Witam
Jak w temacie, męcze się już dwa dni, pozałożeniu gaźników dellorto nie moge odpalić auta, kręcę kręcę ale nie odpala.
Potrafi na chwilę załapać 5 sek. i gaśnie
paliwo dostaje, iskra jest, ssanie włączone a nie chce chodzić, czasami strzeli w któryś z gaźników
może ma ktoś jakiś pomysł jak to odpalić, bo jak nie odpale to o regulacji i synchronizacji nie ma nawet mowy...
ma ktoś jakiśpomysł jak odpalić pinto na 2 gaźnikach ??
Podaj proszę jakie gaźniki,średnica zwężek i Air jets,emulsion tubes,main jets i iddle jets i pump jets.
Czy ustalałeś poziom paliwa w komorach...
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2012-02-29 21:36:35 /
DHLA 40, zwężki 36, numeru rurki nie pamiętam, dysze paliwowe 150, z tego co pamiętam albo 148
To widzę że zwężki niezłe:)ja mam 34 i na więcej się nie porwę.
Czy wgóle rozbieraleś gaźnik i jesteś w stanie zagwarantować że wszystkie dysze są drożne?
Podaj koniecznie rozmiar idle jets i dysz głównych.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2012-02-29 21:44:46 /
A dobra paliwowe mamy,niedoczytałem
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2012-02-29 21:45:53 /
odpala na chwilę, strzela w gaźnik to Ja może bym poszedł w stronę zapłonu ?
Grzesiek_Rudy / 2012-02-29 21:48:58 /
Psiknąć w gardziele - jeśli odpala, a potem gaśnie - to cuś z paliwem.
Jeśli pali na palywo - to tak jak pisze Rudy - sprawdzić wszystko związane z zapłonem.
Gaźnior to prosta rzecz - albo palywo, albo iskra - jak obie rzeczy są, to pozostaje szukać...
bartozłomero / 2012-02-29 21:54:57 /
Jeżeli silnik chodził wcześniej ok na innym zasilaniu to szukałbym najpierw w ciśnieniu paliwa.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2012-02-29 22:01:18 /
na weberze 32/36 wszytsko chodziło idealnie, zapłon ustawiony na lampe książkowo, jutro posprawdzam dokładnie wszystkie dysze itd...
mialem tak jak chcielismy z konarem dac gaznik od essexa do ohaca, za duzo beny.
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2012-02-29 22:19:11 /
jak nie ogarniesz to zapraszam
Udało się ogarnąć temat, problem leżał w za bardzo skręconych śrubach składu mieszanki, no i najważniejsze jak podłączyłem ssanie to odpalił, teraz trzeba by to wyregulować i zsynchronizować.
Może ma ktoś pomysł dlaczego na wolnych obrotach potrafi kichnąć sobie z gaźnika z przelotu na pierwszym cylindrze ?