Siema.
Wie ktoś jaka jest szerokość belki w miejscu mocowania jej na podłużnicach?
Lub jaki jest odstęp jednej podłużnicy od drugiej w komorze silnika.
Pozdrawiam!
rocker / 2011-07-31 19:35:20 /
dzisiaj już mi się nie chce tego mierzyć, jutro (jeśli nikt wcześniej tego nie poda) sprawdzę u siebie
brzezin
/ 2011-07-31 19:40:05 /
Mierzone pomiędzy podłużnicami w miejscu gniazd na górne tuleje belki: 78,5cm, do tego gniazda wystają z podłużnic o jakieś 1,5cm każde. Z gniazd tuleje wystają o jakiś 1cm każda. Wystarczy? Co się stało że potrzebujesz tych wymiarów?
brzezin
/ 2011-08-01 21:17:05 /
Dzięki!
Buduje hotroda i zastanawiam się na zawieszeniem z granady. Dlatego zapytałem.
Rama miałaby wpaść między mocowania na podłużnice czyli głębiej. Musze podumać:)
pzdr!
rocker / 2011-08-04 19:19:30 /
Zapytam tutaj
Czy mocowania belki w Granadzie MKI są takie same jak w MKII?
W sensie w tych samych miejscach, podłóżnice się nie różnią itd? Pytam, bo zgłosił się do mnie człowiek który potrzebuje jedną podłóżnicę z mocowaniem belki ale do MKI. Nie chce mi się tego wycinać jeśli miałoby nie pasować.
Wg mojej wiedzy punkty mocowań były w tym samym miejscu. Pomijam fakt różnego umiejscowienia ucha holowniczego.
Grzesiek_Rudy
/ 2025-11-04 15:01:46 /
Pasuje na 100% w mojej jest włożona belka z mk2
Morales / 2025-11-04 17:53:26 /
A jak to ucho holownicze jest umiejscowione w MKI i MKII?
Mk2a po stronie kierowcy, mk2b po stronie pasażera, mk1 nie wiem.
Grzesiek_Rudy
/ 2025-11-04 20:40:19 /
To jak ktoś jutro bedzie wsiadał do swojej jedynki, żeby pojechać do pracy to proszę o zerknięcie.
https://www.capri.pl/image/market/116495/319485#image
albo ja niewidomy jestem, albo jedynka NIE MA zaczepu....
granadziarz_3M / 2025-11-04 21:30:41 /
W Consulu holowania chyba nie przewidywano.
rozjechany liil
/ 2025-11-04 21:33:27 /
Nie przewidywanie awarii podzespołów kiedyś było modne
zapek??? !G.O.P!
/ 2025-11-04 22:58:12 /
Potwierdzam jedynka zaczepu nie ma
Morales / 2025-11-05 07:43:20 /
tak samo jest w Capri, belki do Mk1 nie mają ucha holowniczego, później było
camaro
/ 2025-11-05 12:43:30 /
Bo kiedyś szarpało się za zderzak a za plastik nie ma jak :)
Kiedyś wystarczyło mieć w kieszeni dwie trzynastki oczkowe, żeby barierkę na moście odkręcić i zepchnąć trupa do Wisły, a teraz to zaraz jacyś ekolodzy, srolodzy i nie ma zabawy :D
gryziu liil (EM)
/ 2025-11-05 21:57:24 /
gryziu- klucz 17 lub 19 w zalezności od producenta. Czuwaj.
Na pierwszy rzut oka będzie widać szczep podłużnicy z mk2b w MK1 wizualne wykonanie się mocno różni: zgrzewy, otwory, uchwyt, holowniczy. Mocowania belki się zgadzają więc odpowiednio wstawiona do roboty dowiezie.
Hubert_M / 2025-11-06 17:27:12 /

