 /
Ale mi chodziło o to że patrząc od tyłu do przodu na zdjęciu widać te dwa otwory w słupku B , no skoro je widać to znaczy że blaszki szyb nie są w nie wsadzone i szyba jest głebiej ?
To na czym , czy jak się to otwiera ?
Tweed / 2024-07-23 23:37:57 /
Widać je bo w gumki wsadzone są cienkie blaszki zespolone z listwą w której siedzi szyba. To są zwykłe szybki uchylne, widać wyraźnie zamek szyby.
zapek??? !G.O.P! / 2024-07-24 06:54:52 /
Kurcze czuje że truje i się upieram jak osioł ale czy tu na przybliżeniu , to szyba nie powinna być w jednej linii z tymi otworami w słupku ? Przecie jak byk widać że sa prawie z 1 cm od linii szyby ?
Z tego co ja sie naczytałem i naogladalem prospektów to jak szyba siedzi w tych otworach to ich nie widać to raz, a dwa te blaszki ida pod listwa szyby od wewnątrz a te otwory tu są od zewnątrz auta to niby jak idą te blaszki motylki ?
Zdjęcie jest na lewą stronę ?
Tweed / 2024-07-24 07:13:41 /
Zawias to sobie może być lub nie , co to przeszkadza jest aktywny lub nie.
Większa ilość eleganckiego chromu w aucie :)
Tweed / 2024-07-24 07:15:41 /
Czy to w ogóle jest zdjęcie?
mateush (proko) 3M / 2024-07-24 07:53:58 /
Widzę że wam się nudzi.
Spieracie się o szczegół nie mający znaczenia....
wąski77 / 2024-07-24 08:25:48 /
Hah :) ok
Tweed / 2024-07-24 09:01:13 /
Photoshop albo AI
amator liil (EM) / 2024-07-24 10:25:14 /
Ten egzemplarz miał pewnie wyjętą tylną szybę do zdjęć wnętrza i wyretuszowano na niebiesko żeby nie raziło w druku :)
Konar / 2024-07-24 10:35:23 /
Tweed, widziałeś jak wygląda ta gumka? ona ma kołnierz szeroki na jakieś 10-12mm, czyli 5-6mm na stronę, musi taki być żeby gumka nie wpadła do środka otworu, blaszka zawiasu jest cienka więc te 5-6mm czarnej gumy wystaje i je widzisz, nie pusty otwór
camaro / 2024-07-24 11:43:41 /
zdjęcie jest słabej jakości ale u mnie też widać takie cienie
camaro / 2024-07-24 11:50:49 /
Kurna, okulary założyłem na moja peselozę wzroku i nie wiem o czym Wy piszecie. Te foty się rozpixelowują i wuja widać.
granadziarz_3M / 2024-07-24 22:15:08 /