logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Gaźnik 2.0 V6 - przewód

Gaźnik 2.0 V6 - przewód

Mam prośbę o pomoc w wyjaśnieniu co to za przewód od gaźnika 2.0 V6 widoczny na zdjęciu. Z drugiej strony jest zaślepiony w dość prymitywny sposób, gdy zdejmę zaślepkę to pod palcem jest wyczuwalne podciśnienie i wzrastają obroty silnika. Nie mam pojęcia po co to jest i do czego ma być podłączone.

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-04 22:53:49 /


A to nie to podciśnienie które powinno iść do klapy w puszce filtra powietrza ?

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-04 23:59:17 /


Problem w tym, że puszka filtra powietrza jest nieoryginalna i tam nie ma gdzie tego podłączyć.

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 00:38:43 /


Przyspieszacz w aparcie zapłonowym?

Kilgore / 2011-10-05 01:04:58 /


aparat zapłonowy jest połączony z gaźnikiem

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 01:06:58 /


Skoro puszka jest nie oryginalna, to pewnie dlatego zostało zaślepione.

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-05 08:32:22 /


Po pierwsze to nic nie widać na tym zdjęciu.

A po drugie z tego co widać, to wężyk wcale nie wychodzi z gaźnika.

Mysza liil (EM) / 2011-10-05 08:43:13 /


Zrobię dzisiaj lepsze zdjęcia.
Są gdzieś dostępne schematy silnika 2.0 V6? Albo jakaś serwisówka?

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 09:09:11 /


A co to za gaźnik w ogóle?

Kilgore / 2011-10-05 10:29:23 /


No jak co to za gaźnik? solex
Wężyk jak widać wychodzi z podstawki gaźnika,tej o kształcie trójkąta. Wężyk powinien iść do puszki filtra.

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 11:00:46 /


Brzezin, masz rację, jest dokładnie tak jak napisałeś.
Wężyk wychodzi z trójkątnej podstawki pod gaźnikiem i jest na nim podciśnienie. Problem z tym, że nie mam jak go podłączyć do puszki filtra bo ta jest przerabiana (przez poprzedniego właściciela). Aktualnie wężyk jest zaślepiony ale gdy go otworzę to wzrastają obroty.
Teraz nie wiem co z tym zrobić, czy może zostać tak jak jest czy trzeba coś zmienić i podłączyć go z powrotem do puszki, czy ma to na coś wpływ i w ogóle po co jest ten wężyk i jaką funkcję spełnia.

A propos puszki to ma też problem z wymianą filtra bo nigdzie nie mogę znaleźć takiego co by pasował wymiarami i dodatkowo zbrojonego od wewnątrz i od zewnątrz.

Sorry za zbyt lakoniczny post z zapytaniem ale wczoraj wieczorem byłem już padnięty a dzisiaj od rano znów w robocie...

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 13:55:07 /


Skoro otwierasz dolot to chyba normalne że obroty wzrastają. Zaślep to zgodnie z własnym poczuciem estetyki i zapomnij bo to pierdoła.

Mysza liil (EM) / 2011-10-05 15:31:18 /


Skoro pierdoła to zostanie tak jak jest.
Dzięki.

niniek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-05 18:08:37 /


a dokładniej, to podciśnienie słuzyło do sterowania klapką zmieniającą dopływ zimnego lub ciepłego powietrza do gaźnika.

Jak było zimno to termostat otwierał klapkę nad kolektorem wydechowym, zimny silnik zaciągał cieplejsze powietrze i dzięki temu lepiej chodził.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-12 01:03:01 /