Koledzy jak już w temacie, co myślicie o swapie z expolorera , może który z kolegów juz przerabial ten temat? Mam obawy co do elektryki.
Paul McKlusky / 2010-12-02 22:09:32 /
było 4.0 V8 ?
jeśli chodzi o V6 to już kiedyś dawno temu zrobił to Trójkąt w http://www.capri.pl/car/19, teraz ma to we władaniu Bartoromero :) a po drodze było w rękach Sticha.
Grzesiek_Rudy / 2010-12-02 22:20:25 /
To nie V8 :-P to to samo co V6 2.0 2.3 2.6 2.8 2.9 z Sierra/Scorpio/Capri/Taunus/Granada ...
Nowszy Explo ma mega wysokie głowice z wałkami w środku i 218 KM - ale jest dość awaryjny , stary silnik w wersji OHV ma w porywach do 160 KM więc pomijając wyższy moment obr przy niższych obrotach zwykłe 2.8i dorównuje mu mocą ......... zresztą było o tym na forum dość sporo. Moim zdaniem gra absolutnie nie warta świeczki ....
MikeB4 / 2010-12-02 22:28:52 /
Lepiej coswortha 2.0 lub łatwiejszego do zdobycia 2.9.
Wg mnie. Albo zrobić fajnie pinciaka, a reszte wydać na szpere i zawieszenie.
Curtis_Capri / 2010-12-02 22:29:38 /
Jeśli chodzi o Fordowskie v8 ,to najmniejsze jest 4.6 z Explorera bądź Mustanga....szanse na zdobycie-niewielkie i raczej u Niemca:)
bon / 2010-12-02 22:44:35 /
http://allegro.pl/okazja-silnik-5-0-v8-ford-explorer-na-czesci-i1341030814.html
albo ten:)
bon / 2010-12-02 22:48:40 /
Bon - oczywiście były mniejsze V8 z Forda - ot choćby 255 i 260 z Mustanga (79 i 64 r) 4,2 i 4,3 litra ....
http://www.capri.pl/cars/models#ford-of-france
Te modele Vedette też posiadały Fordowego dolniaka "flatheada" V8 o pojemności 2.4 litra i mocy około 90 KM
MikeB4 / 2010-12-02 23:01:07 /
Oczywiście mike,ale te chyba było by najłatwiej zdobyć,części też...a nowsze to i oszczędniejsze...paliły by tylko 20l:)
Capri V8 z 90hp....to by było smutne.
bon / 2010-12-02 23:11:41 /
Dźwięk ma fajny , całkiem inne parametry --- byłoby dużo lepsze od 2.0 v6 :-) Pozatym takie V8 pali 8 w trasie i 12 po mieście ;-P Coś za coś .....
MikeB4 / 2010-12-02 23:55:02 /
Kiedyś kiedyś wrzucał linka do 2.8 v8. Wg opisów nieziemski silnik.
Z resztą http://www.h1v8.com/page/page/1562068.htm
Nie mam o nim pojęcia poza tym, że kręci do 10 tys i ponoć posiada 400hp.
A no i kosztuje 10 tys, ale nie pamiętam w jakiej walucie.
Nie mam pojęcia ile on może palić, ale i tak jest niezły.
Kupię go sobie za parę....naście lat.
Curtis_Capri / 2010-12-03 00:46:48 /
wedle strony podstawowa wersja kosztuje bez mała $28k co daje jedyne 90 000 zł :)
Konar / 2010-12-03 01:10:51 /
Do emerytury będzie mój ;P
Curtis_Capri / 2010-12-03 01:21:32 /
Kosztuje 90 tys zł na Polskie bez wysyłki .... z tego co piszą na swojej stronie ma coś wspólnego z Suzuki - głowice i cylindry - firma ma też w ofercie rasowane silniki do Hayabusy więc najbliższym tropem jest połączenie dwóch silników Hayabusy w V8 ... (tak sobie wymyśliłem - poczytałem dalej i rzeczywiście - odlali tylko sobie blok i parę innych części ;-) osiągi jakoś nie robią wrażenia jak na tą pojemność i silnik motocyklowy ... Ja celuję w lekko dłubnięty Fordowski silnik ;-P
MikeB4 / 2010-12-03 02:30:59 /
Ja zbieram na to :-p
http://www.worldcastings.com/products/engines/small-block-ford-engines/man-ofootwar-427-complete-engines.html
I jest w promocji - tańsze o 10 tys $ i ma 125 KM więcej w gratisie ;-P
MikeB4 / 2010-12-03 02:35:50 /
No to jest na bazie silnika z Hayabusy. Przy 10 tyś ma max. moc, ale kręci się wyżej. Montują to do Caterhamów i innych replik L7. Do setki przyspiesza takie coś chyba poniżej 2 sekund, więc wrażenia faktycznie nie robi ;-) Skrzynia do tego kosztuje następną czapkę gruszek.
radzieckii / 2010-12-03 09:12:37 /
Polecam 5.0V8 z Mustanga GT. Jak dobrze poszukasz, to trafisz skrzynię Borg Warner o zeszperowany most
A słyszał ktoś o silniku SCAT v4,który naprawdę był robiony z Chevroletowskiego v8:)
.Niby śmieszne ale w ten sposób Amerykańce tworzyli małe potwory,do małych wyczynowych samochodzików:)
http://www.stu-offroad.com/misc/scat/scat-1.htm
580 koników z takiego guwienka....robi wrażenie:)
bon / 2010-12-03 13:13:41 /
W identyczny sposób powstały przecież V4 Koeln i Essex do naszych Fordów 50 lat temu. A z rzędówek np. 2-cylindrowy motorek 650/750cc (30/33PS) pojazdu 'Oka' WAZ-1111 to dokładna połówka silnika z Samary 1.3 albo 1.5.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2010-12-03 13:41:51 /
A Volvo R5 to obcięte R6 i tak dalej
.STICH. / 2010-12-03 18:16:16 /
to moze cos takiego:
http://allegro.pl/item1345976305.html
katz666 / 2010-12-08 07:33:54 /
to chyba do ascony commo, recorda manty... W fordzie to profanacja.
nie dosyc ze profan, to jeszcze ma sprawność młyna wodnego... Lepiej już by lać benzyne na jakiś wiatrak, osiągi podobne, a zużycie może być mniejsze :D
Mysza liil (EM) / 2010-12-08 10:46:44 /
Kurcze. Ile to człowiek się na tym forum nowych rzeczy uczy :). Do tej pory zgodnie z wytycznymi nie lubię opli, a tu jeszcze ten Buick też niedobry.
Ale Buick to mi już samą nazwą "zalatuje". :P
RAV :) / 2010-12-08 13:30:29 /
Ja ci pozalatuję nazwą :)
Ten silnik z allegro mógłby być fajny, nailheady mają świetny moment obrotowy od samego dołu. Ale chyba taniej i bardziej koszernie dać Rovera V8 - konstrukcja wzięta właśnie z buickowych nailheadów, a już w aluminium wykonane.
m.kozlowski / 2010-12-08 13:39:41 /
jeśli już o drogich silnikach, to nie lepiej pomarzyć o poczciwym LS3?
Duży ,mocny ,aluminiowy i co ważniejsze rozwojowy, a wszystko za jedyne 43426zł + wysyłka :D
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevy-FAST-EZ-EFI-LS3-6-2L-Turn-Key-Crate-Engine-w-ECU-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c124ba24cQQitemZ120566030924QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_3667wt_1166
Endryou / 2010-12-08 23:49:13 /
"Ja ci pozalatuję nazwą :)
Ten silnik z allegro mógłby być fajny, nailheady mają świetny moment obrotowy od samego dołu. Ale chyba taniej i bardziej koszernie dać Rovera V8 - konstrukcja wzięta właśnie z buickowych nailheadów, a już w aluminium wykonane."
No właśnie ROVER też bardziej do opla pasuje- to od GM kupili niechciany silnik i produkowali go chyba 35 lat
Ale inni piszą że słaby, ja tam nie wiem- V8 dobrze wygląda, dobrze brzmi, i chyba jeździ lepiej od R4...
Ale Roverem w Pucharze wystartujesz :)
m.kozlowski / 2010-12-09 12:58:55 /