logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » hamulce » czym się różni serwo od 2.8i

czym się różni serwo od 2.8i

względem wspomagania w pozostałych modelach ? Jak to rozróżnić ?

valhallen Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-09-01 09:27:20 /


w 2.8i jest duże, takie jak w granadzie

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-09-01 09:29:33 /


wyglada jak 3 serwa od nie 2.8i

Mysza liil (EM) / 2010-09-01 14:37:45 /


Chodziło by mi o bardziej precyzyjne określenie, które umożliwiłoby identyfikacje takiego, gdybym znalazł je kiedyś w internecie. Np. tu była aukcja:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250686309836&ssPageName=ADME:B:WNA:PL:1123
ale ze zdjęcia to wygląda zupełnie jak takie zwykłe co ja mam. Więc chodziłoby mi o jakieś elementy charakterystyczne lub też wymiary.

Czytałem/słyszałem, że do Capri było inne aniżeli do Granady ?

valhallen Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-09-02 08:58:56 /


Sam wałkowałem temat dużo razy.
Jak chcesz mieć dużo lepsze hamowniki, to po prostu kupujesz serwo od granady, skracasz trzpień ~7-8 cm, gwintujesz, robisz blachę mocowania do pedału, która dajesz pomiędzy dwie nakrętki i masz regulowaną długość na powiedzmy 1-2cm - wystarczy aby zlikwidować luz na pedale i dobrać idealną długość trzpienia.
Różnica w sile potrzebnej do hamowania pojazdu jest dość duża. Potrzebny jeszcze jest korekor siły hamowania zakładany przy pompie na przewód który idzie do tylnych hamulców.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-09-02 09:07:53 /


Wystarczy raz dobrze zmierzyć i skrocic na zadany wymiar, zamiast kombinować i regulować. Generalnie zakladasz granadowe serwo na mocowanie od starego serwa w capri i skracasz trzpień.

Mysza liil (EM) / 2010-09-02 10:30:09 /


OK, dzięki.
Choć wolałbym od Capri właśnie po to aby nie skracać, dorabiać, gwintować, etc.

valhallen Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-09-02 15:27:26 /


Odświeżę temat - potrzebuję info o wymiarach Servo w Capri 2.8i.
Pompa jest 22,2mm zamiast 20,8mm średnicy, więc servo jest mocniejsze.

Na załączonych obrazkach takie serva oraz na jednym dla porównania standardowe od Capri i te od 2.8i (gołym okiem widać, że większe średnicą - pytanie jaka średnica i grubość?).

Nie interesuje mnie rzeźbienie z Granadowymi servami itp., potrzebuję info o oryginalnym servo z Capri 2.8i, więc prośba tutaj do osób takie posiadające i zmierzenie jego wymiarów.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-20 10:43:44 /


Ktokolwiek?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-21 13:15:21 /


zwracam się z zapytaniem od czego może być to serwo którego zdjęcia załączam poniżej? Jest większe średnicą od zwykłego caprikowego ale idealnie pasuje na nie wspornik od serwa caprikowego. Mam w Capri pompe od 2,8 i zastanawiam się czy to ze sobą zagra.

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-08-10 17:57:03 /


jak chcesz mieć dobre heble w capri to daj serwo od granady i pompę 2.8. Ja tak mam zrobione i jestem zadowolony

Mizer Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-08-11 14:36:23 /


Jaka pompa była w 2.8?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-08-11 19:38:43 /


22 i coś tam dla 2.8i, standard było 20,6 w capri, a granady miewały 23 i coś tam nawet no i 22,x jak w capri 2.8i

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-08-11 20:33:59 /


Podepnę się pod temat. Mianowicie założyłem serwo do Escorta, który wcześniej go nie posiadał i podpiołem się przewodem podciśnieniowym pod korektor ssący i teraz ZONK jak naciskam pedał hamulca to auto mi gaśnie. Dodam że to 1.1 kent. Co można albo należy zrobić żeby to wyeliminować

Trzanek Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-08-17 14:44:09 /


dziurawe serwo:)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-08-17 16:24:41 /


jakby było dziurawe, to by gasł i bez naciskania.

Po naciśnięciu pedału, do kolektora dostaje sie "lewe" powietrze z serwa,

to zubaża mieszankę i auto gaśnie. Musisz coś zrobić z gaźnikiem, albo załóżyć wakupompę.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-08-18 13:35:24 /


Sprawdź czy zaworek zwrotny na przewodzie do serwa działa prawidłowo.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-08-18 14:03:37 /


Dobra zacznę od sprawdzenia tego zawou

Trzanek Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-08-18 19:25:37 /


Zaworem działa poprawnie

Trzanek Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-08-19 17:12:38 /