ktos na forum pisal o tym problemie w Fordzie Sierra 1,6. W moim MKIII 2,8i jest podobnie. Jak jest zimny pali bez problemu, po zagzraniu gasnie tak jakby konczylo sie paliwo. Kopulka,palec przewody i swiece nowe.Potym jak zgasnie jest iskra na swiecach. Dopuki nie ostygnie, to nie odpala. Wyglada to tak jakby po nagrzaniu silnika spadalo cisnienie paliwa. Pompe pal. zmienialem na inna to tez nic nie dalo. Moze to przez regulator podcisnienia- nie wiem czy dok;adnie tak to sie nazywa, to taki element z przodu silnika, do ktorego dochodza dwa przewodz paliwowe, jeden elektryczny i jesze jeden, ktory zaczuna sie w tym samym miejscu co przewod od serwa ham. Troche chyba zamotalem, ale walcze juz z tym od tygodnia i powoli trace pomysly.
Kuba M. / 2002-08-29 00:50:45 /
jeździsz na gazie czy petrolu??? jeśli objaw jest na petrolu sprawdź przekaźnik sterujący pompą paliwa i samą pompę... dla próby można ją podłączyć na "krótko" znaczy zasilanie bezpośrednio z akumulatora... jeśli jest uwalony przekaźnik to na "krótko " powinno chodzić oki...
Trójkąt / 2002-08-29 08:06:34 /
sprawdz filtr paliwa
metalowa puszka kolo modulu zaplonu
odkrec go, wylej paliwo i dmuchnij, powinienes zupelnie nie czuc oporu
Bartek
camaro / 2002-08-29 15:41:47 /
Filtr paliwa jest nowy. Instalacje pompy sprawdzalem, sama pompe tez. Podlaczylem druga pompe z jezdzacego auto i tez nic!
Kuba M. / 2002-08-29 21:27:39 /
może to nie ma związku, ale kto wie...
Kiedyś miałem tak w maluchu, na zimnym silniku wszystko ok, im był cieplejszy, tym słabszy, a w końcu gasł. Wszystko było ok jak ściągnęło się rurę odpowietrzenia skrzyni korbowej. Przyczyna: nabrał paliwa w olej przez pompkę paliwa, im olej był cieplejszy tym paliwo bardziej z niego parowało i odpowietrzeniem pakowało się w układ dolotowy, silnik miał tak bogatą mieszankę, że dusił się.
Może spróbuj na gorącym silniku ściągnąć przewód odpowietrzenia i sprawdź jak wtedy się będzie zachowywał.
*Piotrek* / 2002-08-30 08:17:03 /
to napiszs jeszcze czy silnik gaśnie od razu czy są jakieś fazy przejściowe
Trójkąt / 2002-08-30 08:57:01 /
2.8i - wtrysk, pompka przy zbiorniku. To jak ma nabrać paliwa do skrzyni korbowej ???
Mysza liil (EM) / 2002-08-30 08:59:40 /
Np. przez nie odpalający jeden cylinder.
*Piotrek* / 2002-08-30 11:35:20 /
Jak jest zimny to chodzi normalnie, jak sie rozgrzeje to gasnie tak jakby brakowalo paliwa, tj traci moc i nie wkreca sie na obrotow. Innych dziwnych objawow nie zauwazylem. Sprawdzilem smok w zbiorniku i wyczyscilem. A jak juz zgasnie ui troche pokrece rozrusznikiem to swiece sa suche, a powinny byc chyba wilgotne od niespalonej mieszanki, przynajmniej tak bylo jak jeszcze dzialal w porzadku.
Kuba M. / 2002-08-30 22:13:36 /
A KOMRESJĘ TO MA?MÓJ TAK MIAŁ JAK NIE MIAŁ.TYLKO TO BYŁO 1,6
młody / 2002-08-31 13:38:51 /
Przyczyną jest najprawdopodobniej usterka regulatora składu mieszanki. Jego działanie jest uzależnione właśnie od temperatury oraz podciśnienia.
Krzychu / 2002-09-02 19:22:11 /
No i wszystko dziala. Wystarczylo przedmuchac przewody paliwowe sprezarka!!!!!!!!
Kuba M. / 2002-09-11 20:57:48 /