Uwaga, uwaga!
W związku z tym, że ekipa organizatorów na tegorocznym PC będzie znacząco osłabiona (ilościowo), ogłaszamy dobrowolny zaciąg do grup zadaniowych (Task Forces) wspomagających organizację Pucharu. Chodzi o to, żeby uniknąć chaosu, z którym mamy co roku problem w newralgicznych momentach imprezy. Już nawet nie chodzi o jajecznicę, której nie idzie zjeść do końca i potem Orzeł robi na głodniaka jaskółkę na torze, ale ogólnie początek Pucharu i zmiana dekoracji w trakcie, z finałem włącznie mają co roku wszelkie znamiona Kabaretu Olgi Lipińskiej i w ramach usprawanienia organizacji właśnie staramy się to zwalczyć.
Potrzebne będą trzy niezależne (niezależne od siebie, ale zależne od organizatorów) grupy odpowiedzialne za:
- Task Force 1 - przygotowanie toru do
a. treningów - rozstawienie pachołków, uprzątnięcie ewentualnych przeszkód, itp
b. właściwych zawodów w sobotę rano
c. zwinięcia całego majdanu po imprezie
d. egzekwowania bezwzględnego zakazu jazdy po torze PO FINALE
- Task Force 2 - kierowanie ruchem w pitstopie i okolicach podczas Pucharu.
Jak zwykle chodzi o zachowanie umiaru i porządku przy zjeżdżaniu z toru po poszczególnych konkurencjach, pilnowanie bramy, żeby obce elementy nie przenikały na tor, wypuszczanie samochodów do kolejnych prób.
- Task Force 3 - wspomaganie sędziów podczas finałów, czyli kierowanie ruchem przy podjeżdżaniu do pozycji startowych, ewentualne usuwanie awarii lamp startowych i głównego detonatora, itp.
Liczymy na zgłoszenia kandydatów na trzech DOWÓDCÓW (a nie całych ekip) poszczególnych Task Forces, którzy to dowódcy będą w stanie dobrać sobie własną ekipę. Organizacja ma charakter pionowy i dowódcy poszczególnych Task Forces będą odpowiedzialni za wykonanie zadań i za własnych ludzi przed organizatorami, więc proszę dobrze przemyśleć dobór kadr. Każda grupa powinna liczyć 3-4 osoby. Ważne jest, żeby kandydaci na dowódców mieli doświadczenie pucharowe i znali niuanse organizacyjne, więc preferowani są weterani poprzednich edycji, którzy w tym roku nie biorą udziału w wyścigach. Ale nie znaczy to, że jest to warunek konieczny (mityczny?). Łączność będzie zapewniona jak zwykle przez walkie talkie, ale jeśli jakiś Task Force będzie dysponował wozem bojowym z CB radiem, to ustalimy kanał i wykorzystamy i ten środek łączności. Kandydaci proszeni są o przesyłanie zgłoszeń na adres orzel@capri.pl. Jeszcze raz przypominam, że zgłaszać mają się kandydaci na dowódców, którzy sami dobiorą sobie odpowiedzialną ekipę. O wyborze kandydatów na dowódców poinformujemy mailowo.
Orzeł, może by tak oznajmić punkty newralgiczne stacjonowania dowódców jednostek oraz zarysować plan zasięgu dla każdej z grup? Rozchodzi się mię o to, że dobrze by było zgłaszać akces do konkretnego areału (wraz z opertorami), co usprawni organizację batalionu w konfrontacji z misjami piątek/sobota. W zakres prac należy też wliczyć sprzątanie/porządkowanie toru na bieżąco (piasek, nakrętki, spojlery, półośki z kołami itp.).
Chętnie pomogę, do dyspozycji dowódcy :)
SzooGun / 2012-06-20 07:06:55 /
w razie co mam ŁokiToki.
Leszek "QSi" / 2012-06-20 08:17:50 /
Ja standardowo nie startuje a mam zamiar się pojawić także mogę pomóc ;)
Grzesiek_Rudy / 2012-06-20 16:42:37 /
ja w razie czego jestem chętny pomóc w sobotę na treningach.
wąski77 / 2012-06-20 19:23:26 /
wróc - w piątek na treningach
wąski77 / 2012-06-20 20:09:52 /
Ja pomoge w trakcie, jak nie bedzie mial kto pomagac, ale nie chcialbym byc liderem, chce pracowac na akord.
Classmobile / 2012-06-21 09:46:06 /
Również do dyspozycji liderów pozostaję :)
gryziu liil (EM) / 2012-06-21 10:24:10 /
I ja. Jeszcze jakiś czas będę się łudził że uda się wystartować, ale raczej przewiduję pełną gotowość do pomocy.
konrad.s / 2012-06-21 11:29:46 /