Witam wszystkich, wiem ze temat był wielokortnie przerabiany ale jest tego tyle ze ciężko znaleść to czego szukamy a mianowicie, założyłem webera 32/36 dgav do 2.0 pinto zamiast efi, auto jeżdzi ale tylko na benzynie, nie da sie jeżdzić na lpg, ciężko ustawić wolne, nie chce sie zbierać na obroty, dziura w gazie, nie na mocy zeby ruszyć z nmiejsca a jak ruszy to szarpie, dławiki rozkręcone na maksa bo inaczej to wogule nie ma mowy o ruszeniu, mikser uszczelniłem ze wszystkich stron jest załozony 27x27 jak na foto, po prostu nie da sie tego wyregulować, Macie jakieś sprawdzone patenty?
pozdrawiam
muczas / 2012-05-03 12:36:50 /
mnie się wydaje ze za duże przeloty miksera,jaki parownik? zapłon spróbuj przestawić,te szarpanie tak mi się kojarzy że od zapłonu
parownik tomaseto, może za mało gazu dostaje, na tym mikserze V6 2,3 śmigało bez problemu
muczas / 2012-05-03 13:18:52 /
Mikser ok, wymień parownik. Jak masz okazję to załatw sobie LOVATO - podciśnienie
AndrzejKudowa / 2012-05-03 14:02:55 /
mam LOVTEC podciśnieniowy, wystarczy?
muczas / 2012-05-03 16:49:52 /
Lovtec jest kopią Lovato - z jakością gorzej... . Wydajność mają c.a. jak Tomasetto. Mikser teoretycznie powinien być ok...ale...
Spróbuj "kryzować" na dolocie (zaklejaj powoli po 0,5cm rury).
Jeśli będzie coraz lepiej, tzn. że mikser jest za duży/reduktor niewydajny lub wyeksploatowany. Wydajniejszy reduktor może trochę pomóc(choć bardziej szedłbym w stronę takich z dużymi membranami (OMVL, BRC), które mają większy wydatek, przy mniejszym podciśnieniu), ale przy za dużym mikserze i tak nic nie da.
Bartuś / 2012-05-04 08:38:47 /
Bartuś, jakie wg Ciebie powinny być średnice palnika przy 2,3/2,9?
Przy 2,3 pewnie z 2x23mm, przy 2,9 z tego co pamiętam fi23 i 25 były za małe, a koło 30mm już za duże (przy 5rpm ciągnął ładnie, ale między 2,5-3,5 miał dziurę nie do obejścia - duży, nowy reduktor). Najlepiej chodził chyba przy 27, czy 28mm, jeszcze lepiej jeździ na sekwencji, a jak układ benzynowy ma dość to blos obchodzi całą elektronikę:) Z resztą nie ma sensu tu dywagować- po zrobieniu kryzowania wszystko się wyjaśni. Zakładam, że reduktor Tomasetto działał wcześniej bez zastrzeżeń, jeśli tak to i teraz sobie poradzi.
Bartuś / 2012-05-04 12:17:48 /
wcześniej na tym tomaseto jeździło v6 i to zapier.... a czemu R4 nie chce? parownik brc podciśnienie tez mam, zobacze ten i ten
muczas / 2012-05-04 17:25:12 /
może zaślepiłes przewody gazowe(przy zarabianiu/dokręcaniu), lub filtr gazu jeż pełny?
fordofil / 2012-05-04 19:38:54 /
zaklej tą taśmą 1/3 wlotu i zobacz co się będzie działo. Na 99% to nie wina reduktora jeśli hulał ostatnio. Podtrzymuje, że mikser 27/27 może być za duzy, jeśli 2,9 latają na takich.
Bartuś / 2012-05-04 20:14:33 /
Dobra Panowie zrobiłem, po wielu trudach i serii wiązanek znanej wszystkim treści:), nie pomogły parowniki podciśnieniowe, mieliście racje, 27x27 to za duży mikser, zrobiłem inny patent ale działa, obroty równe nie ma czkawki, nie szarpie i jedzie:) a dokładnie parownik tomasetto 140KM ten co był, założyłem gaźnik od łady 32x32 z mechaniczną drugą przepustnicą + wkrętki, jeździ nawet przyzwoicie:)tylko proszę sie nie śmiać za ten gaźnik, dziękuje za pomoc pozdrawiam:)))
muczas:)
muczas / 2012-05-06 12:32:35 /
Mam pytanie w temacie miksera widocznego w pierwszym poście. Czy otwór nad lewym przelotem wykonany jest prawidłowo?
A konkretniej, czy wlot powietrza do układu obejściowego wolnych obrotów powinien je pobierać znad miksera, czy lepiej byłoby przefrezować rowek od rzeczonego otworu do najbliższego przelotu - wtedy powietrze byłoby brane spod miksera?
W moim obecnym mikserze nie ma wogóle nic nad tym otworem (jest więc zatkany mikserem), zastanawiam się więc jaka opcja będzie korzystniejsza.
szwagierr / 2012-09-29 16:42:15 /
spod miksera - powinna iść gotowa mieszanka
granadziarz_3M / 2012-09-30 21:36:13 /