logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » Granada injection. Stały + po zapłonie ( tam gdzie go nie powinno być)

Granada injection. Stały + po zapłonie ( tam gdzie go nie powinno być)

No więc.
Taki nietypowy problem mam, bo po przekręceniu kluczyka mam stały plus na :
halogenach przód i klaksonie. Wiązka jest oryginalna.
Czy ktoś ma pomysł, gdzie się to mogło pochrzanić po drodze?

Od razu powiem, że sprawdziłem włącznik klasonu i halogenów i są ok.

michalch83 / 2011-09-13 22:36:50 /


tak dziś popatrzyłem i wydaje mi się, że najpewniej coś jest spieprzone w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą.
Czy ktoś jest w stanie stwierdzić co jest tam źle podłączone?

michalch83 / 2011-09-14 17:28:42 /


i foto ;)

michalch83 / 2011-09-14 17:30:58 /


O tak, spieprzone coś w skrzynce. Chyba przekaźniki z poloneza założyłeś.

Mysza liil (EM) / 2011-09-14 19:26:09 /


sęk w tym, że ja jej nie dotykałem, kieruje sie tylko opisem gryzia i tam na to mi wypada...

A możesz rozwinąć wypowiedź na temat spieprzenia?

michalch83 / 2011-09-14 19:34:32 /


Przejrzyj przekaźniki i załóż fordowskie jeśli są inne.

Mysza liil (EM) / 2011-09-14 19:38:46 /


u forda w przekaźnikach zamienione są dwa styki, kiedyś tego nie wiedziałem i miałem non stop rozładowany akumulator :\

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-14 20:20:06 /


Akumulator rozładowuje to fakt, ale jak sprawdziłem wszystkie są ze znaczami forda albo Hella.

michalch83 / 2011-09-14 20:46:22 /


To teraz jeszcze trza sprawdzić po kablach czy ktoś nie zamienił styków w skrzynce pod zwykle przekaźniki.

Mysza liil (EM) / 2011-09-14 22:25:49 /