Widziałem ze 2-3 razy fabrycznie takie rozwiązanie, ale nie pomnę co to za samochody były, a teraz sam potrzebuję zaadaptować coś takiego. Wie ktoś może gdzie coś takiego było stosowane z mniej egzotycznych marek/modeli?
Konar / 2010-09-04 12:47:32 /
A ja to widziałem chyba ze dwa razy w fordzie capri... :)
Zdaje się na trójniczku hydraulicznym z gwintem-założone na przewodzie do chłodnicy - w to wkryncasz jakiś termostat i wio...
bartozłomero / 2010-09-04 13:13:27 /
Ja stosuje termostaty od renault ktore wciskam w przewód gumowy chłodnicy. Są do tego przystosowane, wystarczy zakręcić z wierzchu opaską takiego delikwenta żeby się nie poruszył.
Mysza liil (EM) / 2010-09-04 14:17:30 /
sierra turbo diesel....
Popcio / 2010-09-04 18:31:07 /
Vernet 3310.80 (na 80°C) lub 3310.87 (na 87°C) od BMW E21 318. Gustowny aluminiowy, ładnie się prezentuje i co najważniejsze działa :-) we wszystkich gaźnikowanych przeze mnie 2,9 (za wyjątkiem PBSa, bo on zachował oryginalny kolektor ssący)
granadziarz_3M / 2010-09-04 19:57:16 /
A ja przewierciłem chłodnice, nagwintowałem, wkręciłem i też działa ;)
PiotrekGran / 2010-09-04 20:10:09 /
Heh, no to już wiem gdzie mogłem to widzieć - w moim własnym E28 518 - najciemniej pod latarnią :)
> A ja przewierciłem chłodnice, nagwintowałem, wkręciłem i też działa ;)
Wkręciłeś termostat w chłodnicę?!?!
Konar / 2010-09-05 11:19:13 /
Zapewne wkręcił termostat załączający wentylator elektryczny.. Ot zbieżność nazwy bo funkcja nieco odmienna :)
Trójkąt / 2010-09-05 11:29:48 /
Trójkąt dobrze mówi ;)
PiotrekGran / 2010-09-05 12:00:25 /
Znaczy ten teges termowylacznik ...
Hektor / 2010-09-05 12:12:48 /
i o tym pisal bartoromeo
Mysza liil (EM) / 2010-09-05 12:16:53 /
oj tak... człowiek sam nie wie co gada :D
bartozłomero / 2010-09-05 12:20:33 /
No, a ten termostat o którym jest wątek, to on co robi ? Działa tak samo jak ten główny przy pompie wody ?
PiotrekGran / 2010-09-05 12:25:47 /
wlasnie o to chodzi ze go zakladasz jak nie masz miejsca gdzie indziej. Tak jak przy przerobce 2.9 na gaznik. Bo 2.9 ma termostat w kolektorze a nie przy pompie, zaś w kolektorze od 2.8, ktore ma termostat przy pompie, nie ma miejsca na termostat. Dlatego trzeba założyć na wężu wodnym. Konar tez nie ma miejsca na termostat, bo by go musial zamontować w kabinie ;)
Mysza liil (EM) / 2010-09-05 12:28:08 /
O widzisz Mysza, Ty to umiesz wytłumaczyć ;) A tak na przyszłość, czyli kolektory od 2.3 2.8 pasują do 2.9 ?
PiotrekGran / 2010-09-05 12:53:30 /
Dadzą się dopasować :)
Mysza liil (EM) / 2010-09-05 14:01:30 /