witam
Wiec tak robiłe głowice w moim 2,0 r
-planowanie 1,3
-wałek szlifowany w rewarze (chciałem sprawdzić jak na tym szlifowanym bedzię jezdziła)
-dotarcie zworów
-nowe dzwigienki
teraz na wolnych obrotach chodzi równo jak rusza się to do 2,5tyś jakby nie paliła na jeden cylinder po przekroczeniu 2,5 dostaje kopa.I jeszcze jedna sprawa strasznie słychać zawory jakby miały za duży luz. Ma koś jakiś pomysł o co chodzi?może sprężyny za słabe?
młody3 / 2010-10-05 17:58:38 /
Primo, z takimi problemami w dobrym tonie jest się podczepiać pod istniejące już mnogo wątki,
Drugie primo ;P to sprawdź sobie na początek kompresję czy wogóle występuje wszędzie bo wygląda, że gdzieś masz 1-2Atm. Może zawór któryś krzywy jest ?
zapek??? !G.O.P! / 2010-10-06 08:36:13 /
zapek każdy sie pytał o to jak sprawują sie wałki napawane,szlifowane wiec postanowiłem sam sprawdzić, a ze pojawił sie problem to pytam.Ogólnie to po tych zabiegach samochód daj rade bez porównania z seria.
młody3 / 2010-10-06 15:34:55 /
A dzwigienki zaworowe szlifowałeś albo nowe dawałeś?
właśnie nowe tylko sprężyny stare
młody3 / 2010-10-06 18:46:35 /