witam mam problem jeszcze nie za bardzo wiadomo z czym związany wymieniłem stary przerywacz wraz z aparatem zapłonowym,rozdzielacz na moduł ustawiłem kąt zapłonu na 12 stopni, w kopułce palec na znaku wszystkie pręciki na przeciw siebie wiec tak jak w opisie http://www.capri.pl/garage/ignition-2.8i , ja mam silnik 2,3 YY i literka E kawałek dalej
Problem polega na:
po dodaniu gazu gubi się na chwile po czym zaczyna zapierniczać, zdarzyło się że chyba z 4 razy na przełomie może 100km strzelił sobie z gaźnika
i albo mi się zdaje albo po zmianie tych elementów jest troszeczkę słabszy
wina regulacji gaźnika czy też może czegoś innego
pozdrawiam
Raku ( EloRak ) / 2011-08-06 18:52:05 /
2,3 ustawiasz na 6 stopni wg tabeli http://www.capri.pl/garage/engine-settings
brzezin / 2011-08-06 19:01:06 /
tej tabeli nie wypatrzyłem dzięki może to coś pomoże
Raku ( EloRak ) / 2011-08-06 20:45:30 /
Zapłon ustaw na lampę. Wolne obroty, zdjęte i zaślepione podciśnienie z aparatu.
Ustawianie na mijankę czujnika nie jest precyzyjne.
Trójkąt / 2011-08-08 10:13:42 /