Nie mogłem na forum doszukać się...Jak to fabrycznie było kładzione w Capri mk III? to znaczy w których miejscach? Progi? pas tylny? Przedni?dół błotników? Jaką linią na nadwoziu się sugerować żeby to było jak fabrycznie? Może macie jakieś zdjęcia/schematy?
Modeon / 2011-09-23 10:56:21 /
http://www.capri.pl/image/folders/capri/mk3-a-1984-01/14
Tam gdzie masz czarne szły gumy natryskowe (nie baranek) . Czyli pełne nadkola i fragment od podłużnicy do łączenia podłogi z progiem ....
Podwozie (tunel itp) było zwyczajnie lakierowane jak nadwozie .... progi i przedni pas z zewnątrz nie miały na sobie "baranka" tylko zwyczajny lakier .........
Nie spotkałem się jeszcze z fabrycznym Mk3 w stanie w którym możnaby to było stwierdzić na 100% - ale w Capri Mk1, Escorcie Mk2 i Taunusie Tc3 było dokładnie tak ...
MikeB4 / 2011-09-23 11:12:57 /
heheh a w moim podwozie jest w fabrycznym stanie i przez nikogo nie dłubanym.. co prawda jeszcze tylko przez parę miesięcy ale zawsze :P
Popcio / 2011-09-23 11:15:55 /
Ja po prostu nie miałem Mk3 bo wole jak już Mk2 :-P W mojej jedynce też było fabrycznie.
No to powiedz jak to było .... progi w samym lakierze i między podłużnicami też tylko lakier ? ;-)
MikeB4 / 2011-09-23 11:26:06 /
Progi napewno w samym lakierze a dalej to muszę oblukać
Popcio / 2011-09-23 12:45:29 /
ale lakier jest gładki jak na karoserii czy może ma strukturę baranka pod kolorem?
Modeon / 2011-09-23 15:51:01 /
gładki
MikeB4 / 2011-09-23 17:04:17 /
można też zabezpieczyć progi gumą natryskową do baranka robiąc je na gładko (np.gumką do szpachlowania),będą zabezpieczone i nie będzie widać baranka.
są chyba lepsze sposoby niż szpachlowanie gumy...
zgoniok / 2011-09-23 22:10:15 /