Witam Moze ktos z ekspertów od gazników pomoze z podłaczeniem podciśnień .Chodzi o solexa 32 mam dwa podciśnienia jedno idzie od aparatu zapłonowego gdzie ono ma być podłaczone bo w gazniku mam tylko jedno wejscie a jeszcze zostaje podcisnienie które łączy podstawe gaznika z gaznikiem .Czy to ma wpływ na odpalanie i prace silnika bo jakos mi chodzi nierówno .Dzieki za pomoc
weli3M / 2011-08-16 20:59:52 /
do aparatu ma iść podciśnienie wykierowane w akumulator (umieszczone powyżej zamkniętej przepustnicy)
do filtra powietrza (sterujące klapą ciepło/zimno) - to wykierowane w chłodnicę
do zaworu PCV w pokrywie zaworów idzie takie grubsze, znajdujące się przy powyższym, i wykierowane w górę (odpow. skrzyni korb.)
do sterowania automatem lub ekonomizerem podciśnienie wykierowane w stronę serwa.
do serwa grubsze podciśnienie, wykierowane w nagrzewnicę
Mysza liil (EM) / 2011-08-16 21:40:29 /
Myszu, a sterowanie klapą przewietrzania wnętrza?
Piszesz o obiegu wewnętrznym powietrza w granadzie mk2?
Mysza liil (EM) / 2011-08-17 04:24:23 /
Tak, dokładnie.
Przy wykonywaniu swapa namieszałem z podciśnieniami i teraz mi nie działa nic oprócz serwa. Aparat zapłonowy działa jak chce, biegi se zmienia jak chce, kickdown działa jak se chce, klapka przewietrzania wnętrza nie działa, akumulator podciśnienia wisi niepodłączony.
Haynes to jednak gówno.
trójnik przy wykierowanym w przód podciśnieniu, z niego jedno na filtr powietrza, drugie na akumulator podciśnienia. z akumulatora do środka auta na elektrozawór klapy a z niego na siłownik klapy. Klimę masz?
Mysza liil (EM) / 2011-08-17 09:22:07 /
Mam
to podciśnienie wykierowane w przód to to takie grube? nie mam tam trójnika, bo się up... słabo mi również działa podciśnieniowy regulator kąta wyprzedznia, probowałem coś Twoim tropem, coś tam pisałeś w którymś wątku dotyczącym EFI, ale słabo mi to wyszło...
Czemu podciśnienie nie moze być puszczone z jednego miejsca, tylko tych dziubków jest tyle namiesznae? Jest jakieś logiczne uzasadnienie?