logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Angielskie śruby FCMK1

Angielskie śruby FCMK1

Ponieważ ostatnio pojawiły mi sie problemy z otwieraniem szyby (ściślej mówiąc z zamykaniem), która miała tendencje do wypadania z prowadnic postanowiłem zdiąć boczek i ogarnąć temat. Po zdięciu pantografa i ramki od szyby zetknołem sie ze smutną rzeczywistością która jak do tej pory mnie omijała - wszystkie śruby w dzwiach mają angielskie gwinty. Ponieważ większość z nich nie nadaje sie do ponownego wkręcenia chciałbym je wymienić lub zastąpić metrycznymi. Czy ktoś miał podobne problemy z fordami z GB? Czy dobrym pomysłem jest przewiercenie angielskich 6' na otwory standardowe 8' (wierci sie bodajże 6,4mm i gwintuje na 8') ? Czy ktoś może mi powiedzieć w których jeszcze miejscach Caprika czekają mnie angielskie niespodzianki i czy warto je wszystkie przerabiać? A może ju ktoś miał ten problem i wie gdzie można dostać komplety śrub made in GB? POMOCY



POZDRO

QRA MK1 / 2004-07-04 13:28:47 /


te sruby sa takie w kazdym capriku, nawet w Mk3

zawsze mozna to przerobic, ale da sie tez wrocic do oryginalu
wystarczy uzbierac komplet tych srub nadajacych sie jeszcze do czegos i dac do ocynku

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-07-04 14:10:17 /