logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Nowy Weber 38/38 Problem!

Nowy Weber 38/38 Problem!

Problem polega na kapaniu paliwa z pompki przyspieszajacej w momenice gdy silnik pracuje na biegu jalowym.Dodam ze poziom paliwa jest prawidlowy,cisnienie paliwa tez jest w normie.Mial ktos z Was taki problem?

CapriGhia / 2010-10-22 23:03:38 /


Wymienić uszczelkę?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-22 23:08:48 /


O tak, ciągle to mam od jakiegoś czasu. Nie wiem, jeszcze w czym rzecz.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-22 23:11:37 /


słabe i pulsujące podciśnienie ssania. Te gaźniki mają dwie pompki. Jedna mechaniczna, druga podciśnienieowa. Wyremontowac silniki i później zabierac się za gaźniki

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-23 00:19:12 /


Wymienić silniki. Taaa jest Panie Generale.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-23 00:23:20 /


Widze ze sami eksperci sie wypowiadaja...Silnik po kapitalnym remoncie..

CapriGhia / 2010-10-23 14:06:51 /


To niech sie dotrze

Mysza liil (EM) / 2010-10-23 14:15:33 /


Mogę się nie wypowiadać, Mysza też. Tylko wtedy zakładaj wątki w dziale Off Topic, bo do niczego innego się nie będą nadawać :-)
Słabe, pulsujące podciśnienie ssania. To jest przyczyna kapania paliwa. Ale jaka jest przyczyna słabego pulsującego podciśnienia ssania? Najczęściej padnięty silnik, skoro jednak Twój jest po remoncie, to musisz ustalić co jest nie tak ze wspomnianym podciśnieniem.
Jak się przestaniesz funiać na mnie, to ewentualnie możesz zadzwonić - powiem Ci co i jak posprawdzać.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-24 12:38:52 /


CapriGhia. Potwierdzam wersje fumfli. Remont motoru robiłeś sam? Ufasz wykonawcy? W tym kraju wszystko jest możliwe.

http://www.youtube.com/watch?v=7xJhWX1KidA

Zrób sobie głośniej - miejscami słychać, jak gra silnik padający. Mam te same objawy, mimo, że gaźnik jest po rzetelnej regeneracji.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-24 12:52:55 /


Panowie remont silnika robilem sam,dodam ze to silnik 2.8 rozwiercony na 2.9.Wszystko zostalo zalozone nowe.walek fast road od kent cams.Glowice stage 2 od burtona,aluminiowe kolo rozrzadu(zestaw)polerowany wal rozrzadu,nowe wszystkie panewki,wszystko dynamicznie wywazone.Po zmierzeniu stopnia sprezania wyszlo 9.45 do 1.Moze do tego gaznika musze podlaczyc podcisnienie z kolektora dolotowego?w tym gaziku sa dwa wejscia na jakies wezyki ktore zaslepilem tymczasowo.Nigdzie nie moge znalezc co sie do nich podlacza.Szukalem gdzie sie da...

CapriGhia / 2010-10-24 17:02:05 /


Fajnie. Co Cię natchnęło, żeby w miejsce solexa wstawiac webera z essexa? Tak z ciekawości pytam.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-24 17:13:00 /


Jak rozwierciles 2.8 na 2.9?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-24 18:44:54 /


podcisnienie z obudowy gaznika (tuz nad przepustnica) ma isc do aparatu zaplonowego, zaś podciśnienie od membranki (przykrecona na 4 srubki kwardatowa kosteczka z króćcem) ma iść do kolektora.

Mysza liil (EM) / 2010-10-24 19:46:00 /


rozwiercił z 93 mm na 93 mm - nie wiesz jak się robi 2,9 z 2,8???
No dobra, ale co z tego, że aluminiowe, 9,45:1 (2,9 BRC ma 9,5:1 i nikt z tego nie robi halo), polerowane, stejdże ileśtam jak nie chodzi???
od samych tajli silnik się nie naprawia. Do tego trzeba RĘKI.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-24 23:03:14 /


Mysza LiiL wielkie dzieki za podpowiedz.A Grandziarza Pozdrawiam!

CapriGhia / 2010-10-24 23:48:45 /