Nadchodzi nowy sezon więc czas otworzyć nowy wątek.
Znane są już terminy i lokalizacje imprez CA:
-Classicauto Rajd Magurski
6-7 maja -Biecz, Gorlice
-Classicauto Cup 2011 (track days)
4 czerwca Biała Podlaska
2 lipca Tor Kielce
30 lipca Nowe Miasto nad Pilicą
10 września Tor Kielce
W zeszłym sezonie mieliśmy wprowadzić z Chuderem Puchar Forda na imprezach CA, myślę że zaczniemy od tego roku.
Zasady są proste, najszybsze fordy w grupach oldtimer classic i oldtimer sport, na każdej imprezie track days zostaną wyróżnione dyplomami lub pucharkami i na koniec sezonu po podliczeniu punktów wyłonimy zwycięzce w każdej grupie.
Liczy się ilość zebranych punktów w sezonie.
Grupa open chwilowo nie jest brana pod uwagę gdyż w tej grupie nie było do tej pory wystarczającej ilości klasycznych fordów.
Zapraszamy do udziały w imprezach CA, jak widać w tym roku mamy dobrze nam znany i lubiany tor Kielce dwu krotnie, można potrenować przed PC :)
może będziesz wiedział, ja jakoś tego info nie znalazłem, do generalki liczą się tylko track day'e? czy też rajd?
Mac13k / 2011-02-19 10:36:23 /
13.1 Klasyfikacją końcową są objęte imprezy z cyklu Classicauto Track Day.
w maju przyjade do Gorlic kibicowac :) a Dębicy nie ma w tym roku?
mishq (Mateusz G.) / 2011-02-19 11:23:21 /
potwierdzam będzie puchar i jeszcze nagroda na koniec sezonu
CHUDER / 2011-02-19 18:52:13 /
tylko dlaczego wszystko tak daleko :(
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-02-19 18:53:19 /
no i już marudzi ;)
Grzesiek_Rudy / 2011-02-19 18:58:44 /
Spoko, zostaniesz moim pilotem i zrzuta na wache :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-02-19 18:59:25 /
nie chcesz mieć 100kg dodatkowego balastu :) Ja osobiście do Białej Podlaskiej zawitam :)
Grzesiek_Rudy / 2011-02-19 19:01:44 /
jakby 100 kilo sie do paliwa dorzucilo to przezyje, utne ci nogi i juz bedziesz wazyl tyle co pilot powinien :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-02-19 19:04:52 /
obowiązkowo stawiam się na rajdzie, tym bardziej że okolice Gorlic to fajne tereny. Co do pozostałych imprez to aż trzy fatalnie nakładają mi się z innymi ważnymi eventami. Co tu dużo mówić. Na chwilę obecną CA cholernie zagrożony :(
greenhorn / 2011-02-19 20:21:56 /
Wszystko fajnie, ale Nowe Miasto Nad Pilicą nakłada się na Puchar Capri 2011. Trzeba będzie wybrać gdzie w tym roku :(
Howorski / 2011-02-21 12:35:19 /
generalnie w tym roku trzeba wybierać, sporo imprez się pokrywa :(
mój plan to całe classicauto cup, rajd classicauto i ile się uda volnego pucharu czeskiej republiki, żadnego youngtimer party nie polecimy ani pucharu capri, a żubry zobaczymy ale raczej nie.
no to u mnie podobnie, z tym że plan taki że całe classic auto, chyba że któreś przypadkiem odpadnie, wtedy rezygnuje też z tego co jest w terminie pucharu - jadę na puchar :) no i poznania też w tym roku nie zobaczę :(
Mac13k / 2011-02-21 23:41:58 /
ja to plan mam zeby majowke miec na ytp a potem CA jechac, ale jak bedzie to czas pokaze
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-02-21 23:45:46 /
Ptasiek jednak się zdecydowałeś :)
…zzzz…. / 2011-02-22 09:46:11 /
Zdecydowany byłem tylko kase musze skołować
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-02-22 10:07:28 /
i mnie namówił prawie :)
Kohito_PS / 2011-02-22 10:53:56 /
nawet kask już prawie masz.
wybiera sie ktoś z podkarpacia do Biecza pokibicować?? są gdzieś jakieś mapki odcinków żebym wiedział gdzie na którym zakręcie stać i oglądać?? W piatek nie dam rady ale w sobote sie wybieram.
mishq (Mateusz G.) / 2011-05-05 23:18:48 /
wszystkie info tutaj. http://www.classicauto.pl/imprezy2011.html
Sezon czas zacząć :)
greenhorn / 2011-05-06 00:27:18 /
mam kilka fotek
mishq (Mateusz G.) / 2011-05-07 16:09:46 /
he he... widzę, że Pająk nie zdążył z escortem dla Marcina... który musiał przeprosić się z toyotką... :D
bartozłomero / 2011-05-07 16:12:40 /
sezon otwarty! Rajd na pierwszy start, to zawsze pewne ryzyko, więc pojechaliśmy spokojnie. O dziwo dało to wynik.
Rajd Magurski Classicauto był rozgrywany po raz pierwszy i odbywał się w Bieczu i okolicach. W piątek zapoznanie z trasą i krótki prolog w centrum Biecza (2 przejazdy). W sobotę 10 OES-ów na 4 odcinkach. W sumie 3 Capriki na starcie a co najwazniejsze wszystkie trzy na mecie!. Jechał tez Pająk, ale postanowił tym razem sprawdzić w warunkach bojowych Starletę.
Pogoda iście rajdowa. Na 10 minut przed startem lunęło, potem przesychało, całkiem wyschło, a na ostatnie dwa odcinki znowu lunęło :)
W generalce rajdu Capriki na miejscach 7, 10, 11
W grupie drugiej (oldtimer sport) na 3 i 5
Impreza świetnie zorganizowana (gratulacje dla Automobilklubu Bieckiego), zabawa świetna, towarzystwo przednie. Mam nadzieje, że impreza na stałe wejdzie do kalendarza.
nasze przejazdy tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=e_djxVU7HSs
greenhorn / 2011-05-09 10:14:23 /
Wmontowałeś sobie syrenę z Ju-87? Fajne odgłosy wydaje :)
Ananiasz / 2011-05-09 10:47:26 /
to opętańcze wycie to chyba r888? :)
Gratulacje!
Do zobaczenia w Białej Podlaskiej!
bartozłomero / 2011-05-09 11:04:59 /
r888 są ciche i grzeczne - mozna powiedziec ze to opona comfort. To wycie to markgum na ktorym przez weekend przejechałem jakieś 600 km - myślę, że głowa przestanie mnie boleć koło srody, ale za to mój samochód nie wydaje żadnych innych dźwięków - po prostu nic innego nie słychać, a wyprzedzane na drodze auta uciekają przed tym myśliwcem na pobocza :) dozo!
greenhorn / 2011-05-09 11:17:45 /
jaki model tych markgumów?
sołtys / 2011-05-09 11:19:50 /
N rally
greenhorn / 2011-05-09 11:22:03 /
spoko... ładnie wyją. :)
sołtys / 2011-05-09 11:31:15 /
Ja też na takich markgumach latam i też ładnie gwiżdżą.
Bartek , nie udało się skończyć Marcinowego escorta, części z UK nie pasują i trzeba je przerabiać, zakłady w Polsce przeciągają wykonanie robót więc zostaliśmy w czarnej dupie.
Wracając do rajdu to może nie za długi lecz bardzo fajny, jak zwykle było śmiesznie.
Tym razem polecieliśmy starletą ale większość odcinków była pod górę co ewidentnie nam nie pomogło, biedulka dwoiła się i troiła ale nie dawała rady. Szkoda też że nasza klasa do 1300ccm się nie zebrała i wystartowaliśmy w klasie do 1600ccm, wyjeliśmy 3 miejsce gdyż tylko 3 auta w tej klasie jechały :D
Wklejam jakiś tam film jak to wyglądało ze środka (odcinki po suchym bo na mokrym za wiele nie widać)
http://www.youtube.com/watch?v=K8kk_FLifyo
http://www.youtube.com/watch?v=CFr4wsUmeg4
http://www.youtube.com/watch?v=7VIhPRMmdsY
http://www.youtube.com/watch?v=XCk2yfaFv1g
i jeden z zewnątrz z szykany
http://www.youtube.com/watch?v=Uz_L23J61Hw
filmik z całości dam niebawem
ee no do trzeciego biegu to nawet jechało. Za to na 4-ce faktycznie masakra...
greenhorn / 2011-05-09 13:52:29 /
"... lewy dwa i jedziesz" :-D Hehehehe
Graty, panowie :)
A jaki Escort się szykuje dla Marcina? I czym Pająk jedziesz w reszcie sezonu CA? Cholernie trzymam kciuki za zakspeeda :D
Marcina robimy mk2 grp4, mojego mk2 zakspeed (i nim właśnie jeżdżę resztę sezonu CA choćbym miał nie spać i nie jeść)
nie dość że auto sobie zmienił na lżejsze to jeszcze drajwer będzie lżejszy :)
greenhorn / 2011-05-09 16:34:12 /
No tak- masa przede wszystkim.... ;P
bartozłomero / 2011-05-09 16:39:33 /
Gratulacje wyników. Ma ktoś wyniki czasów z PSów do porównania?
Nasze przejazdy tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=swAbLywXX1Y&NR=1
Howorski / 2011-05-09 23:03:21 /
Czy to przeguby tak strzelają? :) Chyba coraz odważniej zaczynacie jeździć, widać na zakrętach. Mam nadzieję że nic nie urwaliście
Wojtass / 2011-05-10 00:56:02 /
cóż to za auto cóż to za prędkość, czyli dwa małe ludki lego w zabawkowym samochodzie.
http://www.youtube.com/watch?v=IInF1SDx2Ko
no strasznie mulasty ten samochodzik:)
bon / 2011-05-10 14:16:08 /
mulasty jest ale jak wjeżdżał na rynek w bieczu to myslałem że przynajmniej tam 1.6 pod maską siedzi
mishq (Mateusz G.) / 2011-05-10 14:33:11 /
szczerze mówiąc myślałem, że gorzej to jedzie. Przecież nawet parę razy hamowałeś!
greenhorn / 2011-05-10 14:56:20 /
wrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wrrr wrrrr wrrrr WWWrrrrrrRRRRRRRRRRRRRR
o tak to brzmi :)
sołtys / 2011-05-10 15:05:39 /
No ale gdybyś ten silnik z "pomarańczy" do tej starletki włożył, to ho ho ho... by było... :)
bartozłomero / 2011-05-10 15:24:41 /
mishq to Ty byłeś czarnym taunusem z białym dachem? czemu nie przyszedłeś?
Nad silnikiem się popracuje mam już dwie opcje.
fajny Tauni - pooglądałem, posłuchałem - super sztuka i odratowana ze złomu a takie lubimy :)
greenhorn / 2011-05-10 16:41:37 /
nie to nie byłem ja, ja byłem w sumie też toyotą ale cariną :) robiłem Wam zdjęcia jak wjeżdżaliście na rynek (w sobote) nawet zrobiłem Ci Pająku zdjęcie jak w bagażniku siedzisz :)
mishq (Mateusz G.) / 2011-05-10 21:13:52 /
znalazłem fotke z Pająkiem w bagażniku
mishq (Mateusz G.) / 2011-05-15 09:21:23 /
"Jak go zaraz tą klapą pierd...ę...." ;D
bartozłomero / 2011-05-15 09:26:53 /
No właźże i jedziemy!!!
Tekla / 2011-05-18 12:12:04 /
tyle Fordów na liście startowej CA Biała Podlaska a tu cisza? wszyscy w garażach grzebią przy autach?
Ja cały czas mam blokadę w robocie, dopiero jutro późnym popołudniem będę wiedział czy dam radę pojechać, ale na chwilę obecną jest jakieś 90% szans.
Tyle, że to będzie wariacka jazda rajdówką na kołach 380 km w jedną stronę. Trzymajcie kciuki aby wszystko się udało i Potfoor dotarł na start. W razie czego wydrukowałem listę kontaktową z Capri.pl i w razie potrzeby nie zawaham się jej użyć :) dozo!
greenhorn / 2011-06-02 10:08:38 /
ja ruszam dzisiaj w nocy na lawecie na 3 auta w towarzystwie sierry cosworth i m3 biety. :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-02 12:19:35 /
Pająk Dariusz, Pająk Marta, Ford Capri :(((
choć z drugiej strony będę na Track Dayu na Torze Kielce więc zobaczę premierę essiego :) mam nadzieję...
ja wymieniłem z Tomkiem mechanizm różnicowy. Wpadłem na chwilę do domu i już z powrotem do garażu zalać olejem i sprawdzić, czy to w ogóle będzie jeździć... ;)
bartozłomero / 2011-06-02 18:33:12 /
ja właśnie wymontowałem rozrusznik, który trzy godziny temu szlag trafił. Przy okazji okazało się, że pasek klinowy prawie się zerwał. Już sam nie wiem czy mnie to bardziej zniechęciło do wyjazdu czy dodatkowo zmobilizowało... w każdym razie dzieje się :)
greenhorn / 2011-06-02 21:43:54 /
u mnie też... będę na classic auto tylko turystycznie... poziom wycia nowego różnicowego mechanizmu był za wysoki... ;)
bartozłomero / 2011-06-02 22:47:54 /
Bart, rozumiem, ze tylko sie zgrywasz, bo juz caly most od Flondra zdazyles przelozyc? :)
zdążyłem przełożyć...
ale poziom wycia jest taki, że nie ma nadzieji, że przejedzie choć jedną próbę...
Także na classic auto jadę turystycznie tylko... a na poważnie rusza projekt "torsen w fordzie" ;)
bartozłomero / 2011-06-02 23:10:44 /
No mowilem, ze tam nie jest wesolo;) Gdybys w pore mnie posluchal, to jutro z rana przekladal bys most, ktory wlasnie przyszedl z bdg;) No, ale torsen fajna sprawa. Daj znac czy jakis gratow do tego nie potrzebujesz, bo Przemek bedzie na weekend.
Premiera Escorta ma być tyle że na tych zawodach nie naszego, ( ale jakby trochę tez naszego jednak). To po to ,żeby było co oglądac i na tych zawodach, i może na następnych już kolejnego... (Dobrze, że w ogóle jedziemy ;) )
Tekla / 2011-06-03 06:42:21 /
Filip pamiętaj że możesz jechać przez wawę.
My lecimy caprikiem, nie było szans na zrobienie naszego escorta, jednak projekty klientów są ważniejsze ale co się odwlecze...
Bartek nie marudź, jedź na wyjcu.
dzieki Pająk, ale jednak to byłoby kolejne ponad 100 km więcej. Póki co jest problem z automatem w rozruszniku więc i u mnie walka jeszcze trwa. Powodzenia i mam nadzieje, że do zobaczenia na miejscu.
greenhorn / 2011-06-03 14:27:17 /
I jak poszło/idzie? Dyfer Barto wytrzymał? Filip przyjechał? Trzymam kciuki zza książek w czytelni, która ostatnio zastępuje mi dom :(
Bart nawet nie pojechal escortem, tylko siedzi tam na lotnisku i sie smazy patrzac jak inni pomykaja.
Troszke sie dowiedzialem. Ptasior drugi w klasie, Larry 3 w klasie, Chuder prawie 3, ale go zdegradowali;). Cala reszta z przygodami. Marcin w escorcie mk2 walczyl z chorobami wieku dzieciecego, Pajak rozwalil panewki, Filip dojechal, ale cos namieszali z jedna taryfa i nic specjalnego z tego nie wyszlo. Generalnie team Ford bez szalu, ale z dobrymi rokowaniami na przyszlosc;)
Gratki dla chlopakow z pudla;)
Gratuluję wszystkim ukończenia lub nie i dobrych wyników lub nie.
Fajno było, gorąco jak diabli, szybkie i długie próby, podobało mi się.
Escort Marcina przetestowany w najlepszym do tego miejscu, wiadomo co trzeba poprawić.
Mój capri dzielnie walczył pomimo że już dawno powinien być odstawiony do remontu. Na jednym z przejazdów straciłem parę sekund i na kolejnym chciałem za wszelką cenę podgonić, pogoniłem go więc ostrzej co zaowocowało "pukaniem do drzwi"
http://www.youtube.com/watch?v=9gI_1WUXJjM
Dzięki wszystkim za miłą zabawę
Bardzo ważne w klasie IV czyli open 3 miejsce zajoł RAYO swoim Capri. Ode mnie wielkie gratulacje. Ja byłem prawie trzeci ale w związku z wielkim bałaganem w organizacji tej imprezy zostałem 4. Redakcja Classic auto nie radzi sobie bardziej niz chłopaki na pucharze capri :-)
Reszcie fordziadzy gratuluje zajętych miejsc.
CHUDER / 2011-06-05 09:56:42 /
Pająk, znów oleju zbrakło? ;)
Mysza liil (EM) / 2011-06-05 10:01:50 /
nie nie, tym razem na własne życzenie i z całą świadomością co może się stać za wysoko kręciłem silnik :)
Chuder, przepraszam, ale przesadziłeś teraz aż za bardzo. Organizacji Classicauto do Pc nawet nie ma co porównywać, sam wiesz najlepiej, a że zdarzaja się małe wpadki , to się zdarzają. Zresztą najczesciej dlatego, ze się spieszą, bo wielu zaangazownych w sport zawodnikow biega za nimi i krzyczy, ze za godzinę czy dwie trzeba czekac na wyniki. Rzeczywiscie, tym razem organizacja nie była najlepsza, ale w sumie przy drugiej serri się ogarnęli, przyspieszyli, i było fajnie.
Rozumiem, ze byłes czwarty z przez pomylke na poczatku policzyli, ze trzeci, i potem to poprawili?
Tekla / 2011-06-05 10:51:03 /
Chuder, zepsules groszka! ;)
Nie, to jest teraz Groszek Awangardowy!
Tekla / 2011-06-05 11:50:00 /
Tekla nie było Was do końca, a tam faktycznie było mega zamieszanie i jakieś tajemnicze taryfy się pojawiły. Też dostałem taryfę i pewnie już nigdy się nie dowiem za co... Człowiek walczy żeby poprawić swój czas o sekunde czy dwie a nagle dostaje taryfę 25 sek... dziwne to. Szkoda bo impreza była całkiem ok, a dla mnie dodatkową super frajdą była 800 km wycieczka caprikiem po Polsce :)
Wielkie gratulacje dla Larrego i Ptaśka. Obydwaj w pierwszej dziesiątce grupy 2 i pucharki w klasach. Mega wyniki!
Rayo krecil z przejazdu na przejazd coraz lepsze czasy i w efekcie pudło w Open.
Jak wyjeżdżałem to Chuder jeszcze był na pudle... gruby bajzel się tam porobił na koniec...
dzięki wszystkim za fajną atmosferę! Fajnie, że tyle Fordów było na starcie
greenhorn / 2011-06-05 12:37:44 /
Marto nie byłaś do końca to nie wiesz co się działo, wyniki miały być o 19 potem co chwila przekładali bo nie policzyli ktoś tam coś zgłosił że nie tak itp itd w końcu wyniki były prawie o 21. Nie czekał bym jak by nie auto które jeden z redakcji CA prosił o przewiezienie grzecznościowo i to że mam odebrać nagrodę za 3 miejsce. Jak podchodziłem i pytałem o wyniki i mówiłem że mam małe dziecko ze sobą i muszę jechać bo późno a co usłyszałem w skrócie że po h z nim tu przyjechałem. Jak już ustalili finalne wyniki i zaczęli rozdawać, wyczytali mnie do nagrody i nagle o sorry ale pomyłka to nie tobie się należy bo sie pomyliliśmy przy liczeniu. Stad moje oburzenie i kwestia podejścia do organizacji. Ta impreza podobno ma się odbywać w formie pikniku sportowo rodzinnego. A czy ktoś zauważył żeby tam było ratownictwo torowe, staż pożarna lub karetka??
CHUDER / 2011-06-05 16:19:54 /
Zgadzam się, że nie byłam do konca i za organizację tej imprezy-czy tez brak niemalże- nalezy się im "po nosie", ale nie całemu CA. Moze po prostu zgeneralizowałam Twoje szczegółowe zarzuty:)
Gratulacje wszystkim "na-pudłowym" Fordom!
Tekla / 2011-06-05 16:21:51 /
aha, z tego, co wiem, bo kiedys któryś coś tam wspominał redaktor, to zaplecza karetkowo strażackiego nie musza zapewniac, przepisy im nie każa. Ale byłoby fajnie.
Tekla / 2011-06-05 16:23:18 /
kurde myślałem że chociaż jeden z RetroFord Team załapie się na pudło.
http://tvp.info/panorama/wideo/04062011-1800/4500012
22:50
No my dopiero teraz wróciliśmy.
W drodze powrotnej zahaczyliśmy o włości Larrego, któremu serdecznie dziękujemy za wspaniałą wschodnią gościnę ;)
Na imprezę pojechaliśmy ropowozem - czysto turystycznie i jako wsparcie moralne dla wszystkich fordowców.
Pasztet po próbach reanimacji mostu nie chciał kooperować - raczej przy pierwszej próbie by poległ. Wszyscy na mnie krzyczeli, że się poddałem - ale ja się nie poddałem! Za miesiąc Kielce! ;0)
Straszny upał, ale jakoś przeżyliśmy.
Cieszą wyniki Fordowców no i wkurzające troszkę sprawy, które opisali poprzednicy.
Moim zdaniem po prostu za mało było ekipy obsługującej te dwa odcinki. Czasami przerwana została jakaś taśma, lub roztrącone opony i trzeba było strasznie długo czekać na poprawki. Także faktycznie organizatorzy tym razem jakoś szczególnie się nie popisali. Ale teren był strasznie rozległy - stąd takie "opóźnione" reakcje.
W Kielcach na torze jest bardziej "kompaktowo" i tam to naprawdę fajnie i szybko się kręci...
Szkoda mi najbardziej greenhorna - bo trudno mu nie wierzyć (twierdził, że przejechał bezbędnie próbę, za którą dostał taryfę) - bo to bardzo świadomy kierowca - że cuś potrącił, czy pomylił... A każdy kto jeździ w takich imprezach wie, że 25s to jest wieeeelka przepaść czasowa (różnice na 3minutowych próbach to ok. 2s...)
Szkoda też, że Pająk te panewki popsuł.
Szkoda, że Escort Marcina nie jeździł tak jak tego by chciał i Pająk i Marcin - ale auto wyjechało z garażu na trzy godziny przed treningami, więc nie oczekujmy cudów - lotnisko wykazało wszystko to, co trzeba będzie poprawić. Jednak auto prezentuje się świetnie i myślę, że w przyszłości będzie mieszać...
Gratulacje wielkie dla Ptasiora, Larrego, Rayo i szczególnie dla poszkodowanego Chudera.
Sprawa wyglądała naprawdę skandalicznie i nikomu nie życzę takich głupich emocji...
Tu szczegłnie naprawdę organizatorzy dali pupy... Wezwali CHudera do odbioru pucharu, i kiedy już był przy stoliku powiedzieli że to pomyłka i ze względu na lepszy przelicznik (rok starsze auto konkurencji) jednak tego pucharu nie dostaje. (choć był sekundę szybszy...) Musiał się czuć naprawdę do dupy. Nikomu czegoś
takiego nie życzę...
Najważniejsze, że za miesiąc następne CA w Kielcach! Robić fury i łoimy konkurencję! ;)
Hogwh!
bartozłomero / 2011-06-05 17:50:14 /
to co Pająk podał - fajne! ok. 20min...
bartozłomero / 2011-06-05 18:04:59 /
No i jako wisienka na torcie film mojega autorstwa... :)
Poranek po zdobyciu 3-go miejsca w klasie, piątego w grupie... :D
http://www.youtube.com/watch?v=nIgxVw9MWTw
bartozłomero / 2011-06-05 18:09:52 /
o i w telewizji byłem :-)
CHUDER / 2011-06-05 19:25:23 /
hehe ... "fanka motoryzacji" ;D
amator liil (EM) / 2011-06-05 19:46:34 /
a ja jednak muszę odszczekać że niesłusznie się upierałem z tą taryfą... Jednak słoneczko przyświeciło, bączek i lekkie zgubienie a potem faktycznie pojechałem źle jedną szykanę. Fajnie, że wyszło teraz na filmie, bo wszystko jest jasne i zdejmujemy z organizatorów tą pomyłkę. Drajwer dupa, stracił głowę.
Za to historia Krzysia faktycznie nie fajna. współczuje.
Instruktażowy filmik jak zawalić imprezę na pierwszym przejeździe tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=7NxFUGvYxT8 :)
greenhorn / 2011-06-05 22:56:43 /
Witam wszystkich.
Jako że puchar który początkowo miał otrzymać jeden z was przypadł w ostateczności mi to pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Rozdanie nagród to na tej eliminacji była jakaś farsa. Z mojej strony wyglądało to tak że po czasach wydawało mi się że pomimo niekorzystnego dla mnie przelicznika mam szanse na dzbanuszek, jednak na wynikach okazało się że jestem 4-ty. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że ktoś dołożył mi jeszcze ponadto co jest w regulaminie. Po sprawdzeniu okazało się że przy prawidłowym liczeniu czasów jestem dwie czy trzy sekundy szybszy od escorta. Lista została poprawiona i nie wiem dlaczego wynikły potem takie szopki. Późniejsze teksty o minimalnej różnicy która spowodowała pomyłkę też były kolejną pomyłką/ściemnianiem organizatora. A dodam że na końcu po wręczeniu mi pucharu dodano że escort i tak był szybszy, kiedy nie licząc przeliczników miał czas gorszy o ponad 20 sekund. Także dla mnie tez nie były to miłe doznania, choć koniec końców dla mnie skończyło się to zapewne mniej nieprzyjemnie.
Pozostaje mieć nadzieję że następnym razem emocję będą wynikały z walki na torze.
Pozdrawiam serdecznie Krzysiek.
kylo125 / 2011-06-05 22:58:15 /
Sami są kurfa wysłużeni!! szczególnie Andrzej Turski. Zabrzmiało to jakby ścigały się jakieś gruzy ze złomu, a kasy na kołach to tam raczej było sporo niejednokrotnie droższej niż ich nowiutkie Passaty szroty TDI.
Organizacja mnie też zdziwiła.... myślałem ,że taka impreza renomowana będzie lepiej oprawiona .... może będzie lepiej na następnej
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-05 23:11:07 /
dzbanek za drugie miejsce w najliczniej obsadzonej klasie - gratulacje!
greenhorn / 2011-06-06 07:35:20 /
HOHO Panie i Panowie... fordy zaczynają mocno mieszać w świecie amatorski wyścigów Youngtimerów :D
Wielkie GRATULACJE dla wszystkich!
klikam "Lubię to" :D
sołtys / 2011-06-06 08:05:55 /
trochę akcji oczami widza
http://www.youtube.com/watch?v=LVA3gaOIB50
Pająka przejazdy zawsze się fajnie ogląda - cały czas na granicy i cały czas coś się dzieje!
greenhorn / 2011-06-06 10:16:19 /
Hej Fordomaniacy, przesyłam kilka zdjęć z sobotniego Track Day'a. Pozdrowienia od załogi #50 ze srebrnego BMW E30 :)
Ma ktoś dostęp do oficjalnych wyników ?
Core^Cap / 2011-06-06 10:19:48 /
Świetny Potfoor z tym błyskającym lusterkiem ;) na wyniki zazwyczaj trzeba poczekać kilka dni, pojawiają się na stronie.
Swoją drogą za niedługo ruszą zapisy na Kielce, a tam może miejsc zabraknąć dla wszystkich.
Mam prośbę - sprawdźcie proszę, czy nie wzięliście mojej naklejki na szybę przywiezionej przez Ptasiora.
Leżała przy pakowaniu wszystkich rzeczy jeszcze na wierzchu - może ktoś ją spakował, bo ja jej niestety nie mam.
Naklejka na papierze "OldtimerCentrum Race and Rally" - czy jakoś tak...
bartozłomero / 2011-06-06 18:54:39 /
ale od Pająka przejazdy fajnie się słucha :)))
wąski77 / 2011-06-06 19:12:41 /
tomek chyba zabral wasza podwojna
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-06 19:15:31 /
no Pająka przejazdy są najlepsze i bardzo lubie je oglądać :) dlatego też byłem w Bieczu bo liczyłem że Pająk przyjedzie Capri a tu niestety zonk Pająk toyotą przyjechał
:/ ale z drugiej strony w bieczu lało i było mokro więc nie wiem czy Capri by przyczepność znalazło więc już lepiej toyotą jechać
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-06 22:32:29 /
na zeszłym mokrym PC Pająk pokazał na slickach czy Capri ma przyczepność czy nie ! do dziś mam nieprzespane noce ....
no ale PC było na zamkniętym torze a w Bieczu to odcinki plus dojazdówki więc na slickach nie bardzo
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-06 22:47:05 /
Foty:
https://picasaweb.google.com/MaciejKurczalski/ClassicautoCupI2011# :)
Kurczak 3M / 2011-06-06 22:49:24 /
i niech mi ktoś k^*#a powie że to są wysłużone samochody
brzezin / 2011-06-06 23:09:44 /
naklejki się odnalazły! dzięki!
bartozłomero / 2011-06-06 23:10:39 /
http://www.youtube.com/watch?v=-2FZU9qkBHE
Moje nie takie fajne jak pająka ale zawsze coś
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-06 23:33:37 /
Po co Grzechu lezy na podlodze? ;)
Co Ty Ptasior taki skromny? Zajebiaszcze przejazdy... Gut driver i widać, że gazshocki robią robotę ;)
bartozłomero / 2011-06-06 23:55:57 /
ale te wydechy to sobie musicie poprawić i jakoś wyżej zamontować bo sie po asfalcie ciągną
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-06 23:56:07 /
moj to jest zlepek z 8 wydechow , dzirawy wszedzie a odpial sie jak w buraki polecialem :> potem juz byl podwieszony
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:03:52 /
a mi chodzilo ze moje przejazdy sa mniej ekscytujace niz pajaka :> nie pisalem ze sa jakies powolne
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:06:34 /
ja nie mówie że czyjeś przejazdy są złe ale widac kto ma capri typowo do sportu a kto ma hobbystycznie u Pająka dym z opon idzie u Ciebie nie i to jest ta różnica ale oba przejazdy i Twój i Pająka mi sie podobają
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-07 00:15:42 /
a co ma dym z opon do hobby ??
ci co pala laki maja auta do sportu ? :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:18:06 /
Ptasiek, Ty turysta jestes i tyle;)
na to wyglada :> bulwarowo pojechalem :> ide sie wybatorzyc
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:23:31 /
ja nie mówie o paleniu laków tylko o hamowaniu do zakrętu zobacz swój filmik i zobacz Pająka filmik... mi nie chodzi czy ktos jest lepszy czy gorszy poprostu kazdy przejazd starego forda mi sie podoba tylko widać różnice kto jak jeździ
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-07 00:28:52 /
ale z tego co piszesz to blokowanie kol jest lepsze ?
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:33:33 /
Każde hamowanie na zblokowanych kołach ( czytaj z dymem z przednich kół ) , to błąd i strata czasowa , każdy uślizg tylnej osi (czytaj z dymem z tylnych kół ) , to błąd i strata czasowa , więc się chłopie już nie pogrążaj dalej. Efektownie przeważnie nie oznacza efektywnie , oczywiście nie dotyczy to nadmienionego tu Pana Pająka ;)
LARRY76 / 2011-06-07 00:42:57 /
nie wiem czy lepsze ale na filmiku wygląda bardziej efektownie :) więcej nie pisze juz podobał mi sie Twój przejazd i podobał mi sie Pająka przejazd dlatego że jeździcie Caprychami a czy dym był czy nie było to nic ważne że sie dobrze bawiliście bo ja z racji tego że Capri nie mam to nie moge sie bawić razem z Wami. Gratuluje wszystkim posiadaczom starych fordów którzy pojechali impreze sportową bo ja bym sie raczej nie odważył startowac np. taunusem.
mishq (Mateusz G.) / 2011-06-07 00:47:51 /
Proko na mistrza przejazdów sportowych !!!!!;)
LARRY76 / 2011-06-07 00:48:03 /
no i zjebali mnie na 3 miejsce :> rx7 jest starsza i odjeli jej 20 sekund ponad :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 00:50:16 /
Larry zależy - mam takiego kolegę rajdowca (licencja R1) , który notorycznie uwielbiał blokować koła na dohamowaniach przed zakrętem ... to nie błąd ani strata tylko celowa taktyka -- po prostu w ten sposób hamulce się tak nie nagrzewały/przegrzewały a i wychodziło to korzystniej taką metodą niż zużycie w oponach ;-)
MikeB4 / 2011-06-07 00:55:03 /
Mike , taktyka - temat rzeka . Rajdy , a wyścigi to dwie inne bajki , nawierzchnia asfaltowa , a luźna , dwie inne bajki. Na luźnych nawierzchniach specjalnie blokuje się koła , czy jedzie w poślizgu , na asfalcie dohamowanie z dużej prędkości na zblokowanych kołach = się kwadratowa opona i w następstwie mniejsza skutecznośc opony lub jej całkowity brak .
LARRY76 / 2011-06-07 01:12:05 /
Ja tez nie bylem w Stanach ale znam kogos kto byl :P i powiedzial mi to i owo :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 01:19:56 /
No to już przelało czarę goryczy , to jest jakiś spisek przeciw Fordom. Najpierw ja zostałem pozbawiony drugiego miejsca w klasie poprzez połączenie z klasą wyższą , potem Chuderowi wyrwali puchar z ręki , teraz Ptasior musi odesłac puchar , zaraz wyjdzie , że wszyskie Fordy mają współczynnik 1,30 i zostaną przeniesione na koniec wszystkich klasyfikacji :(
LARRY76 / 2011-06-07 01:51:23 /
Oj tam co się spinacie, każdy jeździ inaczej i już. Ja lubię agresywnie. Do zobaczyska w Kielcach, im więcej fordów w akcji tym lepiej.
Ptasiek, dlatego należy mieć Capri MKIII 1972r :))))
Pucharek w tą, czy w tą... Ważne, że zaj$#%ście pojechaliśta i to jest najważniejsze.
Ananiasz / 2011-06-07 09:27:33 /
musze sobie papier na 72 zalatwic :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 09:58:41 /
Ptasior gratuluje wyniku. Jeździć to Ty umisz i w końcu to Twoje padło się nie sypie tylko jest konkretnie zrobione. Ale filmik usypiający:) Nagrywaliście instruktarz jak jeździć, żeby były dobre wyniki i kibic zasnął?? W połowie musiałem wyłączyć, bo gwoździa w biurko wbijałem.
Ptasior ma słabe auto, więc nie mógł pozwolić sobie na widowiskową jazdę... ;)
bartozłomero / 2011-06-07 10:15:59 /
... w sensie - jechał po wynik dla siebie, a nie dla widzów... :)
bartozłomero / 2011-06-07 10:17:55 /
Larry - jest też mały sukces w walce Fordów o swoje :) po trzech dniach starań i licznych usilnych prośbach i groźbach w końcu przesunęli mnie do klasyfikacji grupy II-giej :) teraz zabieram się za studiowanie regulaminu, bo nie bardzo wiem dlaczego mam przy wyniku współczynnik 0,99. W sumie to na moją korzyść, ale żeby było correct jednak chyba powinienem mieć 1.0. Nieźle się panom z CA pokićkało z tymi wynikami...
greenhorn / 2011-06-07 10:26:35 /
Jeśli nie jesteście zrażeni to ruszyły zapisy na Kielce, tam organizację powierzają scyzorykom, do tej pory było idealnie.
Radzę się śpieszyć bo Kielce to najbardziej obstawiana impreza CA. Ja już się zapisałem.
o to trzeba trzeba
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 13:46:43 /
Ja się nie zraziłem i się już zapisałem.
ma ktoś jakieś przejazdy Rayo, chętnie zobaczę jak ogarnąć 5 litrów??? Nie mogę nic znaleźć :(
sołtys / 2011-06-07 14:13:31 /
na yt masz przeciez kompilacje przejazdow
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 14:18:12 /
też już się zgłosiłem ;) (choć auto póki co unieruchomione...)
bartozłomero / 2011-06-07 14:20:27 /
Bartek co Ty powiesz ;)
wchodzicie w treningi czy sama sobota?
greenhorn / 2011-06-07 14:57:00 /
ja tylko sobota, dam Wam szanse :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 15:07:01 /
ja też tylko sobota ale będę już w piątek.
Ja piątek i sobota.
na gryźliny ktoś jedzie? :)
Mac13k / 2011-06-07 15:22:34 /
no pewnie - przecież to obok Kielc :)
greenhorn / 2011-06-07 15:29:34 /
ktoś tam pewnie pojedzie
I jeszcze tu :)
http://www.kurczaak.blogspot.com/2011/06/klasycznie.html
Kurczak 3M / 2011-06-07 17:38:05 /
a ja będę siedział na torze od poniedziałku, żeby wam dupy koncertowo złoić... ;D
A Ty Pająk to może ze dwa komplety panewek od razu kup? W hurcie taniej! ;)
bartozłomero / 2011-06-07 18:35:06 /
Oj tam, jeśli nie będę musiał nadrabiać straconych sekund to nie będę ryzykował i panewki znowu przeganiają sezon. Czy to moja wina że nie stać mnie na suchą miskę?
Twoja ze krecisz powyzej 9 tys :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-07 20:11:25 /
Kilka zdjęc ode mnie .
http://picasaweb.google.com/larrybialystok/ClassicAuto0306011BiaAPodlaska?authkey=Gv1sRgCKXHvMzk_tumGQ#
LARRY76 / 2011-06-07 23:26:43 /
I jeszcze trzy filmiki :)
http://www.youtube.com/watch?v=mU6kYULWCr0
http://www.youtube.com/watch?v=E4si9wmMLuc
http://www.youtube.com/watch?v=d68knEPAmM8
LARRY76 / 2011-06-07 23:54:36 /
A nawet, jesli będziesz musiał coś nadrabiacto ja już nie wysiadam z auta, żebym miała tam zdechnąc nawet, i panewki dadzą radę. Tylko zrób interkom, bo znowu będzie, że nie słychać i mnie zignorujesz czy co;)
Tekla / 2011-06-08 06:58:56 /
he he...
ah te kłótnie fanek motoryzacji z tymi szalonymi kierowacami... :D
bartozłomero / 2011-06-08 07:49:31 /
a mnie nie będzie a Kielcach jestem zniesmaczony ostania imprezą i potraktowaniem mnie :-(
CHUDER / 2011-06-08 08:29:13 /
Chuder akcja super niefajna - ale może ci przejdzie jeszcze... Akurat w Kielcach organizacja zawsze była tip top, więc powtórki na pewno nie będzie.
Larry - kosmiczne czasy nie z tej planety! Niesamowicie pojechałeś. Dobrze, że udało mi się Ciebie objechać w zeszłym roku na PC, bo teraz to już jeździsz w wyższej lidze :) Gratulacje!
greenhorn / 2011-06-08 09:53:53 /
chuder - nie marudz , miacie team to trzeba jezdzic!
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-08 09:58:01 /
Krótki opis i zdjęcia, zapraszam! :)
http://fotografia-trojmiasto.pl/classicauto-track-day-biala-podlaska-2011/
Grzechu 3M / 2011-06-08 12:41:29 /
Chuder - nie sztuka zabrać zabawki i wyjść z piaskownicy... ;)
Przyjeżdżaj na Kielce i złój dupy fiatom! ;)
bartozłomero / 2011-06-08 14:10:24 /
skoro oni mają współczynniki to znaczy że trzeba ich lepiej objechać.... ja musze się z RX7 policzyć porządnie :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-08 14:12:29 /
A tu moje przejazdy :)
http://www.youtube.com/watch?v=YxgKLyt2qFg
LARRY76 / 2011-06-08 23:33:31 /
to ja już jestem, w grupie I. ale wydaje mi się, że mam problem z oponami. 205/60/13 nie były seryjną wielkością, prawda? nie mogę znaleźć po folderach właściwej wielkości, tak czy siak innych opon na razie nie mam... a te Firestone zaraz będą mogły za półslicki robić :)))
http://www.capri.pl/image/folders/capri/mk3-gb-1984/06
w Mk2 chyba takich nie było , Mk3 juz tak ...
MikeB4 / 2011-06-10 00:42:02 /
wydaje mi sie ze 2,3 S było właśnie na takich oponach, a na pewno były dostępne jako opcja
greenhorn / 2011-06-10 09:23:16 /
jak nie ma..
http://www.capri.pl/image/folders/capri/mk3-d-1980-07/15
2,3 v6 - standartowo 185/70 R13
to co prawda jest folder z 1980 ale z 83 wisi że S miał felgi 6''.
wąski77 / 2011-06-10 15:44:00 /
dzięki, widziałem tę stronę, ale nie doszukałem się tam rozmiarów opon, teraz już widzę. tak czy siak organizatorzy zaakceptowali rozmiar który mam aktualnie, w związku z tym, że był w serii w 2.8i.
A tera pytanie czy zaakceptują 225/60 R13 w serii Xpack :-P
MikeB4 / 2011-06-12 23:42:59 /
a jedziesz czy tak sobie sie czepiasz ? :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-12 23:49:58 /
Buduje sie .... i teraz powstanie problem czy warto Mk2 skoro 205/60 nie będzie można włożyć ....
MikeB4 / 2011-06-13 00:15:00 /
A celujesz w grupę I czyli oldtimer classic? W oldtimer sport, gdzie większość jeździ, nie ma żadnego problemu z większymi oponami, slickami, etc.
A co do moich opon to oprócz tego, że były w 2.8i to z tego co pisał greenhorn były dostępne jako opcja do 2.3. I tak myślę, że nie będą wielkim handicapem, na pewno równoważy je automat :P
No właśnie celowność w tamtą grupę .... a 185/70 hmmmm - nie widzą mi się ...
MikeB4 / 2011-06-13 00:48:10 /
Dzięki Filip za miłe słowa , działają one jak plaster miodu , zwłaszcza , że wypowiedziane z ust kierowcy , którego podziwiam i staram się naśladowac :)
LARRY76 / 2011-06-13 00:53:24 /
"W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail: tomasz.wazynski@classicauto.pl"
Nie wiem jak w tym, ale w zeszłym wykładnia była taka, że skoro jeden z modeli silnikowych miał w standardzie 205/60/13 to jest to rozmiar dopuszczony do grupy pierwszej.
W ramach X-Packa można było dostać 3 gaźniki zamiast jednego, co jednak drastycznie zmienia sposób zasilania i jest w sprzeczności z zasadami. Więc opcje oficjalnego tuningu salonowego należałoby jednak z grupy pierwszej usunąć. A nawet jeżeli nie - to sam kierowca powinien w takim przypadku zgłosić się do grupy 2.
valhallen / 2011-06-16 13:34:41 /
W sprzeczności z jakimi zasadami ? Jeśli startujesz repliką absolutnie fabrycznego Capri /Escorta Mk2/Fiesty Mk1 Xpack które można było kupić w salonie .........
MikeB4 / 2011-06-16 13:48:44 /
A czy ktoś jedzie z Kr w sobote na tor Kielce jako kibic??
Moi znajomi z samego rana, chyba mają jeszcze jedno miejsce.
Prawdopodobnie jadę swoim autem w sobote na tor, więc gdyby ktoś z Kr miał ochotę się wybrać to zapraszam :)
zapraszamy ... bedzie jakis doping dla psujacych sie fordów :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-30 00:09:39 /
ja to jeśli przyjade, to już zepsutym więc przyda się i paru kibiców do zepchnięcia złoma z toru :)))
greenhorn / 2011-06-30 10:04:20 /
ja jadę w piątek na treningi sam jakby coś ktoś coś. trochę gratów biorę, ale miejsce dla pasażera/taili jest. a kicok o której planujesz wyjazd? bo znajomym z 4 osób do auta zrobiło się 6 ;)
słyszałem filip, panewki znowu, tak? :/
Jak coś moge kogos zabrać. Dzwonić a się dogadamy. Nie wiem o której wyjeżdzam ale napewno tak zeby co zobaczyc :)
Jadę dziś ok 17 z W-wy. Ktoś się chce zabrać?
sołtys / 2011-07-01 08:28:52 /
jadę lawetą o 5 rano jutro z KRK - jak ktoś ma ochote, to zapraszam.
Kicok- jedziesz?
greenhorn / 2011-07-01 10:28:49 /
Ktoś będzie miał możliwość zabrania gratów ode mnie (zderzak i atrapa do Granady ) i przewiezienia do Krk albo Katowic ? Wszystko ma odebrać Mike ale coś marudzi że nie przyjedzie sam.
Grzesiek_Rudy / 2011-07-01 12:11:17 /
do krk spoko. Mike ma do odebrania komplet opon ode mnie to będzie cały zestaw :)
Filip jadę, ale swoim rozbitkiem, trzeba go troche pogonic na trasie :) na ktorą mam być zeby zdążyć na start? :)
10:15 planowany jest start
greenhorn / 2011-07-01 13:14:06 /
No super :-))) Chart jakby ktoś był z Katowic to podaj mu te graty bo nie wiem kiedy zawitam w Krakowie ;-) Ale już Kraków to dla mnie dużo bliżej niż Białystok ;-p
MikeB4 / 2011-07-01 13:36:41 /
Nie wiem czy pojadę na Kielce a mam niedużą paczkę dla bartoromero.
Czy Ktoś z Was mógłby zabrać ją z Kraka ?
Z góry dziękuję :).
ze tak zapytam: jak fordy?
wąski77 / 2011-07-03 16:13:17 /
Pechowo trochę.
Przede wszystkim pogoda dyktowała scenariusz imprezy. Pierwsze dwie próby, z odcinkiem górskim, jechaliśmy po mokrym. Dla mnie jako debiutanta to był jakiś szok jak to nie lepi, co bym nie robił na treningach - bączek i trawa :) w ciągu dnia jednak przeschło i kolejne 3 przejazdy były już bardziej dynamiczne.
A jak Fordy po kolei? W dużym skrócie: Pająk nie mógł na początku z ustawieniami amorów/doborem gum trafić, dopiero na suchym i slicku szło dobrze. Greenhorn raz podróż na trawę i kara za zbicie opony, ale przede wszystkim delikatniej jechał ze względu na panewki. Barto jechał świetnie aż popsuł auto, Marcin Escortem super czasy, Ptasiek i Larry tak samo choć tuż przed zawodami odpadło mu koło :))) to były bardzo mocno obstawione klasy więc niestety koledzy bez pudła(chyba, że się mylę bo uciekłem zaraz po początku dekoracji). Rayo miał jakiś problem chyba z odpowietrzeniem hamulców, co zaskutkowało tym, że nie jechał na zapoznaniu trasy i na pierwszym śliskim OSie wjechał w opony i darował sobie resztę. Sierra Cosworth świetnie, ale nie wiem czy kolega jest na c.pl. Jedyny puchar za trzecie miejsce w klasie zgarnął najsłabszy Ford - Elvis, lata świetlne za wyżej wymienionymi, dzięki słabo obsadzonej klasie i błędach przeciwników :) szczęście debiutanta, nie ma co. Ale i tak się cieszę, na pewno dużo się nauczyłem, za każdym razem czas poprawiałem o 5 s, a po pierwszym przejeździe o 16.
Dzięki wszystkim, bardzo miło spędzona sobota :)
Najszybciej z fordów pojechał Ptasior zdaje się
Pająk miał problemy z dobraniem opon do warunków i ewidentnie cierpiał nad nadmiar mocy... choć chyba z próby na próbę poprawiał się, ale ostatecznie nie wywalczył chyba nic
Larry zdobył pokal (3 miejsce?) w swojej klasie
Howorski - nie wiem
Greenhorn zwiedzał sporo poboczy i chyba zrobiłe tyle błędów ile się tylko dało - co do niego bardzo niepodobne :)
Chart chyba starym Greenhornowym kapciem coś w swojej klasie oryginałów powalczył - ale nie jestem pewien, bo byłem już mocno pijany... :)
Marcin (biały Escort MK2) też chyba nie powalczył za bardzo, ale auto za to lepiej się sprawowało niż na Białej Podlasce
Larry pojechał na stację benzynową i wracając odpięła mu się końcówka drążka kierowniczego.... koło stanęło w poprzek ale... na szczęście udało się go doprowadzić do stanu używalności i pojechał jak zwykle pięknie.
Pająk pięknie palił opony (takie deszcze miał piękne ;) ) o nadkola wzbudzając podziw, wręcz euforię publiczności, bo wyglądało to tak, jakby ciągle laka palił.
Ja ukręciłem coś na 3 próbie (z 5-ciu) i wypadłem z walki... :/
No i oczywiście "z radości" nawaliłem się od razu i podczas rozdawania nagród spałem... :D Także moja relacja jest jak widać mocno niedokładna i chaotyczna... :P
Byłem zawsze sekundę dwie za Ptasiorem (no kiedy ukręciłem na finiszu 3 próby cuś to już zdaje się z 5s straciłem), ale ze względu na przeliczniki rocznikowe obowiązujące na CA byłbym chyba wyżej od niego! ;)
Z tego względu dostałem ksywę "przelicznik"... :D
Było bardzo fajnie.
Niestety następna edycja wypada w czasie Pucharu Capri... :/
bartozłomero / 2011-07-03 16:57:55 /
o widzisz - zapomniałem faktycznie o Rayo, który walczył z pompą hamulcową i wycedził w opony, bo ostatecznie tego nie ogarnął. Także mit, że na Kielcach się nie hamuje mocno został nadwyrężony... :D
No to chart gratulacje - niestety nie pamiętam Twojej dekoracji... :D
No i właśnie - ta nasza nieszczęsna klasa II-2000 (czy jak to tam się nazywa...)
Tam gdzie Pająk, Ptasior, Marcin, ja jeździmy.
Obsada (20 aut) była naprawdę STRASZNA. Najliczniejsza zdaje się grupa. Jakieś wyczynowe Polonezy, porszawki lancie... masakra.... ciężko było objechać profesjonalistów...
Wygrał w końcu polonez, drugie porsche, trzeci polonez... (ale to takie polonezy profi rajdowe, 180konne, zawias, opony, odelżone, pleksi, alu)
bartozłomero / 2011-07-03 17:04:11 /
Faktycznie na tych zawodach mi nie szło, za to inni jeździli bardzo spoko.
Chartowi gratuluję dzbanka.
Dzięki za fajny wyjazd choć pogoda nie dopisała.
No jak ktoś objechał polonezem porsche to na nic wymówki, że z capri/taunusa nie da się zrobić rajdowego wozu, a są tacy co tak twierdzą ;) Jak widać wszystko kwestią kasy jest.
Curtis_Capri / 2011-07-03 17:58:19 /
No właśnie, teraz mi się przypomniało - Ptasiek Marka Biłyka na Alfie objechał (ale bez współczynnika hehe :P)!!! To był naprawdę zajebisty czas!
No i Pająk odbierałeś puchar - za kogoś innego i inną imprezę :D
A Łukasz Howorski miał dobre czasy, przede wszystkim na mokrym 4x4 robiło robotę, ale na suchym też dobrze. Aż się greenhorn zastanawiał czy jakieś modyfikacje nie nastąpiły od poprzedniej imprezy. Niestety grupy IV nie śledzę uważnie więc nie wiem dokładnie.
Dla mnie życiowym wynikiem było to, że na jednej próbie 8 s do Pająka mi brakło a na następnej 7 do greenhorna(ponad trzyminutowe próby) :D nie ma co ukrywać że dzbanek bardzo przypadkowy, w klasie miałem np. dwóch gości jadących jednym autem (E21) robiących mnie o 20-30 s, ale jak jeden spsuł auto to obaj odpadli... ale na półce postawię sobie, a co.
W ogóle bumy cholernie mocne, dużo ich też było. Najwięcej porszawek 924/944, potem rekinów i caprików.
Jak teraz policzyłem to w sumie 10 starych Fordów startowało, najwięcej do tej pory. Brakowało Chudera, Gnieciucha.
takie tam ślizganie
http://www.youtube.com/watch?v=oYx8gJe4w9s
kurde. to rzeczywiście była walka z autem. wygląda jakbyście po lodzie jechali.
pierwszy raz miałem okazję zobaczyć odcinek leśny - dlaczego nie da się go zrobic na PC? chodzi o ilość osób potrzebnych do ,,obsugi" czy jakieś inne uwarunkowania przeszkadzają?
wąski77 / 2011-07-03 21:39:31 /
fajnie było :) wiem wiem marudzilem cały dzień ale to chyba z niewyspania :) Jechałem na tą imprezę zajezdzić do reszty klekoczący silnik - cholera nie udało się do końca...
Podobnie nie udały się przejazdy - w miarę zadowolony byłem z jednej próby na pięć. Za to dwie spieprzyłem po całości... ale lot po trawie na szybkosci był śmieszny :)
Gratulacje dla Ptaśka, bo pojechał szybko i bezbłędnie a w tych warunkach na tej najdłuższej w kraju macie poślizgowej nie zrobić błędu to mega wyczyn.
Larry też super i mam nadzieje, że od przyszłej imprezy zacznie się dobierać do liderów naszej klasy, sprzęt i drajwer mają potencjał żeby nawiązać walkę z mesiem i 911.
cholernie szkoda Barta - na mokrym najlepszy z Fordów.
gratulacje dla Harta i Łukasza za dzbanki. Maciek nie ma takich tłumaczeń, że masz puchar bo komuś się coś zepsuło albo popełnił błąd. To właśnie na tym polega. byłeś szybszy i pucharek się należał.
I na koniec ogólnie. To była najmocniej obsadzona impreza w historii CA Cup. startowali tam kolesie i auta o których czytamy w prasie albo oglądamy w TV. Tacy co jak na warunki polskie są profi. Znamy więc nasze miejsce w tej stawce i bynajmniej nie były to miejsca na końcu, więc Fordy dają radę a do tego jest fajnie bo zawsze się coś dzieje. Jednemu koło odpadnie, drugi po trawie poleci, trzeci oberka wykręci, czwarty gumy przypali, piąty się browca napije, a szósty pomoże lawetą nawrócić (dzięki Ptasiek), siódmy napęd ukręci, ósmy w opony walnie itd. Nudy nie ma...
greenhorn / 2011-07-03 22:42:15 /
http://www.youtube.com/watch?v=ytIQTDXKKnw&feature=player_embedded .... znowu jak babcia pojechalem :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-07-04 13:17:14 /
ale teraz widze ze pojechanie praktycznie na flakach dalo rade :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-07-04 13:21:55 /
Wyniki już na classicauto.pl :> trzeba było się zapisać do grupy IV bez ograniczeń.... tam byśmy podziałali :P
Fordy :
I- Sierra Mk1 RS cosworth - Aleksander Gołąb czas bp: 10:26,20 zp 10:19,94
II- Capri 2.0 fOHC - Bartosz Piotrowski ,Tomasz Olejniczak czas bp/zp 10:22,24
III- Capri 2.8 gaźnik - Rafał Bujalski ,Grzegorz Kowalik czas bp/zp 10:27,15
IV- Capri 4x4 2.8 - Łukasz Howorski czas bp/zp 10:34,63
V- Escort Mk2 2.0OHC - Marcin Grzelewski, Krzysztof Niedbała czas bp:10:47,98 zp: 10:41,50
VI - Capri 2.8 SI - Filip Lenart czas bp/zp : 11:02,72
VII - Capri 2.0OHC - Dariusz Pająk, Marta Pająk czas bp: 11:11,36 zp: 11:04,65
VIII - Escort Mk2 2.0 OHC defekt - Bartosz Tomczuk czas bp: 11:31,41 zp 11:17,58
IX- Capri 2.3 automat - Maciej Chart-Olasiński, Grzegorz Cygal czas: bp: 12:14,60 zp: 12:07,25
*bp - bez przelicznika ( czas bezwzględny )
*zp - z przelicznikiem za rocznik
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-07-04 17:26:46 /
a tutaj nasze ślizganie, kopcenie i siódme poty
http://www.youtube.com/user/rallyvideoprvpl#p/u/0/vdsVHontoCg
Miota nim jak szatan ;)
Main(misiek) / 2011-07-04 18:57:24 /
te przejazdy drugiej proby wygladaja zacnie.... u mnie zawsze wyglada jakbym jechal po bulki
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-07-04 19:47:20 /
Ptasiek. Grupę IV już obstawiam od zeszłego roku. W 2010 były tam Lancery, Subaru i tego typu potwory. W tym roku na Magurskim było podobnie. Dopiero później zaczęli dopuszczać troszkę inne samochody.
Filmik z moich przejazdów: http://www.youtube.com/watch?v=GraleO8ew-I
Trochę długi, ale posklejany z onboardów i materiału "z zewnątrz". W sumie ok. 11 minut walki z prawami fizyki.
Zapraszam też na relację jak to wyglądało w openie od mojej strony na http://www.lhoworski.pl/classicauto-cup---tor-kielce-1
Howorski / 2011-07-04 19:50:42 /
Fajny montaż! Tylko co tak w środku cichutko? :>
W środku nie było pilota, więc nikt nie krzyczał do mnie :)
No może trochę silnik i napędy, ale ostatnio tak mają
Howorski / 2011-07-04 22:47:45 /
panewka auto i śmieszne przygody średnio rozgarniętego drajwera :) http://www.youtube.com/watch?v=TDGCwlLqRHU
greenhorn / 2011-07-05 21:17:34 /
no i mój ostrożny przejazd...
http://www.youtube.com/watch?v=bvsCk2aiKRI&hd=1
bartozłomero / 2011-07-05 21:26:55 /
http://fotografia-trojmiasto.pl/classicauto-track-day-kielce-2011/
enjoy ;)
Grzechu 3M / 2011-07-06 22:23:09 /
Jak wszyscy , to i ja mam filmik :)
http://www.youtube.com/watch?v=nOKqqnANQzg
LARRY76 / 2011-07-07 00:11:38 /
Świetne zdjęcia Grzechu, jak zawsze! Nie wiem czy tylko mi tak się to ustawia w dwóch rzędach po prawej?
Miałbym gorącą prośbę o przesłanie mi kilku w wolnej chwili:
4357
4456
4917
4957
5223
5376
4781
5004
5396
:)
http://www.youtube.com/watch?v=yrPbuLBf8C8
http://www.youtube.com/watch?v=KeUqHA7yEoQ
Larry z Rudym I miejsce w klasie, II w grupie, Rudy z Larrym III miejsce w klasie
Bartoromero jak zwykle
My z Tomkiem VI miejsce w klasie
Impreza ciekawa
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 17:29:56 /
barto jak zwykle... haha :) PRZEPRASZAM BARTEK!
sołtys / 2011-08-01 17:36:33 /
No i gratki chłopaki... naprawdę mieszacie w szeregach CA CUP!!
sołtys / 2011-08-01 17:41:33 /
gratulacje!! Larry zrobił jeden z najlepszych wyników Capri w CA Cup. Jestem pod wrażeniem jak grzecznie prowadzi się to auto po mokrym, ale to w dużej mierze zasługa drajwera. Tak trzymać!
greenhorn / 2011-08-01 20:53:10 /
bart... co znowu ukręciłeś?
brzezin / 2011-08-01 21:10:04 /
Ptasiek, a ty zrobiłeś 7 w grupie! to też super wynik! gratulacje
greenhorn / 2011-08-01 21:15:50 /
Czasy jak na te warunki krecilem dobre przy naszym setupie.... niestety klasa 2000 jest mega ciezka
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 22:57:10 /
Wielkie ŁAŁ dla Larrego! Nie mniejsze dla Rudego! :) No i Ptasior za piękną walkę w najtrudniejszej klasie!
U mnie tym razem mocowanie drążka panharda, mocowania mostu i stab tylni też chciał zlecieć... :/
Nic to - już dzisiaj sprawę wyprostowałem. Ten rok śakiś pechowy. Ale po jednym złym roku przychodzi 7 tłustych! :P
Mam nadzieję, że w Kielcach już nic nie ukręcę i nie urwę! :)
bartozłomero / 2011-08-01 23:08:52 /
ty nie miej nadziei tylko wez to pokatuj gdzies i zobacz czy sie trzyma... punkty potrzebne
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 23:15:58 /
I tak jesteśmy Fordowym plewem :(
LARRY76 / 2011-08-01 23:36:46 /
to jest sezon debiutu..... potem im dopiero zaczniemy kopac dupska na powaznie... nie mozemy ich zawstydzac od razu
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 23:45:01 /
A tak na serio , to dziękuję wszystkim kolegom za wspaniałą zabawę w NMNP , za wsparcie i doping. Mega gratulacje dla Grzesia Rudego za wygarnięcie trzeciego miejsca w klasie swoim pontonem :) ( miałeś po prostu dobrego pilota ). Gratulacje też dla Ptasiora , super wynik w tak silnej klasie ( popatrz tylko w generalkę jakie nazwiska i auta są za Tobą ) . Podziękowania również dla Tomka Olejniczka za zapewnienie serwisu i wsparcia na zawodach. Barto , nadal czekam na przejazd Twoim Escortem :). A co do mojego wyniku , to przyfarciło się 8). Filip , lepszy wynik na CA miał Pająk w tamtym roku , niestety mi pierwsze miejsce w grupie zabrał niekorzystny dla mnie przelicznik wiekowy i nie dane mi było powtórzyc tego historycznego wyczynu Pająka :)
LARRY76 / 2011-08-01 23:54:23 /
znowu musze Larremu skopac tylek w Kielcach bo sie rozbestwil :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 23:56:09 /
Ptasior , to nie o to chodzi , my już kopiemy im tyłki , a plewem jesteśmy ponieważ nie wystartowaliśmy w PC :(
LARRY76 / 2011-08-01 23:57:26 /
Zmień silnik na vałkę , bo inaczej nie dasz rady :)
LARRY76 / 2011-08-01 23:58:56 /
Jak bede mogl startowac w BZ ( bo tylko srodka nie mam ) to pojade i w PC za rok.... z cosworthami sie scigac i innymi wydumkami na owalu nie ma sensu
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-01 23:59:23 /
valka sralka.... poczekaj az blok zmienie i gazniki
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-02 00:01:03 /
Skoro można z klatką w BZ to i można bez środka , toż wyjęcie tapicerek , to tunning z epoki :)
LARRY76 / 2011-08-02 00:02:44 /
no ostatnio nie bylo mozna
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-02 00:25:55 /
no właśnie bez środka i kanapy na tyle nie można na PC w BZ dlatego ja wylądowałem w open mimo że auto ma tuning z epoki.
CHUDER / 2011-08-02 08:37:02 /
Proponuję to zmienić skoro klatkę można mieć. Środek każdy może wykręcić
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-02 09:29:01 /
proponowałem to usłyszałem ze ci co maja wnętrze będą protestować
CHUDER / 2011-08-02 23:04:11 /
pewnie ci co maja wnetrze i klatke tez :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-02 23:04:49 /
Na usprawiedliwienie tego faktu, choć nie wiem czy było to powodem tych przepisów: homologacja grupy 1, czyli samochodów maksymalnie zbliżonych do oryginału w rajdach w latach nas interesujących ,przepis mówił, że samochód musi posiadać fabryczną liczbę miejsc, wiec kanapy wywalić nie można. Ale klatka, dla tych przewrażliwionych co myśleli o bezpieczeństwie, była dopuszczalna.
valhallen / 2011-08-03 09:00:04 /
Ta impreza 10 września będzie na torze kielce ?
Prorok / 2011-08-03 09:19:39 /
Tak Dawidzie ostatni TrackDay w tym roku będzie na torze Kielce 10 września.
Grzesiek_Rudy / 2011-08-03 10:19:28 /
http://fotografia-trojmiasto.pl/classic-auto-track-day-nowe-miasto-nad-pilica-2011/
endżoj ;)
Grzechu 3M / 2011-08-03 14:09:38 /
jak zwykle extra foty! A co to ze escort z dziwnymi lampami?
greenhorn / 2011-08-03 14:21:01 /
a i widzę że Rowiński przyjechał - fajnie zawsze popatrzeć na to quattro
greenhorn / 2011-08-03 14:21:38 /
Escort niejakiego Koprasa spode Poznania. ZNana zdaje się postać w naszym światku - ma stację kontroli pojazdów i sporą kolekcję starych aut, motocykli polskich i innych...
bartozłomero / 2011-08-03 16:23:32 /
grzesiu jak zwykle dal popisa :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-03 17:38:50 /
Ptasiek o którym Grzesiu mówisz ?:D hehehe
powiem od siebie krótko i zwięźle : było git ;)
Grzesiek_Rudy / 2011-08-03 17:42:45 /
ty sie marfefko nie odzywaj :P o grzesiu mowilem
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-08-03 17:47:37 /
gratuluję wyników!
granadziarz_3M / 2011-08-03 20:46:44 /
Zapraszamy kibiców na ostatnie w tym roku , decydujące zawody Pucharu Classicauto . Czas i miejsce zbiórki : 10 wrzesnia , Tor Kielce . Serdecznie zapraszamy zainteresowanych i liczymy na głośny doping :)
LARRY76 / 2011-09-05 23:33:53 /
no ja trzymam kciuki z domu, powodzenia.
jako ze nie byłem na PC miałem sobie odbic jadac na CA cup, ale mimo ze po sezonie u mnie prawie to sobotni wyjazd jest mało przystępny. niestety też z domu pokibicuje
Leszek "QSi" / 2011-09-06 08:50:07 /
Ja mam w planach Kibicowanie :)
Prorok / 2011-09-06 15:58:06 /
Ja się pojawię oldfordem ale przednionapędowym ; )
przyjezdzcie bo fordy maja szanse na pudlo w teamowej klasyfikacji rocznej , a Larry w klasie na I i grupie na pudlo!!!!
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-09-06 21:09:43 /
3mam kciuki panowie! postaram się przyjechać pokibicować w sobotę, więc mam nadzieje, że do zobaczenia
greenhorn / 2011-09-07 12:04:26 /
kibice z gliwic sie pojawia ! ktos chetny z okolic wskoczyc na poklad dylizansu w strone miedzianej ?info na tel raczej, bo czasu malo na dogladanie forum
myślę że przyjedziemy pokibicować
Kibice z Gliwic ? Bardzo dobrze, będzie mnie miał kto pociągnąć na lince do domu jak popsuję auto ; P
Fajnie Było :)
Troche podłubaliśmy przy Capri Larrego.
Naprawiłem swój i teraz zapier... o niebo lepiej niż wcześniej.
Generalnie spoko.
Pozdrawiam.
Prorok / 2011-09-10 23:07:58 /
heh... czy Larry miał jakąś edycję CA bez grzebania przy aucie? :))
wąski77 / 2011-09-11 12:17:47 /
Byłem, jeździłem i było świetnie. Miło było was poznać osobiście.
Mam nadzieję, że pojawią się jakieś galerie z przejazdów bo jestem ciekaw jak moje pudełko wyglądało na torze.
Ja już też w domciu.
Nie obyło się bez przeszkód, ale w końcu dojeździłem do końca całą imprezę! :)
40 miejsce na 111 załóg, 12 w grupie, 7 w klasie - mogło być gorzej! :) A gdyby mi nie pękł przewód hamulcowy przed ostatnią próbą to kto wie - może bym i Ptasiora (z moim przelicznikiem) przegonił ;P Ale co tam - z 7s straty do poprzedniego przejazdu przejechałem tą próbę po prostu bez hamulców :D Da się, choć skrzynię biegów te redukcje trochę pewnie bolały... :D
Ogólnie i bez szczegółów wyniki:
Ptasior parę sekund przede mną (6 w klasie), Larry - z powodu problemów z nowym sprzętem tym razem gorzej troszkę (i chyba mu się klasa nie uzbierała), chłopaki (Maćko) fieściną zdaje się w oryginałach na pudło wjechali, bo fotografowali się już nocą z pucharkiem.
Zdaje się, że teamem zajęliśmy 3 miejsce w tym sezonie, więc sukces! :) Ale to lepiej poczekać na oficiałkę.
Marcin (biały escort Mk2-z Retro Ford Team) w końcu pokazał pazurki - ogarnął autko (z naszą zresztą - nie chwaląc się - pomocą), odnalazł buby i dwie ostatnie próby pojechał rewelacyjnie - był 2 i 1... Także w przyszłym roku chyba już będzie dawał czadu...
Fajnie było! :)
bartozłomero / 2011-09-11 14:10:22 /
No to teraz mi głupio że pojechałem wcześniej :)
Ale warto było i tak tam być na te pare godzin.
Pozdrawiam.
Prorok / 2011-09-11 14:50:15 /
Do 4 miejsca mi jakies 3 sek zabrakło :P Zobaczymy jak wyjde na koniec sezonu w klasie bo się doliczyć nie mogę. Musze powyginac plywaki w gaznikach do gory bo mi na lewych lukach wachy brakuje :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-09-11 21:12:55 /
Dużym fartem zdobyłem 3ecie miejsce w klasie 1600 grupy youngtimer ;)
Ale to przypadek ; P
fajnie było w nowej roli kibica. Najważniejsze, że było komu kibicować :) fordy na mecie w komplecie. Gratulacje!
greenhorn / 2011-09-12 09:16:13 /
Graty z Barcelony (gdzie spedze reszte sezonu)! Sa juz wyniki w generalce? Nie moge sie doczekac jak mi ktos tu nastepne ClassicAuto przywiezie :)))
http://www.youtube.com/watch?v=28yB-6I6MGk&feature=player_embedded
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-09-13 23:00:07 /
Conieco ode mnie: http://www.youtube.com/watch?v=dUw41BHZ4mo
Relacja na http://www.lhoworski.pl/classicauto-cup---tor-kielce-2
Howorski / 2011-09-14 10:36:10 /
http://fotografia-trojmiasto.pl/classicauto-track-day-kielce-ii/
Grzechu 3M / 2011-09-15 01:03:03 /
lubię to :)
greenhorn / 2011-09-15 09:24:36 /
No całkiem nas sporo... a to przecież nie wszyscy... Gdzie kulega Howorski?
bartozłomero / 2011-09-15 09:49:34 /
mam nadzieje ze w przyszlym sezonie swoim nibyEsso dolacze do grona na takich fotkach okolicznosciowych ;]
Jak była fota robiona to już kolegi nie było
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-09-15 10:56:27 /
Jakby ktoś się nudził 15 października to zapraszam :)
Grzesiek_Rudy / 2011-10-04 08:59:44 /
http://www.youtube.com/watch?v=LFIdQLSCDi8 - "wideo muzyczne" bo nagraniem przejazdów już tego nie da się nazwać :P
CA Track Day Tor Kielce 2 lipca 2011.
Wygląda na to że w tym roku znowu termin jednej z eliminacji może pokryć się z terminem Pucharu :(.
konrad.s / 2012-01-05 12:59:26 /
wystarczy ustalic puchar w innym terminie
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2012-01-05 21:30:27 /
:D