witacie Za pare dni mam odpowiednik polskiego przeglądu a tylnie światła mi pogineły. Brakuje tylnich pozycyjnych i to nie żarówki ani masa po prostu nie ma prądu w kablach. Bezpieczniki w puszce i przekaźniku dobre ... proszę doradzcie gdzie przyczyny szukać
adamxx / 2011-03-14 22:50:12 /
To, że bezpieczniki są dobre jeszcze nic nie znaczy - wyjmij każdy z osobna i przeczyść styki (zarówno te w puszcze jak i na bezpieczniku).
Jeśli zabrakło tylko pozycji - może wina kabli idących do tyłu (przycięte, uszkodzone). Kierunkowskazy z tyłu, stop i wsteczne są?
Fuszix 3M / 2011-03-14 23:08:58 /
A poza tym trzeba było się tu podpiąć - był analogiczny temat i kilka pomysłów na rozwiązanie: http://www.capri.pl/forum/309512
Fuszix 3M / 2011-03-14 23:15:31 /
dzięki za ten link szukałem i czytałem różne tematy ale na ten nie natrafilem. Styki z bezpiecznikami sprawdzone...
adamxx / 2011-03-14 23:30:09 /
Tylne światła, z tego co pamiętam są wpięte w skrzynkę bezpieczników kostką od dołu. Weź tam pogmeraj, bo może to tam nie łączy coś.
gryziu liil (EM) / 2011-03-15 08:41:02 /
A przednie pozycyjne są? Bo jak tak, to jak Gryziu pisze. A ogólnie to nowa skrzynka by się przydała i problem z bani.
Mysza liil (EM) / 2011-03-15 09:12:08 /
przednie pozycyjne sa Znalazlem problem! światła znikają jak za mocno dokrecam klosze do autarky.. mało tego Tera jak włàczam światła stopu bezpiecznik wywala!!! cholerne światła!!
adamxx / 2011-03-15 21:14:26 /
tez tak mialem, dokladalem wtedy mase jeszcze z bagaznika jakas i bylo git
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-03-15 21:20:39 /
ja miałem walke ze światłami w sierce też połowy świateł i bezpieczniki paliło ale jak narazie zrobiłem i wszystko ok tak więc życzę wytrwałości w naprawianiu
mishq (Mateusz G.) / 2011-03-15 21:30:54 /
masy do lamp nie ma. oczysc miejsca styku podkladki pod nakretka mocujaca z karoserią lub daj osobny kabel miedzy karoserię a obudowę lampy.
Mysza liil (EM) / 2011-03-15 21:38:25 /
o Mysza ja tak właśnie miałem zrobione ale źle podpiąłem po tym jak wyjmowałem wkład lampy i do tego wkładu był podpięty kabelek ale jak sie okazało do konkretnej ścieżki a ja przyczepiłem do pierwszej lepszej i paliło mi bezpiecznik od wstecznego i kierunków teraz odczepiłem całkowicie ten kabelek i wsio działa
mishq (Mateusz G.) / 2011-03-15 21:42:14 /
Podjedź na komputer, błędy wykasuja i tyle....
Konrad Szyperski / 2011-03-17 20:15:20 /
Nie ma jak podpinanie kabelków na chybił trafił...
Mysza liil (EM) / 2011-03-17 20:27:11 /
problem znaleziony :)
ktoś kiedyś klosz za mocno dokręcił i wszystko popękało i teraz jak dokręcałem klosz do karoseri metalowa ramka (masa) zamiast trzymać klosz i masować to podczas przykręcania oddalała sie od klosza dotykając styki plusowe żarówek ! i niby ok a bezpieczniki paliło :)
dzieki za pomoc! w szczegolności za post o podłączeniu do kompa :))) ubawiłem sie :)
adamxx / 2011-03-19 19:02:52 /
miał ktoś może taką sytuacje że radio sie mu restartowało przy naciśnięciu hamulca ? Mam radio Blaupunkt zamontowane w schowku , wszystko dobrze działało aż tu nagle wczoeaj zaczeło się wyłączać przy chamowaniu (wkurzające zwłaszcza jak jakaś dobra Muza gra Bo unikam hamowania :) Zauważyłem że wskaźnik ładowania skacze nieco w dół po naciśnięciu pedału a przy pełnym obciążeniu (tzn światła długie , wycieraczki, wentylator...) wskaźnik ładowania jest tak o 7mm poniżej poziomu. Ma ktoś jakiś pomysł od czego robotę zacząć i czego szukać? Dzięki
adamxx / 2011-05-20 09:52:20 /
zwara przy czujniku hamowania:)
bon / 2011-05-20 10:26:20 /
Alternatora, tudzież czegoś do skutecznego przeczyszczenia wszystkich złącz w instalacji elektrycznej.
gryziu liil (EM) / 2011-05-20 10:39:37 /
Może masz za małe ładowanie i nie styka prąda
CRUISER / 2011-05-20 21:47:39 /
Jak gaśnie radio to ewidentnie przez duży wydatek prądu...obstaje za zwarą w obwodzie świateł hamowania.
bon / 2011-05-20 22:57:05 /
wczoeaj śpieszyłem sie do domu I Caprusie do 170km/h rozpedziłem (5.5tys obr/min) jechałem tak pare km i nagle wskazówką od ładowania skoczyła na 3/4 i po każdym pezegazowaniu skakała w górę ( na wolnych obrotach trzyma się na połowie) no i radio już się nie wyłącza .. podejrzewam ze alternator albo jakiś regulator napięcia świruje ale pewności nie mam a Jutroi tak sprawdze włącznik i żarówy od hebli Dzięki
adamxx / 2011-05-21 11:27:28 /
wyciągnąłem alternator i okazało się po prostu że kabelek od regulatora (te coś do czego szczotki są przymocowane ) luzów dostał :) i przy wiekszych obrotach prąd przeskakiwał a na niższych już nie :)
adamxx / 2011-05-22 21:26:03 /
Co może być przyczyna , ze czasami nie mogę włączyć świateł mijania (capri mk3), tzn załączam je dźwignią od świateł ale świecą się jedynie pozycyjne. Nie dzieje się to za każdym razem ale czasami trzeba popstrykać ze trzy cztery razy aby je załączyć. Siada przekaźnik czy wajcha przy kierownicy coś nie styka? pzdr
szeski / 2013-01-12 21:01:45 /
Ja mam tak , że czasem nie styka bezpiecznik w skrzynce - wystarczy nim poruszać ..
MikeB4 / 2013-01-12 23:19:09 /
Ale żeby 2 bezpieczniki na raz nie stykały to nie jest normalne. Posłuchaj czy pstryka przekaźnik jak włączasz światła. Może być jego wina, lub sam wyłącznik przy kierownicy. A ten od zmiany świateł też może szaleć.
Mysza liil (EM) / 2013-01-13 07:51:58 /
Też tak kiedyś miałem. Jeśli dobrze pamiętam to w moim przypadku rozwiązaniem było poprawienie oczka masy. Tam przy przekaźniku pod maska jest wyprowadzenie z wiązki do masy. Jest przykręcone do stopki mocującej przekaźnik. Sprawdz czy tam nie zardzewiało albo coś się nie poluzowało.
Aldaron / 2013-01-13 14:03:52 /
Dzieki za porady. Dzisiaj światła działały bez zarzutu mimo wszystko przeczyściłem masę i inne połączenia mam nadzieje, ze pomoże. pzdr
szeski / 2013-01-13 18:42:26 /