względem wspomagania w pozostałych modelach ? Jak to rozróżnić ?
valhallen
/ 2010-09-01 09:27:20 /
w 2.8i jest duże, takie jak w granadzie
Flonder
/ 2010-09-01 09:29:33 /
wyglada jak 3 serwa od nie 2.8i
Mysza liil (EM) / 2010-09-01 14:37:45 /
Chodziło by mi o bardziej precyzyjne określenie, które umożliwiłoby identyfikacje takiego, gdybym znalazł je kiedyś w internecie. Np. tu była aukcja:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250686309836&ssPageName=ADME:B:WNA:PL:1123
ale ze zdjęcia to wygląda zupełnie jak takie zwykłe co ja mam. Więc chodziłoby mi o jakieś elementy charakterystyczne lub też wymiary.
Czytałem/słyszałem, że do Capri było inne aniżeli do Granady ?
valhallen
/ 2010-09-02 08:58:56 /
Sam wałkowałem temat dużo razy.
Jak chcesz mieć dużo lepsze hamowniki, to po prostu kupujesz serwo od granady, skracasz trzpień ~7-8 cm, gwintujesz, robisz blachę mocowania do pedału, która dajesz pomiędzy dwie nakrętki i masz regulowaną długość na powiedzmy 1-2cm - wystarczy aby zlikwidować luz na pedale i dobrać idealną długość trzpienia.
Różnica w sile potrzebnej do hamowania pojazdu jest dość duża. Potrzebny jeszcze jest korekor siły hamowania zakładany przy pompie na przewód który idzie do tylnych hamulców.
Curtis_Capri
/ 2010-09-02 09:07:53 /
Wystarczy raz dobrze zmierzyć i skrocic na zadany wymiar, zamiast kombinować i regulować. Generalnie zakladasz granadowe serwo na mocowanie od starego serwa w capri i skracasz trzpień.
Mysza liil (EM) / 2010-09-02 10:30:09 /
OK, dzięki.
Choć wolałbym od Capri właśnie po to aby nie skracać, dorabiać, gwintować, etc.
valhallen
/ 2010-09-02 15:27:26 /
Odświeżę temat - potrzebuję info o wymiarach Servo w Capri 2.8i.
Pompa jest 22,2mm zamiast 20,8mm średnicy, więc servo jest mocniejsze.
Na załączonych obrazkach takie serva oraz na jednym dla porównania standardowe od Capri i te od 2.8i (gołym okiem widać, że większe średnicą - pytanie jaka średnica i grubość?).
Nie interesuje mnie rzeźbienie z Granadowymi servami itp., potrzebuję info o oryginalnym servo z Capri 2.8i, więc prośba tutaj do osób takie posiadające i zmierzenie jego wymiarów.
Konrad vel smasher
/ 2011-09-20 10:43:44 /
Ktokolwiek?
Konrad vel smasher
/ 2011-09-21 13:15:21 /
zwracam się z zapytaniem od czego może być to serwo którego zdjęcia załączam poniżej? Jest większe średnicą od zwykłego caprikowego ale idealnie pasuje na nie wspornik od serwa caprikowego. Mam w Capri pompe od 2,8 i zastanawiam się czy to ze sobą zagra.
jak chcesz mieć dobre heble w capri to daj serwo od granady i pompę 2.8. Ja tak mam zrobione i jestem zadowolony
Jaka pompa była w 2.8?
Curtis_Capri
/ 2014-08-11 19:38:43 /
22 i coś tam dla 2.8i, standard było 20,6 w capri, a granady miewały 23 i coś tam nawet no i 22,x jak w capri 2.8i
Konrad vel smasher
/ 2014-08-11 20:33:59 /
Podepnę się pod temat. Mianowicie założyłem serwo do Escorta, który wcześniej go nie posiadał i podpiołem się przewodem podciśnieniowym pod korektor ssący i teraz ZONK jak naciskam pedał hamulca to auto mi gaśnie. Dodam że to 1.1 kent. Co można albo należy zrobić żeby to wyeliminować
Trzanek / 2015-08-17 14:44:09 /
dziurawe serwo:)
jakby było dziurawe, to by gasł i bez naciskania.
Po naciśnięciu pedału, do kolektora dostaje sie "lewe" powietrze z serwa,
to zubaża mieszankę i auto gaśnie. Musisz coś zrobić z gaźnikiem, albo załóżyć wakupompę.
Sprawdź czy zaworek zwrotny na przewodzie do serwa działa prawidłowo.
Trójkąt
/ 2015-08-18 14:03:37 /
Dobra zacznę od sprawdzenia tego zawou
Trzanek / 2015-08-18 19:25:37 /
Zaworem działa poprawnie
Trzanek / 2015-08-19 17:12:38 /