witam! Mam pytanie jak odroznic MK II od MK III? Mam okazje kupic Capri , wlasciciel twierdzi ze to 3 , w papierach ma rok 1976 wiec wynika z tego ze to 2. wiem ze 2 i 3 roznia sie dlugoscia i chyba szerokoscia, a moze wysokoscia tez...:) pytanie tylko jak je odroznic, chyba najlepiej zmierzyc ,tylko jak , ze zderzakami, bez zderzakow? zalezy mi na kupnie 3 i tylko 3 :) jak ktos ma pomysl jak rozwiazac ten problem , niech pisze, z gory dzieki i pzdr!
Lex / 2004-06-22 11:32:25 /
".....ale to już byłooooo, i nie wróci wiecejjjjjj..."
:D
P.S Oj może sie nie zam ale wymierami to sie one chyba nie różnia :)
SKUN_3M / 2004-06-22 11:41:27 /
wyszukiwarka, to takie proste, bylo juz nie raz
sama buda nie rozni sie wymiarami
wysokosc - w zaleznosci od silnika moze miec inne zawieszenie, ale po 20 latach i tak kazdy stoi inaczej
dlugosc - maja inne zderzaki, ale ten pewnie ma od Mk3 z plastikowymi bokami
Mk2 ma prostokatne reflektory i wyciecia na nie w masce i blotnikach, sa najczesciej zmieniane na okragle ale wyciecia zostaja
a wlasciwie to poczytaj sobie tu:
http://www.capri.pl/forum/3cd9a2d9ad772#409aab405ca49
camaro / 2004-06-22 11:49:44 /
jak ktoś przerobił dwójke na trójke, to tak naprawde nie rozpoznasz... chyyba że nie wymienił maski...
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2004-06-22 12:59:40 /
ale czemu od razu tak ganicie człowieka że nie używa wyszukiwarki? Może chciałsobie pogadać??? hęęęęę..... wrrrrrrrrrrr
Krzysiek_Poznań / 2004-06-22 13:44:08 /
nie noo kristofff tym razem nikt nie zostal zganiony :) byly tylko delikatne uwagi ale naprawde bardzo delikatne :)
SKUN_3M / 2004-06-22 13:47:08 /
nie wiem jak jest z capri ale np taunus mk II od mk"III" poza wygladem rozni sie tym ze ma w innym miejscu numery nadwozia nabite
mk II pod maska
mk III kolo fotela pasazera
podobnie jest w granadzie wiec logiczne by bylo ze w capri jest tak samo :)
sprawdz kod Vin i miejsce numerow i powinno wyjsc wszystko :)
Main(misiek) / 2004-06-22 13:57:24 /
jeszcze błotniki sa inne , w Mk II i w Mk III
i MKIII mialy juz naped na przód...
SKUN_3M / 2004-06-22 14:22:38 /
Skun zapomniałeś dodać ze w mkIII była też opcja 4x4 ;D
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2004-06-22 14:42:46 /
fakt 4x4 + orurowanie + podnisione zawiesznie i koło zapasowe na klapie czekaj jak to sie nazywało aaaaaa już wiem Capri Country
SKUN_3M / 2004-06-22 14:44:36 /
http://www.capri.pl/garage/id-plates nawet są rysuneczki :P
Krzysiek_Poznań / 2004-06-22 15:18:04 /
Jest wiele więcej różnic niż tylko maska i błotniki....
Camaro podał wątek w którym prawie wszystko jest wypisane. Możesz mi wysłać fotki samochodu lub jeśli jest w Warszawie napisz mi gdzie stoi to podjade i zobacze.
Odnośnie Capri 4x4 to jedno przetrwało i jest opisane w piśmie Classic & Sports Car. Wersja 3.0 GXL.
Michal W / 2004-06-22 15:22:46 /
4x4 w gb jest mk3 z cossi 4x4 tak na 90% to jest to co lezy na ftp pod nazwa: capri_full_throttle.wmv
Coke ja nie pisałem o wydumce kogoś tam tylko o 4x4 by Ford. Były te do rallycross i jedna cywilna z Essexem która przetrwała do dziś.
Michal W / 2004-06-22 15:40:16 /
no ładnie była dyskusja o MKII i MKIII, a od Capri Country zaczełą sie o 4x4 :D
A napęd od Bronco II by pasował?
SKUN_3M / 2004-06-22 15:46:09 /
Prawdziwe dwojki maja na korku wlewu paliwa napis Capri MKII :) (na korku, nie na klapce).
pmx (wiewior;) / 2004-06-22 15:50:18 /
A nieprawdziwa dwójka Capri MKII fake. NA wlewie nie na klapce :p
SKUN_3M / 2004-06-22 17:19:30 /
mkII ma klin w uszczelce szyby czolowej i tylnej o ile sie nie myle
Puzon / 2004-06-22 17:42:47 /
MichalW z tego co pamietam, to projekt mk1 4x4 zarzucono po tym jak capri z takim napedem zaparkowane zima na górce/podjezdzie maska w dół nie mogło sie wycofac (sic!)
Wg. Ford Heritage wyprodukowano 3 sztuki wszystkie z v6 essex, napedem Fergusona, który prędzej był wykorzystany w Zefirze (Zephyr).
Całosc miał byc przeznaczona do rallycrossu, 2 sztuki z gaznikowym 3.0 212bhp, 3egzemplarz dla Roger'a Clarka 3.1 z wtryskiem Lucas'a o mocy ok. 250bhp, 'przód był zmodyfikowana wersja napędu Taunusa, i ich piętą achillesowa były przednie półosie, które regularnie sie psuły.
Pozdro
Wszystko fajnie ale był jeszcze pan Hilton Johnson który kupił swoje Capri 3.0GXL za 1831Ł w 1973 roku i odrazu zaprowadził auto do FF Developments w Coventry gdzie wydał 1175Ł na przerobienie go na 4wd. Zastosowano podobne rozwiązania jak do późniejszej Sierry 4x4 Cosworth. Rozkład mocy 33% przód 67% tył.
Michal W / 2004-06-22 18:26:41 /
lokalizacja numerow budy zmienila sie w trakcie produkcji Mk3
camaro / 2004-06-22 20:45:13 /
nie no panowie jesli chodzi o roznice swiatel to tyle kazdy wie..... chodzilo mi raczej o wymiary samej budy...dane katalogowe wskazuja jednak na roznice ale nie wiem czy to dotyczy tez zderzakow czy samej budy..., ponadto dzieki za zwrocenie uwagi na tabliczke bo faktycznie jest w innym miejscu. Spawn pisal o blotnikach , ale chyba sie niczym nie roznia, chyba ze sie myle..?
pzdr!
Lex / 2004-06-22 21:23:28 /
Mylisz się. Pooglądaj samochody na stronie i porównaj.
Michal W / 2004-06-22 21:58:25 /
Lex
tak jak pisalem, roznice w wymiarach zwiazane sa tylko ze zderzakami, sama karoseria ma dokladnie te same wymiary bo jest ta sama, poza detalami z przodu jak wyciecia na lampy i pas pod zderzakiem
tabliczka i numery maja byc w tym samym miejscu co Mk3 do 81r
jesli jest inaczej to moglo byc cos kombinowane
blotniki maja male wyciecie na lampe i inny przedni dolny naroznik
camaro / 2004-06-22 22:01:19 /
a ja mam takie male pytanko wcale nie zlosliwe po prostu ciekawy jestem..
dlaczego "zalezy mi na kupnie 3 i tylko 3 " skoro nie możesz rozrużnić 2 od 3?? jakas sympatia, wspomnienia??
grabasz / 2004-06-22 23:12:03 /
Inna jest deska w II i III, dokładnie tarcze zegarów.
Jest wiele drobiazgów różniących II i III, nawet przyciski włączające ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczke itp w II są gładkie i błyszczące a w III są chropowate. Na pasie przednim w III są mocowania grila nowego typu. Można by zebrać niezłą liste różnic....
Michal W / 2004-06-23 00:25:22 /
do grabasza- wczytaj sie uwaznie w moj pierwszy post :)- nie chodzi o roznice ktore kazdy moze dostrzec, ale te ktorych dostrzec nie mozna ... widzialem juz wiele tak przerobionych 2 na 3 ze tylko naprawde ktos kto ma o tym pojecie moze to odroznic ,a najczesciej takie przerobki mialy zwiazek z lewymi dowadami rej., czego przy kupnie samochodu chce uniknac, a ze mi sie bardziej podoba 3 to juz rzecz gustu....wiec wniosek - chcialbym kupic prawdziwa 3 z prawdziwymi papierami. troche przydlugie , ale gwoli wyjasnien :)...... pzdr! widze ze nie obejdzie sie przy zakupie kapcia bez Waszej pomocy :) dzieki za uwagi ,pzdr!
Lex / 2004-06-23 10:47:38 /
jesli ma w dowodzie 76 to jest to Mk2 upodobniona do Mk3, albo przeszczep
jest jeszcze 1% szansy ze to pomylka w dowodzie, ale wystarczy odkodowac numer nadwozia i wyjdzie prawdziwy rocznik tego co jest w dokumentach
jesli szukasz prawdziwego Mk3 z prawdziwymi dokumentami to tego sobie odpusc
camaro / 2004-06-23 11:08:17 /
chyba masz racje Camaro , no coz pozostaje dalej szukac.... dzieki!
Lex / 2004-06-23 22:00:14 /
tak tylko pytalem....
czyli nie chcesz mies takiego jak moj poprostu....
ps.moje nie jest zaden pszeszczep poprostu zmiana nadwozia...... ;)
pozdro i luzik!!
grabasz / 2004-06-23 22:47:31 /