logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » czy most od TAUNUSA=most CAPRI?

czy most od TAUNUSA=most CAPRI?

witan / 2002-01-12 10:54:09 /


Niestety most od Taunusa nie pasuje do Capri. Po pierwsze w Capri są resory piórowe a w Taunusie o ile się dobrze orientuję są sprężyny, no i w Taunim są jakieś takie drążki mocowane do obudowy dyfra. Generalnie wydaje mi się, że ewentualna przeróbka (choć pewnie możliwa) byłaby zbyt poważna żeby się za to zabierać. No i mosty od Capri są wytrzymalsze.

Piotr Siemiątkowski (Irpac) Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-01-12 14:18:50 /


Polosie i lozyska oraz caly mechanizm pasuje jedynie obudowa mostu jest inna a reszta zalezy tylko jakie przelozenie

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-12 23:10:08 /


Te "drazki" przy łbie to WAHACZE. co do ewentualnej przeróbki to szczerze mówiąc nie wiem czy Capri ma miejsce na sprężny. Poza tym dużo łatwiej jest dospawać do mostu taunusa mocowania resorów piórowych... he he i jeździ

B / 2002-01-13 21:59:22 /


z tego co się oriętuje to mosty te mają różną szerokość.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-14 08:44:00 /


Możłiwe, że mają różną szerokość. Przyznaję się, że nigdy nie widziałem Capri od spodu :-) :-) :-)

B / 2002-01-15 03:46:51 /


ad. "cobra"
a jakim pojazdem jeździsz???

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-15 08:25:17 /


a jak myślisz? he he
Oglaszam konkurs, kto zgadnie co mam za wóz, podpowiedź: jest na tej stronie
Pa

B / 2002-01-15 17:21:38 /


cobra na podzespolach forda

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-15 17:30:18 /


blisko

B / 2002-01-15 19:10:36 /


Most od Taunusa jest dokladnieo 10 cm (slownie 100 mm) szerszy od Capri Mk I, od Mk II i III troche mniej. Obcinamy mocowania wahaczy oraz zcinamy gorne mocowania drazkow, bo nie zmieszcza sie w tunel przy dobiciu, dospawujemy baaardzo dobrze i baaardzo dokladnie mocowania na wzor Capri.
Uwaga: bez tuningu blotnikow w Mk I sie nie obejdzie, a w Mk II i III moze sie udac bez (nie znam roznicy szerokosci mostow) i jest inny rozstaw srub mocowania hamulcow na osi, a poza tym kombiak 2.3 l ma wzmocniony wal-polosie fi 35mm, wieksze lozyska i chyba jeszcze inny rozstaw mocowania hamulcow.
Efekt: poza wizualnym, zajebiste trzymanie na zakretach, mniejsze przechyly (przynajmniej odczuwalne), tylek nie wylata na zakretach z full gazem, wrecz sie pieknie wkleja, bardzo dobra stabilnosc przy duzych predkosciach.
Goraco polecam (dla odrobine odpowiedzialnych ludzi).

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-17 12:08:36 /


Zapomnialem dodac,ze Taunus ma wieksze odsadzenie piasty kola. Nalezy wiec zastosowac dystans pod blacha szczek hamulcowych, albo co prostsze zastosowanie od razu wzmocnionych hamulcow Taunusowych (kombi, 2.3 L..., itp.)
Most wytrzymal jak dotad bez problemu ponad 30 tys. km
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-01-17 13:14:53 /


A mi się wydawało że most od Taunusa jest węższy. Ostatnio na złomie rozbił mi gościu 3 mosty w poszukiwaniu półośki i obie z Taunusa były za krótkie. Dopiero jak dorwał jakiś jeszcze z resorami (taunus ma wahacze jak już wyżej napisano) to wreszcie ta półośka pasuje.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-02-17 01:31:22 /