Witam
Dziś zrzuciłem głowice bo wcześniej pęknął mi pierścień dościskający sprężyne zaworu, po ściągnięciu okazało się że tłok jest pęknięty i zatarty, zawór oczywiście też rozwalony wraz ze świecą. Co teraz począć ? Pójdzie wymienić ten jeden tłok czy tylko kapitalka wchodzi w gre ? Czy szukać innego silnika ? Które rozwiązanie będzie najmniej kosztowne ? Z góry dzięki za pomoc.
Dave / 2011-05-13 16:48:54 /
raczej wymiana silnika przejdzie najszybciej. i pewnie najtaniej jesli zmiana na 2.0v6
Leszek "QSi" / 2011-05-13 16:50:57 /
Szukaj "nowego" silnika. Najlepiej z jakiejś sierry. Ja bym wrzucił osobiście 2.3, albo od razu 2.8. Pali to to tyle samo, a jeździ dużo lepiej...
W remont jak się wpierdzielisz, to 2k pęknie...
bartozłomero / 2011-05-13 17:02:31 /
no tak, w sumie lepiej wywalic 2.0 i wsadzic conajmniej 2.3, zwlaszcza że wymiana jest PnP. no chyba że zależy na oryginalnosci.
Leszek "QSi" / 2011-05-13 17:06:26 /
Cała operacja powinna zamknąć się w kwocie 400PLN. Silnik 2 stówy, olej i filtr 100PLN i browary 100PLN:)
Alwax miał chyba cały dół do 2.0 V6, zajrzyj do giełdy.
BARTEK#1925 / 2011-05-13 17:20:47 /
Co ten pierścień zrobił??? 8|
gryziu liil (EM) / 2011-05-13 17:44:30 /
nie co zrobił tylko co on miał robić :))))))))))))
wąski77 / 2011-05-13 18:15:30 /
Pierścień dociskający spręzyne strzelił i zawór walił o tłok... Jeśli ktoś posiada silnik 2.0 , 2.3 lub 2.8 V6 to byłbym zainteresowany oczywiście.
Dave / 2011-05-13 20:58:44 /
to tylko sie cieszyc ze 2.0v6 padł :) wywal i montuj 2.8/2.9
Mysza liil (EM) / 2011-05-13 21:16:28 /
A jak ze spalaniem 2.8 na LPG ?
Dave / 2011-05-13 21:24:53 /
Identycznie jak 2.0, a jedzie 2 razy lepiej.
mam resztki dołu,nie polecam,padlina(częsci ruchome).
też radze 2,3 lub 2,8.
Szukaj pieca, 2,3 w górę. Za dobry egzemplarz trzeba będzie troszkę zapłacić ale to i tak będzie duuuużo taniej niż remont tego, który padł.
zapek??? !G.O.P! / 2011-05-14 00:03:01 /