Hej
Czy w ten sposób można załatwić pompę lub któryś z komponentów układu? Ostatnio wymieniłem końcówki drążków sterowniczych i po tym zabiegu zaczęło się lać z układu wspomagającego.
motosimsun / 2010-09-26 23:04:46 /
1. Zabijesz pompę jeżdżąc bez płynu.
2. Wymiana końcówek nie ma nic wspólnego z cieknącym maglem.
3. Jak masz siłę, żeby jeździć bez wspomagania to zdejmij pasek napędzający pompę. Pompę uratujesz, a magiel i tak masz do roboty.
trza odpiac pompe , bo sie bardzo szybko popsuje, badz wykonac bypass tak aby byl obieg zamkniety pompa-pompa przy pomocy przewodu. Przekladni sie nic nie stanie, chyba ze tak pojezdzisz 2 lata.
Classmobile / 2010-09-26 23:09:37 /
a teraz reklama : Jesli nie uda sie zreanimowac twojej przekladni to mam.
Classmobile / 2010-09-26 23:10:29 /
Ile za niego chcesz? I jaką mam pewność, że nie będzie ciekł po założeniu go w moim aucie?:)
A pasek zaraz zdejmę:)
motosimsun / 2010-09-27 09:24:18 /
Najpierwej zobacz co z twoim. W razie braku mozliwosci wymiany usczelnien listwy dzwon.
Classmobile / 2010-09-27 09:52:53 /
Producent nie zaleca jazdy bez płynu ale raz spróbowałem, też magiel ciekł. Po roku takiej eksploatacji wlałem wkońcu oleju silnikowego wymieszanego m.in z piwem i płynem hamulcowym, potem dolewałem co było łącznie z glutami maści ochydnej. Po pół roku wpadła mi w ręce zdrowa przekładnia, którą założyłem i grzecznie wlałem ATFu. Do dziś działa to wyśmienicie. Także zabić pompę nie jest tak łatwo co nie znaczy, że należy się starać.
zapek??? !G.O.P! / 2010-09-27 14:00:04 /
Potwierdzam, przez rok jezdzilem bez oleju w ukladzie, pompa pracowala na sucho, nic jej sie nie stalo, dziala i nawet robi to cicho.
Hektor / 2010-09-27 16:00:31 /
kup sobie olej hydrauliczny gdzieś w agromie 5L za 30 PLN i dolewaj. ja tak kiedyś jeździłem jak mi ciekło az zrobiłem bo gdzie nie stanąć tam plama pozostawała i wstyd był :)
a, bo trzeba pod autem zamontowac rynienke, zbiornik, i co wycieknie wlewac z powrotem ;)
pmx (wiewior;) / 2010-09-28 00:31:41 /
Na razie wywaliłem pasek i nie mam wspomagania. Może jutro zajrzę i spróbuję zlokalizować wyciek. Dzięki za odpowiedzi.
motosimsun / 2010-09-29 01:07:47 /
Doba Pany... teraz pytanie za 100pktów. Skąd to cieknie?? Nalałem do pompy przepalony olej silnikowy z motocykla i założyłem pas napędowy na koło pompy. Przed tym umyłem spód auta w miejscu montażu magla benzyną ekstrakcyjną, wysuszyłem sprężonym powietrzem. Zdjąłem harmonijki z przegubów i zapaliłem auto. Druga osoba kręciła kierownicą. Nie ma wycieku w miejscach wyjścia drążków sterowniczych, z żadnego węża nie sika, jedynie co widzę to trochę płynu (nie jestem pewien czy to olej) na moście przednim, tuż obok magla. Widać to tylko z góry, od strony komory silnika. Tam wchodzi wąż tak jakby pod magiel. To może być miejsce wycieku??
motosimsun / 2010-09-29 13:01:35 /
O ile pamięć mnie nie myli to sprzedający mi auto powiedział że magiel był regenerowany 7 miechów wcześniej.... Ja podczas użytkowania nie zauważyłem wycieków.... Posprawdzaj dobrze przewody... może któryś jest przyparciały i puszcza...
Szafa !G.O.P! / 2010-09-29 13:17:16 /
Jak zdjąłeś harmonijki to był w nich olej czy sucho?
Sucho. Tylko smar na przegubach wewnętrznych.
Szafa mi romet też mówił, że auto jest po regeneracji magla. Ale mówił też, że przewody hamulcowe są ok a ostatnio łamałem je w palcach...
motosimsun / 2010-09-29 13:33:46 /
aha... no przewody aż tak zajebiste nie były... ale ja ich w palcach nie mogłem złamać:P
Szafa !G.O.P! / 2010-09-29 14:16:52 /
No teraz są zajebiaszcze bo miedziane, dorabiane na zamówienie. Gumowe też nowe.
motosimsun / 2010-09-29 14:26:31 /
Na jakim kur.. moście przednim?
Plyn moze leciec z magla na wejsciu wałka kierowniczego, lub z węża ciśnieniowego/powrotnego przy maglownicy.
Mysza liil (EM) / 2010-09-29 14:46:56 /
Może źle się wyraziłem. Chodzi o element na którym leży magiel. Wg. manuala nazywa się to subframe
motosimsun / 2010-09-29 14:51:46 /
Kołyska w sensie.
Konar / 2010-09-29 14:52:45 /
A niech będzie kołyska;) Nie to żebym był ignorantem ale na co dzień zajmuję się motocyklami, a tam mostów, belek czy kołysek raczej nie ma.
motosimsun / 2010-09-29 15:43:33 /
A bo widzisz, nie dopisałem, że po wlaniu syfów do wspomagania, układ się zamoczynnie uszczelnia;) Poważnie tak było. Więc jeśli nie cieknie to juz wiesz, czego pragnie Twoja maglownica ;D
zapek??? !G.O.P! / 2010-10-02 20:33:52 /
No a jakby tak zaaplikować do wspomagania jakiś uszczelniacz do silników, dało by to rade czy nie bardzo ?
PiotrekGran / 2010-10-02 20:53:56 /
znacznie lepiej uszczelniacz do ukladow wspomagania
no fakt, nie sprawdziłem nawet czy takie są :P
PiotrekGran / 2010-10-02 21:34:00 /
Wlałem takie cuś co się nazywa płynem do wspomagania z uszczelniaczem, do tego dolałem trochę świeżego hipolu i generalnie wyciek praktycznie ustał, może czasem coś skapnie. Generalnie działa i jeździ.
motosimsun / 2010-10-08 16:29:21 /
Z tego co sobie wydedukowałem, to hipolem zabiłem wcześniejsza pompę :D
PiotrekGran / 2010-10-08 20:15:38 /
jak listwa ma wżery i uszczelniacze sie rozsypały,to żaden uszczelniacz z hipolem nie da rady,uszczelniacze kosztują około 30 zł corteco i pół dnia roboty
za 30 zl to sa smieci nie uszczelniacze. Do magla maja byc cisnieniowe. Inna budowa, inna mieszanka.
Mysza liil (EM) / 2010-10-08 21:18:13 /
może i tak,u mnie działa,nie cieknie
A dlugo jezdzisz na zwyklych uszczelniaczach?
Mysza liil (EM) / 2010-10-09 19:55:36 /
2 lata,na jednym zwykłym od strony zębów,i trzyma,jak kupiłem w typowym sklepie od hydrauliki siłowej to go wysrało
Corteco to dobra firma, moim zdaniem najlepsza z branży uszczelniaczy. A w sklepach specjalistycznych różne mogą być. Również firmy krzak ;]