logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » ma V6 i mam pytanko...

ma V6 i mam pytanko...

Czesc ludzie mam 2.0 V6 czy orjetujecie sie w cenach czesci anczy sie chodzi mi o pierscionki komplet uszczelek do silnika .. bo silnik mam od 3 dni i musze jeszcze zakupic pomp wody i caly uklad zaplonowy oprocz tego chcialem go na nowych pierscieniach skladac...a wlasne nie ma ktos z was glowic do V ki bo w jedne nie ma dwuch gniazd zaworowy a tak to musze wszystkie wymieniac...dobra to chyba tyle PZDR dla wszystkich z gory dziekowka

bartus / 2004-08-10 10:20:33 /


http://www.capri.pl/services/ads

Guti_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 10:30:09 /


bartus, mam tonę części do 2,0V6 i z chęcią coś ci sprzedam, ale zastanów się: fura napewno jest zgazowana, więc jak założysz standardowe głowice, to ci je szlag trafijak te co masz teraz. Zrób sobie nowe wszystkie gniazda wydechowe i to odporne na gaz. Co do pierścionków i uszczelek, to wejdź do np Elitu i kup. Są na miejscu, a jak nie to na jutro. Obejrzyj też oferte Camaro na dole strony głównej, to znajdziesz tam oryginały.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 10:30:33 /


No wlasnei nie bo to bedzie nietypowe autko silnik z tauniego 2.0 wsadzam centralnie do maluszka a wiem ze czesci jest cholernie trudno dostac alce co 6 cylinderkow to nie dwa ..no i na bezynie ...mowisz ze posiadasz duzo czesci do V ki ja potrzbuje caly uklada zaplonowy pompew wody i pompe olej no w sumie jakbys mial to w dobrym stanie glowice z kolektorami...alenie wiem czy posiadasz ale jak juz tak jade to moj waleczek jest troszke zniszczony choc jeszcze pochula ...ale jak masz jakis to bym sie nie obrazil..:) pozdrawiam napisz co masz jeszcze a noz mi sie cos przyda...PZDR

bartus / 2004-08-10 10:54:46 /


heheehe czy ten maluch nma latac ?????
ja pierdykam to niezly patet :)
powiedz jeszcze od czego bedzie krzynka ????
hmmm
powodzenia w pomyslach !!

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-10 13:45:15 /


krzynka bedzie od piwa ;-)

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 14:02:20 /


od piwa to tam musi byc więcej krzynek, jak sie taki pomysł urodził ;)

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 17:09:32 /


No widze ze chlopaki mysleicei tak jak ja ..no mysle ze skrzynka od przednio napedowej sciery bo chce silnik wsadzic centralnie wiedz tak bybylo najbardziej idealnie a ile krzynek piwa przy budowie wypije tego nawe sam "bog" nie wie ..hiii ciesze sei iz podoba sie wam moj pomysl

bartus / 2004-08-10 17:37:43 /


a wlasnie mysle jak by go nazwac...moze cos zapodacie a noz mi sie spodoba...w kazdym badz razie bedzie to jeden z nielicznych maluszkow o pojemnosci wiekszej niz 1,5 l na wegrzech jest jeden 1,9 tdi a w stanach 3,5 z silnikiem z cheviego i jak na 400 m mial 11 sekundek to sie mile zdziwilem a scigal sie z porsche carrera 911 ...wic pomyslalem a czemu by nie wsadzic 2.0 v6 no i od znajomego ktory ma w taunim 2.8 literak dostalem do Vke i teraz szukam do niej czesci ... jak zloze ja to sie pochwale a jak zloze maldolota to przyjade na zlota i sie pochwale w kacu serce autka to fordzik no nie...PZDR dal wszystkich

bartus / 2004-08-10 17:43:30 /


Jak juz znajdziesz te przednionapedowa sierre to tez sie pochwal :-)

Mysza liil (EM) / 2004-08-10 17:53:37 /


przednionapedowa sciara ??? a coz to takiego ?

mi sie wydaje ze mniej zabawy by bylo ze skrzynia np od przednionapedowego taunusa myslalem z kuzynem zbudowac własnie rurowca z V6 ;]

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 17:56:39 /


u mnie w miescie jest maluszek z silnikiem 1.4 lub 1.6 od fiata uno :)
dosc sporo poszerzony ale nadal wszystko w komorze silnika sie miesci

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 17:59:05 /


bartus widze ze spec jestes, wyregulujesz mi zawory w syrence ? zaplace ...
:)

DeMaDeS / 2004-08-10 18:33:30 /


to jak juz sprzęgniesz ta skrzynie od przednionapędowej sierry z silnikiem to zrób zdjęcia i umieśc na forum bo przyjazdu na zlot to sie mozemy niedoczekac chyba że ford przednio napedowa siere wypuści:)

michałP / 2004-08-10 19:23:41 /


czepialscy jestescie :p
co do czesci do V6 to chyba przesadzasz, nie ma problemu, szczegolnie jezeli bedziesz dobrze trzymal z nami, mozna nas latwo przekupic np. piwem :)

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-10 23:02:54 /


o co wam chodzi chce Vke wsadzic centralnei bez zadnego mostu ...a o ile si enei myel byla sciera przednio napedowa...chyba moge sie mylic gdyz od dawna w maldolotach robie a to jest jak by nei bylo tyl naped i ty silnik ...a innymi altkami sie nie interesowalem...wiec nei mam pojecia....jesli sie wyglupilem tosorki ale taki mamplan ...a mysle ze ze zrobieniem falsy nie bedzie problemu...PZDR dla wszystkich nawet tych co watpia ..."blogoslawieni ci co nie widzieli a uwierzyli" heee

bartus / 2004-08-11 01:10:05 /


Niestety Twój plan spali na panewce bo skrzynie od PRZEDNIONAPĘDOWEJ Sierry to towar dość deficytowy :-P ;-).

Co do Malczanów z V8 od Chevroleta to chyba słuchałeś wiadomości Radia Erewań, bo to nie jeden tylko dwa, nie w USA tylko w Anglii i nie 3,5 tylko 5,7 (350 cali sześciennych).

http://www.ukstreetracers.com/CarBuddaTaz.htm
http://www.ukstreetracers.com/CarBossTaz.htm

Jeśli chodzi o wstawianie Vki do Malczana to przeróbki muszą być dość radykalne i jeśli nie jesteś zbyt mocny w spawaniu i metaloplastyce to lepiej daj sobie spokój. Na niewielkiej długości musisz zmieścić silnik, skrzynię i dyfer.

XR4x4 Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 08:40:52 /


chyba ze uprze się przy włożeniu skrzyni od przednionapędowego Taunusa P6 ale będą dwa problemy (a może wiecej):

- znalezienie skrzynki w dobrym stanie
- trwałość tej skrzynki. przednionaędowe Taunuski wychodziły z motorami 1.3 V4 , 1.5 V4 i 1.7 V4 gdzie moc tego ostatniego oscylowała w okolicach 65 KM. Nie wiem jaką "fałkę" chcesz tam wepchnąć , ale obawiam sie ze wszystko ponad 2.0 V6 zmieli bebechy.

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 08:53:30 /


chciałem zauważyć, ze przednionapędowych sierr nie było, co najwyzej 4x4, heretycy!

VIK / 2004-08-11 08:54:15 /


A może wstawić Vkę do bagażnika, wtedy skrzynia się mieści i lewarek zmiany biegów wypada mniej więcej w standardowym miejscu, tylny most wtedy można zapodać od taunusa, wał dorobić z taunusowego. Tak byłoby chyba optymalnie ze względu na gabaryty podzespołów. Podobną koncepcję miałem na wykorzystanie swojej Vki, żeby wstawić ją do traguara. Tylko w maluchu jest więcej spawania... Ale wozik może być ciekawy.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 09:00:39 /


Skrzyni od sierry,capri,taunusa itd na pewno nie zamontujesz, silnik razem ze skrzynią przkroczyłby długość kaszla ;)

To jest skrzynia MT75, fotek N nie mam ale też nie podejdzie.



A tutaj układ napędowy 4x4





Jak widać napęd idzie też na przód, problem w tym że bez przeróbki skrzyni raczej nie poszalejesz. Na przód idzie chyba 30% mocy a na tył reszta, musiałbyś tak zrobić żeby na przód była przekazywana cała moc, pewnie da się to zrobić:)
Następny problem jest taki że półosie przechodzą przez miskę silnika, jeżeli silnik będzie ustawiony skrzynią do wewnątrz to będziesz miał 5 biegów wstecznych haha:D
Silnika inaczej nie zamontujesz, chyba że jakoś przedłużysz kaszla żeby skrzynia nie wystawała.

Najlepiej wpakować silnik i napęd od fiero, tam jest wszystko gotowe, zaoszczędziłbyś czas i finansowo wyszło by na to samo. Fiero ma silniki 2.5 i 2.8, pod skrzynie od fiero można też zamontować v8.

Seemann / 2004-08-11 09:04:25 /


do pana ktory widze ze sie bardzo dobrze na scierach zna o tych maldolotach nie wiedzialem....ale jestem pelen podziwu dla nich ja widzialem 3,5 litrowego maldolota dawno temu... a ja tak se mysle i mysle i tak sobie wymyslilem a moze go wlozyc poprzecznie z skrzynka z fiata tipo 2.0 tylko nie jestem pewien czy to 2.0 nie jest przypadkeim automat ...i w sumie tez trza by bylo caly tyl poszerzac...dumajcie dalej...

bartus / 2004-08-11 09:07:43 /


hehehehe ja juz widze malucha z mostem od taunusa :D
chyba zdolnosci metaloplastyczne bylby niezbedne bo tak na oko to by most wystawal jakies >>10cm na strone :)

ja do rurowca obmyslilem koncepcje silnik V6+sprzegło+ bezposrednio most
ale pomysl upadł z racji tego ze potrzebne sa wysokie obroty silnika
ale widzialem ciekawa konstrukcje silnika od audi 80 uzłozonego wzdłuznie w rurowcu i do tego przymocowana skrzynia biegow od przenionapedowki
lewarek byl ciekawie zrobiony cos na wzor zewnetrznych wodzikow ala capri :)
całosc zajmowala okolo 80-100cm

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 09:08:18 /


do dembesa to nie bylo zabawne to cos powiedzial....

bartus / 2004-08-11 09:11:29 /


"...dumajcie dalej... "
nie rozpędziłeś się za bardzo ?

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 09:13:14 /


przestancie mnie dobijac ...ja tylko czesci szukam...a czy pomysl sie powiedzie nikt tego nie wiem ..najwyzej sie rozpieprzy wszystko i co moje pieniadze moj czas ....

bartus / 2004-08-11 09:17:54 /


żaden problem:
- silnik 2.0V6 forda w kabinie pasażerskiej(tylne siedzenia)
- skrzynka dowolna od przednionapędówki pow. 1.5l (powinna wytrzymać, bo i maluch lżejszy, a i nie będziesz robił tym wynalazkiem 10tys. km rocznie) + przejściówka blaszana skrzynia>silnik.Ze względu na zmieniacz biegów, warto by skrzynka była sterowana linkami.
- musisz znaleźć miejsce na chłodnicę, albo przód, albo tył (będzie sporo miejsca po starym silniku) z kieszeniami z boku na świeże powietrze
- sprzęgło i koło zamachowe może być od kpl. skrzyni, bo i mniejsze masy szarpać będzie to szybko nie spalisz.

W takim zestawie jest szansa, że dość szybko uzyskasz granice zdrowego rozsądku, by osiągnąć królestwo Hadesa, a i możliwości rejestracyjne będą raczej wątpliwe ;)

Miłej zabawy, choć pozwolę sobie powątpiewać w realizację tego projektu, wrzucając go raczej w sferę "słomianego zapału", jaki wielokrotnie widziałem.
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 09:50:54 /


No dziekowka... taki tez mialem plan aby zrobic takjak powiedziales....pzdr

bartus / 2004-08-11 10:03:21 /


O3wiście Bartus deko pokopałeś temat - w przeciwieństwie do Ascony, Escorta czy Kadetta, które wychodziły najpierw tylno- a potem przednionapedowe, Sierra [jako na wskroś uczciwy klasyk] zawsze jest tylnonapędowa [albo 4x4 z podziałem 35 przód, 65 tył].
Natomiast pozostałym uczestnikom dyskusji pragnąłbym zwrócic uwagę na 3 szczegóły. Po pierwsze skrzynia z Taunusa P4/P6 montowana w SAABie 96 w wersji na USA wytrzymywała seryjnie motor 1.8 [moc niby niewielka, ale moment prawie jak w 2.0], zaś rajdowe SAABy V4 z pojemności 1.9 wyciągały ponad 140PS i komplet takich zębatek plus choinka jest do dziś do nabycia w GB za jakies marne 500 Ł.
Po drugie - zachowując fabryczny układ podzespołów [silnik podłużnie za tylną osią, skrzynia przed] w Malcu mozna pomieścić zupełnie sprawne motory, jak chocby Alfę 33-1.7 [140PS], Porsche 914/VW Transportera 2.0 [100PS] czy Subaru Leone/Legacy/Impreza 1.8-2.0 [do 120PS bez turbo]. Perana sprzedał swój motor Subaru 1.8 OHV [raptem 95PS] kolesiom spod Katowic i warto zobaczyć jak ten ich Malczar zasuwa - 8 sekund do setki i podnosi przednie koła. Oczywiście cała skrzynia pochodzi z Renault 16, ale ta ze 126p miałaby normalnie 4 biegi do przodu, tylko że może przez jakieś 4-5 minut :-)
Po trzecie - Bartus zapodał, że motor chce dać centralnie. Ergo - rezygnuje z tylnej kanapy, czyli powtarza rozwiązanie z R5 Turbo albo Clio 3.0. I w tym przypadku najprościej jest zapakować cały zespół skrzynia-dyfer z Dacii albo starego Passata/Audi 80, zaś silnik zmieści się nie tylko V6, ale także R5 czy nawet V8. Podziwiam tylko pomysł instalowania tam Koelna V6 - przy takim zakresie przeróbek efekt [moc rzędu 90PS] bedzie mizerny. Lepszy byłby jakiś współczesny V6 [VW, Alfa, Opel] w zakresie 150-200PS, ale widocznie Koeln zalega w garażu i trza z nim coś zrobić.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 10:14:47 /


Na Wyspach jest dwóch braci, którzy wsadzają do maluchów naboje wyciągnięte z ...corvet(!)
silnik z przodu, nie ma przednich foteli. Siedzisz na tylnej kanapie, bo silnik zachodzi do środka....Jak gdzieś znajdę fil, to prześlę na ftp:)
pozdro

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 10:32:04 /


Dzieki ziomus..Vke dostalem od znajomego i stwierdzilem ze mozna by ja wsadzic centralnie do maluszka fakt ma 90KM ale na poczatek mysle ze wystarczy a slyszalem ze mozna spalnowac glowice w V o 2 mm i tym samym podniesc stopien sprezenia oprocz tego mozna zrobic glowice na duzych zaworach ...A ze skrzynka to mam pytanko wiem ze jest maluszek w polsce jakis robiony na lancie stratos ma w srodku 1.3 literak bodajze 130 KM i zamontowal go na skrzynce z Audi 80 i normalnie ne wiem jak on to zrobil jesli cos wiesz prosilbym o napisanie czegos naczy sie chodzi o to ze bula zamontowana normalnie jak maluchowska ...PZDR i dzieki za tak wyczerpujacy wpis :]

bartus / 2004-08-11 10:38:32 /


bartus urwałes sie nie wiem skad, ale skoro robisz malara, to nr1. poszukaj stronki z informacjami o malcu np. fiat and furious tam znajdziesz swojego strato-malucha, i inne maluchowe hybrydy.
Poroponuje sprawdzic czy ten v6 wejdzie zamiast tylnej kanapy tak na wszelki wypadek.

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 11:08:53 /


Jesli skrzynia z Audi była zamocowana tak jak maluchowska, to silnik musiał byc lewoobrotowy [np.Honda Civic]. Natomiast jeśli silnik jest prawoobrotowy [jak prawie wszystkie Fiaty], to skrzynia z Audi musi być ZA osią, a silnik w miejscu tylnej kanapy.
Z kolei Lancia Stratos miała motor poprzecznie, więc skrzynia z Audi 80 do niczego się tu nie nada. Przy układzie poprzecznym polecam cały nabój z Uno Turbo 1.3/120 PS - wystarczy skrócić półosie albo poszerzyć budę z tyłu [nadkola i błotniki] o 8cm w każdą stronę. Ale generalnie obawiam się że Karol ma [jak zwykle] rację, zaś to forum służyć ma Fordziarzom, a nie szalonym partyzantom spod znaku FSM.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 11:23:31 /


krk4m
Jak mogłem zapomnieć o takiej oczywistej sprawie jak fakt, że skrzynia z Taunusa P4/P6 montowana w SAABie 96 w wersji na USA wytrzymywała seryjnie motor 1.8. :-D
Osobiście uważam, że z tego nic nie będzie. A tak półżartem - po co w ogóle skrzynia biegów? Silnik, jakieś sprzęgło (może pas transmisyjny od sieczkarni?) i bąbel (Ford 126p) jedzie.

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 12:24:12 /


Palio, nie szukaj - linki masz troszkę wyżej ;-).

XR4x4 Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 13:06:43 /


Dajcie Bartusiowi spokuj,chłopak jest młody i chce zrobic cos odjechanego i bardzo dobrze.coraz mniej jest takich ludzi,kazdy patrzy co by kasy nazbierac i kupic se beemke,taką z ciemnymi szybami i dupnym wzmacniaczem.ja też w swoim marnym żywocie zbudowałem kilka wynalazków,czasem działały czasem sie rozleciały ale zawsze dawały sporo satysfakcji.A jesli chodzi o spawanie to Bartuś wie,że może na mnie liczyć.
monter

monter25 / 2004-08-11 13:12:17 /


hehe...no tak co pierdoła, to pierdoła...(myślę tu o sobie, oczywiście)
no cóż, koledze w każdym razie życze powodzenia w realizacji.Ale masz się pochwalić tu na stronie tylko wtedy tym wynalazkiem, jak zaaplikujesz coś fordowego, a jak nie to papa:))
pozdro for all

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 13:22:01 /


ramboost

"ja do rurowca obmyslilem koncepcje silnik V6+sprzegło+ bezposrednio most
ale pomysl upadł z racji tego ze potrzebne sa wysokie obroty silnika"

ktore to obroty ciezko jest osiagnac np na asflacie nie tracac przyczepnosci
nie jestem pewien ale gdzies mi sie przewinąl motor z silnikiem V4 ktory zamiast polosi mial załozone dwie zebatki :) mozna by taka skrzynie zaaplikowac do malca sam kiedys myslalem nad malcem z V6 ale ostatecznie staneło na tym ze robimy cos takiego jak na zdjeciu >>

sorki ze odjechałem od tematu ale mi tez sie wydaje ze bylyby pewne problemy z rejestracja takiego pojazdu

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 13:33:29 /


Dobra tao ja zawieszam swoja aktywnosc tutaj bo widze ze nielicznie mnie popieraj...szkoda ze tak malo osob mysli torami ktorze sa zardzewiale....a trza taki ludzi wiecej w tym brudnym kraju ....pozdro dla wszystkich nawet tych co watpia w realizacje mojego mazenia...z gory dzieki osoba ktore mnie poprly i mysla ze pomysl ma szanse sie ziscic ...pappa ogoleni stronka bardzo fajan lecz ludzie ( nie wszyscy ).................................PA

bartus / 2004-08-11 15:24:03 /


cyt.: ...szkoda ze tak malo osob mysli torami ktorze sa zardzewiale....a trza taki ludzi wiecej w tym brudnym kraju..pappa ogoleni stronka bardzo fajan lecz ludzie ( nie wszyscy ).................................PA


Nie wiem, czym cię uraziłem (może tym kołem pasowym od sieczkarni???), ale to nie znaczy, że nie mogę mieć własnego zdania wobec tego przedsięwzięcia. Poza tym skąd wiesz, że się dzisiaj goliłem? Jeśli ci się uda to mogę tylko pogratulować, jeśli nie, to będziesz musiał przyznać mi rację.
Powodzenia przy pracy

Jeden z niefajan...

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-11 15:49:32 /


Ale Wy wszyscy jesteśnie niefajni!!!! A feeee , a swoja droga to tak niefajnie oceniać ludzi których sie nie zna a jedyną podstawą do oceny jest jeden post na forum!!!!

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-12 00:30:02 /


ja jestem fajny :p

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-12 00:33:16 /


bartus, pisz na priv do mnie co potrzebujesz (czytelną listę), przekopię swój cmentarz dwulitrowych V-ek.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-15 10:26:50 /


pierścionki to wydatek około 150 zł uszczelki coś koło 500 zł w Fordzie chyba że znajdziesz jakies zamienniki - dla 2.0 nie warto spraw sobie 2.3 V6 gaźnik albo 2.9 na wtrysku i zamontuj - masa ta sama a moc hmmmmm

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-15 13:50:35 /


powaga iz komplet wszystkich uszczelek do Vki kosztuje 500 zl ???????

bartus / 2004-08-16 10:46:06 /


Nie.
100 - 150 zł.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-16 10:58:32 /


takie uszczelki za 150 to ja sobie założyłem i po 10 tys.km wiekszość sie rozsypała, odradzam...

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-16 11:18:18 /


komplet oryginalow kosztuje nawet nieco wiecej

oczywiscie wloszczyzne mozna kupic za 200zl, ale nie pasuja i szybko puszczaja

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-16 12:49:10 /


A jest mozliwosc zalozenia wtrysku do 2.0 ???

bartus / 2004-08-17 12:28:38 /


Nawet jesli zdawaloby sie ze nie ma, to mozna taka mozliwosc stworzyc. Tylko po co??

Mysza liil (EM) / 2004-08-17 13:12:59 /


Mysza jak to po co ? Jak kombinować to na całego :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-17 13:58:56 /


Wtrysk ? To nie ma żadnego sensu - kup lepiej 2.9 Efi używane jeśli chcesz wtrysk

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-17 14:11:54 /


albo jak 2.0 to r4 ohc lub dohc... ładowanie wtrysku do 2.0v6 w sumie mija sie z celem, bo nawet jak to sie uda to dobrze zgrac to wyciagniesz z 100-110KM czyli tyle co z zwykłej 2.0r4 bez rzadnych kombinacji przy mnijesyzm zuzyciu paliwa.
pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-17 14:36:54 /


Bartus, zabierasz się za taką wydumkę i zadajesz pytanie "czy sie da?"!!! Ludzie z tego forum rzeczy niemożliwe robią na poczekaniu, a cuda przez 3 dni. Oczywiście jezeli widzą sens tego.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-17 21:47:33 /


Granadziarz nie bądz taki skromny!!! To powiedznie było apropos Ciebie!

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-17 22:44:11 /


Właśnie,pytanie "czy sie da" nie jest dobre na takim forum.wszystko sie da,no prawie wszystko.trzeba próbować bo przy takim kombinowaniu wyciąga sie sporo wniosków na przyszłość.

monter25 / 2004-08-19 08:25:03 /