logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » gaznik lepszy od wtrysku?

gaznik lepszy od wtrysku?

ma zamiar kupic caprisa i zastanawiam sie czy wybrac 1,6 na gazniku czy 2l na wtrysku

dancan / 2004-08-30 12:47:50 /


nie było dwulitrowych Capci na wtrysku.
Jeżeli R4 - to kundel, jeżeli V6 na k-jecie - to 2.8i.

Co do "lepszy", pojęcie mocno względne, gdyż kiedyś paliło się w piecu drewnem i węglem ;)
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-30 13:07:17 /


... i tego węgla sie zużywało duuuużo wiecej

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-30 13:55:13 /


zalezy czego oczekujesz...na gazniku masz wiecej pola do popisu
a jesli 2.0 na szprycy to pewnie efi wiec kundel napewno:)
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-30 14:36:20 /


ten 2l to od skorpiona,mam juz taki silnik na stanie tylko glowica peknieta a poza tym reszta chyba w dobrym stanie

dancan / 2004-08-30 14:42:21 /


wiem ze to profanacja ale chcialbym przeszczepic silnik+skrzynia od skorpiona troche juz w nim robilem i wiem co moze sie tam zepsuc

dancan / 2004-08-30 14:56:32 /


jaka profanacja o czym ty piszesz przecież silnik jeżeli jest ohc to taki był w capri. a wtrysk to tylko różnica w układzie zasilania. skrtzynia jest ta sama. jak masz dohc to teżzadna profanacja bo duł silnika ten sam inna głowica . ale wkładaj co tam chcesz jakma to przywrucić świetnosc dla tego autka to do dzieła. zostaw wtrysk dłużej wytzryma

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-30 15:04:14 /


Do H2O - co do SOHC macie absolutną rację, co do "czystości rasy" także - w końcu nawet DOHC to nadal Ford i napewno bardziej właściwy pod machą Capri niz BMW R6 czy Merol V8. Ale DOHC 2.0 ze Scorpio nie ma ani jednej części wspólnej z SOHC 2.0 z Capri/Taunusa/Granady/Cortiny. Istnieje owszem DOHC 2.0 różniący się jedynie głowicą od zwykłego Pinto, ale wystepował on [seryjnie] jedynie z turbiną i napedzał Sierrę Cosworth oraz Escorta Coswortha. Silnik ten ma średnicę tłoka 90.8mm, skok 77.0mm i napęd rozrządu paskiem gumowym. A DOHC ze Scorpio, Sierry, Galaxy i przednionapędowego Escorta RS2000 ma średnicę i skok po 86.0mm i napęd rozrządu łańcuchem.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-30 16:07:46 /


dzięki krk4m i znowu wiem więcej niż przedtem :-)ale i tak ford to ford a na skrzynie pasuje, więc wkładać i jeździć.

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-30 16:53:57 /