logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Granada V6 2.0 zatarty tłok :-(((

Granada V6 2.0 zatarty tłok :-(((

Witam

Dziś zrzuciłem głowice bo wcześniej pęknął mi pierścień dościskający sprężyne zaworu, po ściągnięciu okazało się że tłok jest pęknięty i zatarty, zawór oczywiście też rozwalony wraz ze świecą. Co teraz począć ? Pójdzie wymienić ten jeden tłok czy tylko kapitalka wchodzi w gre ? Czy szukać innego silnika ? Które rozwiązanie będzie najmniej kosztowne ? Z góry dzięki za pomoc.

Dave / 2011-05-13 16:48:54 /


raczej wymiana silnika przejdzie najszybciej. i pewnie najtaniej jesli zmiana na 2.0v6

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-05-13 16:50:57 /


Szukaj "nowego" silnika. Najlepiej z jakiejś sierry. Ja bym wrzucił osobiście 2.3, albo od razu 2.8. Pali to to tyle samo, a jeździ dużo lepiej...
W remont jak się wpierdzielisz, to 2k pęknie...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 17:02:31 /


no tak, w sumie lepiej wywalic 2.0 i wsadzic conajmniej 2.3, zwlaszcza że wymiana jest PnP. no chyba że zależy na oryginalnosci.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-05-13 17:06:26 /


Cała operacja powinna zamknąć się w kwocie 400PLN. Silnik 2 stówy, olej i filtr 100PLN i browary 100PLN:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 17:13:32 /


Alwax miał chyba cały dół do 2.0 V6, zajrzyj do giełdy.

BARTEK#1925 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-05-13 17:20:47 /


Co ten pierścień zrobił??? 8|

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 17:44:30 /


nie co zrobił tylko co on miał robić :))))))))))))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 18:15:30 /


Pierścień dociskający spręzyne strzelił i zawór walił o tłok... Jeśli ktoś posiada silnik 2.0 , 2.3 lub 2.8 V6 to byłbym zainteresowany oczywiście.

Dave / 2011-05-13 20:58:44 /


to tylko sie cieszyc ze 2.0v6 padł :) wywal i montuj 2.8/2.9

Mysza liil (EM) / 2011-05-13 21:16:28 /


A jak ze spalaniem 2.8 na LPG ?

Dave / 2011-05-13 21:24:53 /


Identycznie jak 2.0, a jedzie 2 razy lepiej.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 21:26:38 /


mam resztki dołu,nie polecam,padlina(częsci ruchome).
też radze 2,3 lub 2,8.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-13 22:07:13 /


Szukaj pieca, 2,3 w górę. Za dobry egzemplarz trzeba będzie troszkę zapłacić ale to i tak będzie duuuużo taniej niż remont tego, który padł.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-05-14 00:03:01 /