logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » 2.0 pinto efi. Ciśnienie rozwala zasilający przewód paliwowy.

2.0 pinto efi. Ciśnienie rozwala zasilający przewód paliwowy.

Witam.
Na wstępie przepraszam, że problem tyczy się bezpośrednio ciut nowszego auta, ale w końcu to pinciak więc liczę na zrozumienie.
Kupiłem sobie Ścierkę 2.0 ohc efi z uszkodzoną pompą paliwa.
Po zdemontowaniu baku, okazało się, że przewody wewnątrz zasilające pompę są popalone. Wymieniłem pompkę paliwa (wizualnie identyczna, ale prawdopodobnie pochodząca z DOHC-a). Wymieniłem filtr paliwa. Przy próbie odpalania rozszczelniło się to oryginalne plastikowe połączenie na przewodzie paliwowym w komorze silnika. Wyrzuciłem to połączenie, zrobiłem nowe (na opaski metalowe). Silnik odpalił (zimno więc na ssaniu ma te 1100obr.) i od razu wystrzeliło kolejne połączenie -tym razem w okolicy tylnego lewego koła (tu gdzie przewód metalowy łączy się z elastycznym).
Na mój chłopski rozum ciśnienie paliwa jest za wysokie i strzelają kolejno "słabe punkty" na przewodzie.
Czy to możliwe, żeby regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej nie puszczał beny w powrót i stąd za duże ciśnienie na przewodach?
Poprzedni właściciel zakończył eksploatację pojazdu ze względu na uszkodzoną pompę paliwa, jednak nie działy się mu takie cyrki z rozszczelniającym się przewodem paliwowym. Czy ktoś może wie, czy w 2.0 ohc efi da radę zdjąć regulator bez wykręcania kolektora ssącego?
Jutro spróbuję gdzieś przy baku rozpiąć przewód powrotny i sprawdzić, czy przy pracującym silniku będzie sikało paliwem, jednak mimo wszystko prosiłbym o jakieś podpowiedzi. Może ktoś miał już taką przypadłość? Co było tego powodem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
Sprawa pilna, bo to auto ma być do codziennej jazdy a tu kaplica.
Pozdrawiam


♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-12-07 22:59:31 /


sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-12-07 23:12:31 /


Sprawdz czy powrot nie zapchany. Zdejmim wezyk z regulatora cisnienia i dmuchnij w strone baku. A slabe punkty nestety, beda trzaskac przy trzech barach, a co dopiero gdy powrot zapchany i cisnienie skoczyc moze do 5-6bar. Łacz to porządnym wężykiem, podwojnym i zbrojonym i skrecaj dobrymi opaskami.

Mysza liil (EM) / 2010-12-07 23:18:44 /


Sprawdzałeś powrotny przewód paliwowy??
Może on jest gdzieś przyciśnięty lub zatkany..zacznij sprawdzać od szyny w stronę baku.

bon / 2010-12-07 23:20:59 /


wyprzedził mnie mysza:/

bon / 2010-12-07 23:21:34 /