Witam i pytam,ktokolwiek wie ,ktokolwiek widział,mam Capri mk3,2,8 na wtrysku mech.,auto stało 2 lata,udało się go odpalić,motor dobrze pracuje na rozruchu,potem nawet dostaje wolnych ,prawidłowych obr./około 1000/ale przy próbie ruszania,gdy trzeba trochę wcisnąć pedał,silnik dławi się jakby dostawał za mało bądź za duzo paliwa,odnoszę też wrażenie ,że nie pracuja wszystkie cylindry.Po dłuższej obserwacji zobaczyłem,że przy minimalnym nacisku na pedał gazu,motor pracuje równo,ale przy każdej próbie wejścia na obroty-dusi się, co jest?Ogólnie auto jest czadowe,oryginalne,bez LPG,nowy akumulator,świece,przewody itd,,,,,,,z góry dziekuję za pomoc,bo jak sie uda ,to będę pierwszym klubowiczem z Chełma,prawie ,że na Ukrainie
Kordian vel Kefe
sorry ale ja ci nie pomoge bo takiego silnika nie mam !!!
ale ktos blisko mnie sie pojawia widze :)
daj znac do mnie na priv
Wojdat / 2004-07-31 00:19:56 /
wyglada na to ze nie dostaje paliwa
pewnie filtr paliwa jest zaklejony, albo pompa paliwa nie wyrabia
to pierwsze latwiej sprawdzic/wymienic
odkrec filtr (puszka obok cewki zaplonowej), wylej paliwo i dmuchnij w niego, jesli jest przelot to cos innego jest przyczyna
camaro / 2004-07-31 00:29:49 /
Jezeli aparat zaplonowy jest przerywaczowy to moze byc za mala przerwa albo platynki dziurawo-krzywo-brudne.
pmx (wiewior;) / 2004-07-31 21:32:18 /
A czy byl 2.8i na zaplonie z przerywaczem??
Mysza liil (EM) / 2004-08-01 00:23:01 /
nie bylo, wszystkie k-jety mialy elektroniczny zaplon
camaro / 2004-08-01 09:44:37 /
kefe tak jak camaro mówi najpierw wymien filtr paliwa, sprawdz potem ciśnienie paliwa (instrukcja jest tutaj http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i#service-23421 ) jezeli to nie przyniesie skutku tz ciśnienie bedzie ok i wydajnosc pompy to napisz, pokombinujemy dalej, bo to moze byc bardziej skomplikowane ;)
starrsky / 2004-08-01 09:56:27 /
a jeżeli ciśnienie jest dobre a mało paliwa leci, wolno płynie to co może być przyczyną ? w środku w bloku jest popychacz który naciska na sprężyne w pompie, moze za mało naciska. uszczelka jest cienka pomiędzy pompą a blokiem.
Zatkany smok w baku.
Kilgore / 2012-08-11 22:33:41 /
korpus pompy przylegający do bloku nie był równy, lekki łuk miałem. wyrównanie i wymiana filtra paliwa pomogło.