logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » tląca się lampka od oleju na jałowym biegu Taunus 2.0V6

tląca się lampka od oleju na jałowym biegu Taunus 2.0V6

Cześć

Z tego co mi Camaro powiedział to V-ki maja to do siebie że na jałowym mają małe ciśnienie ale może już ktoś zwas miał podobnie. Poprostu przy obrotach 800 delikatnie tli się lampka od oleju, lekko podniose obroty do 1000-1100 i jest okej. Czujnik ciśnienia nowy!! Silnik po remoncie i pełnej regulacji, pracuje ładnie i nie wydaje żadnych podejrzanych dzwięków. Pytanie czy coś z tym działać czy dać sobie spokój. Z góry dzięki za podpowiedz.
pozdro

KNUDS Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-13 10:20:36 /


co z tego, ze czujnik nowy jak on tylko pokazuje czy ciśnienie jest czy go nie ma. Ciśnienie "robi" pompa, a tej nic nie wspomniałeś... Możesz też spróbować zalać silnik innym olejem :)

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-13 10:22:49 /


Zmień czujnik. Jeśli będzie to samo to już widać jakiej klasy był remont.

Mysza liil (EM) / 2011-09-13 10:41:13 /


Mysza,mi się też tli lampka to mówisz, że jak zmienię czujnik to powinno przestać świecić skoro Ty robiłeś remont ? ;> :D:D:D

cortinas !G.O.P! / 2011-09-13 11:01:59 /


Może Ci się ładowanie tli, skoro to Ty obserwujesz tablicę przyrządów.

Mysza liil (EM) / 2011-09-13 11:04:39 /


A nie tylko ja sprawdzałem czy mi się czasami w oczach coś nie tli :D
Komisyjnie stwierdzono że sie tli na jałowym :) Prądu na lewo nie pobiera.

cortinas !G.O.P! / 2011-09-13 11:52:42 /


proponuję zwyczajnie wykręcić czujnik z bloku, wkręcić króciec, podpiąć sobie za pomocą solidnego wężyka konkretny manometr, z podziałką do np. 8bar i zmierzyć co jest na jałowym, a co na innych prędkościach obrotowych. Porównać z tym co podaje Juzers Meniual, czy tam Łorkszop Meniual i wszystko jasne.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-13 16:49:26 /


Cortinas, a jaki jest olej, filtr i ile przebiegu?

Mysza liil (EM) / 2011-09-13 17:28:58 /


Przebieg 6tyś , olej półsyntetyk, filtr nie zmieniany od czasu remontu Flondrowego.
Ale żartowałem przecież, cóż Ty się Mysza tak przejmujesz ? Na gwarancji był ? :D

cortinas !G.O.P! / 2011-09-14 10:17:22 /


Od przejmowania to daleko jestem. Dobrze wiesz że nie był, ale miło słyszeć że coś jeździ kupę lat, a z żarzącą lampką to raczej nie pojeździ. Półsyntetyk olej sratatata, jakiej firmy? Bo jak lotos, to od razu mu cukru do paliwa nasyp...

Mysza liil (EM) / 2011-09-14 11:16:19 /


Jeśli Kaziu nie zmieniał, to ja zalewałem quaker-state`a lub liqui-moly, półsyntetyk 10w40, ale z tego co pamiętam, to robiłeś tyle dolewek, że tam nic niego nie pozostało

a lampka się nie żarzyła wcześniej,
najpewniejszy będzie pomiar ciśnienia :)

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-14 12:10:28 /


Zmieniłem cały olej. I dolewam jedynie tyle ile to się zwyczajnie robi. Też zmieniłem na 10W40 ale nie jest to żaden drogi olej tylko zwykły tani.. nie pamiętam nazwy.

cortinas !G.O.P! / 2011-09-14 13:08:54 /


Aha - żarząca się lampa to też może być i problem z elektryką, ale i tak najpierw sprawdzę czujnik i ciśnienie - dzięki :)

cortinas !G.O.P! / 2011-09-14 13:11:28 /


Albo ktoś go przytarł jak był katowany podczas gdy olej akurat uciekł nieszczęsnym simmeringiem.

Mysza liil (EM) / 2011-09-14 14:16:55 /


Tyle że nikt wtedy nie wiedział że ten olej tak prędko opuszcza miejsce swojego pobytu :D Faktycznie tak mogło się stać :D Wiesz Mysza nikt nie sprawdza co 50 kilosów stanu oleju...

cortinas !G.O.P! / 2011-09-14 15:29:36 /


I tu się mylisz :)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-14 16:16:26 /


No dobra Ty Piotrze sprawdzasz co 50kilometrów olej kiedy jedziesz te swoje 1000 kilometrów miesięcznie, ja nie :)
Ja ( teraz ) sprawdzam przed wyjazdem i po przejechaniu trasy.
A po zakupie tego Taunusa na szczęście sprawdziłem na pierwszej stacji na której się zatrzymaliśmy- mój błąd.

cortinas !G.O.P! / 2011-09-14 18:29:38 /