Spotkał mnie taki oto problem: Silnik 2.8 k-jet, po wymianie uszczelek pod głowicami, ma kiepskie ciśnienie oleju, to znaczy po zapaleniu (wolne obroty) czujnik pokazuje ciut powyżej czerwonego pola, po dodaniu gazu zwiększa się maksymalnie do pierwszej kreski, dalej nie pójdzie. Dodam że przed robotą wskazówka stała po środku skali(oczywiście na obrotach powyżej jałowego), podpiąłem drugi czujnik, to samo...
Nie chce mi się znowu ściągać głowic, może macie jakieś sugestie?
Może jakieś lipne uszczelki, i przytkały kanały olejowe, zmieniałeś olej i filtr ?
PiotrekGran / 2011-04-02 20:40:15 /
Jak po za głowicami nic nie było ruszane to albo jakieś gówniane uszczelki albo któryś konik listwy klawiatury źle siadł i pod nim ciśnienie spiernicza (chodzi oczywiscie o środkowe koniki w prawej albo lewej klawiaturze bo to w nich są kanały olejowe) . Sprawdź czy wszystko tam jest dobrze zmontowane. Odpal silnik ze zdjętymi pokrywami i obserwuj czy olej wydobywa się z pod panewek klamek zaworowych czy np. z pod środkowego konika lub wcale. Jak się wcale nie pokaże na głowicy to trzeba gdzies głębiej szukac problemu.
Aldaron / 2011-04-02 20:58:50 /
Sprawdź sześciokątny pręt napędu pompy oleju. Uszczelki zostaw w spokoju.
Mysza liil (EM) / 2011-04-02 21:18:36 /
A to tez.
Zdejmując głowice na pewno zdemontowałeś aparat zapłonowy a pompa jest napędzana poprzez aparat.
Aldaron / 2011-04-03 12:48:30 /
Pręt napędu pompy jest w idealnym stanie... kurcze, chyba jednak będzie trzeba ściągać głowice.... nie wiem gdzie szukać tego ciśnienia :(
klawiatury. tylko to ruszałeś z układu olejowego.
granadziarz_3M / 2011-05-02 08:00:29 /