A więc krótka relacja po treningach na torze Miedziana Góra koło Kielc. Większość treningów w deszczu. Było na prawde ekstra , tor sliski i chyba ze 20 bąków wykręciłem. Niestety -po torze kartingowym można jeździć tylko w jedna stronę i przegłosowane próby będa musiały być przeprowadzone w innym kierunku. Przekonał się o tym Obi , który rozwalił felgę jadąc pod prąd po tarce krawężniki leżące na tarce są w przeciwnym niestety kierunku skierowane betonem pod kątem prostym i kazde najechanie bokiem uszkadza felgę. Przyjechało duzo Escortów widziałem 4-5 sztuk. Kiedys wogle ich nie było. Prawie była by jedna kraksa jak zwykle na parkingu maszyn- Zabrakło 5-10 cm. coraz wiecej jest ludzi powaznie myślących o pucharze -pełno modyfikacji i mocy. jutro bedzię się działo.
Kongres
/ 2010-07-30 22:46:14 /
aż jestem ciekaw dnia jutrzejszego :)
rybaak / 2010-07-30 23:08:40 /
Może ktoś sie podejmie roli korespondenta? Taka relacja prawie na żywo?
Śmietan / 2010-07-30 23:40:50 /
No właśnie, przecież Internet ma zasięg globalny nawet w okolicach Kielc ;)
slon666 3M / 2010-07-31 00:02:59 /
no ja tez poprosze, cos jak zczuba czycos.
zezlonym na siebie maksymalnie. choc to na oslode moze...
Leszek "QSi" / 2010-07-31 01:02:17 /
Rano było sucho, godzinę temu yeebnął deszcz i 1,6 które jechały po suchym mają lepsze czasy niż psssss....pufffff psssss, pufffff.
godzine temu tor byl juz suchy,krauzi znow swietne przejazdy
Capri1974 / 2010-07-31 17:25:52 /
a jakies zdięcia bedą ??
zolty_ / 2010-07-31 20:29:01 /
Widziałem niestety tylko pierwszą serię przejazdów ale powiem tylko że Pająk załatwił sobie jednosłowną nagrodę publiczności i to w pięknym stylu, wywijając piękne piruety, w tym 360 na prostej, jadąc dalej ;-)
Wojtass / 2010-07-31 20:42:30 /
masa ludzi zaczela bic brawa to bylo cos pieknego:)
Capri1974 / 2010-07-31 20:51:05 /
działo sie, oj działo.
faworyci jak zwykle ustawili się na końcu kolejki i w pierwzsych próbach to się zemściło - jechali po mokrym i czasy lekko odbiegały.
pająk w tej sytuacji skupił się raczej na widowiskowej jeździe ( dwa sliki na tyle ) i zasłużenie w pit stopie dostał stending owejszon - za 360 stopni na górnej prostej nie wypadając z toru.
nastepne próby jednak większość pojechała po suchym i faworyci weszli do finału ( choć trzeba powiedziec głośno ) dzięki organizatorom - rozszerzyli finał BO do 16 aut. przy 8 autach nie było by w finale Krauziego i Kuby Wójcickiego z tego co pamiętam.
ogólnie porządziła troche pogoda ale patrząc rano w niebo można było się tego spodziewać więc trzeba było to wykorzystać
było git!!!
gratulacje oczywiscie dla zwycięzców - Krauziego i Kuby Wójcickeigo
wąski77
/ 2010-08-01 12:52:37 /
A gdyby tak....
Jak większość już wie, siknęło w połowie rozgrywania konkurencji A1/A2. Mniej więcej połowa PT Towarzystwa ma z nich przyzwoite czasy, a reszta - takie sobie. Dlatego pozwoliłem sobie na maleńkie 'zagdybanie'.
Otóż ze względu na podobny charakter prób B1/B2 do A1/A2 pozwoliłem sobie zasymulować klasyfikację z eliminacji w hipotetycznym przypadku rozegrania przejazdów A1/A2 również 'na mokro' - tak jakby wszyscy mieli równe szanse.
Oto finałowa 16 BO w takim hipotetycznym wariancie (w nawiasie miejsca 'z realu'):
1. Krauzi (11)
2. Dziobek (19)
3. Piter M (41)
4. Howorski (3)
5. Coke (1)
6. Rasta (9)
7. Łukasz Krauzowicz (28)
8. Michał Poznań (6)
9. Chuder (2)
10. Jakub Wójcicki (10)
11. Larry76 (4)
12. Kordian (24)
13. Pająk (32)
14. Greenhorn (5)
15. Zapek (37)
16. Gnieciuch (7)
Nie znaleźliby się w ćwierćfinałach : Bartoromero, Classmobile, Endryou, MS, Kicok i Wąski. W tym układzie najprawdopodobniej w 1/8 finału Krauzi objechałby Gnieciucha, Chuder - Michała, Pająk - Howorskiego, Coke - Kordiana, Dziobek - Zapka, Łukasz - Wójcickiego, Piter - Greenhorna a Rasta - Larry'ego. W ćwierćfinale Krauzi pokonałby Chudera, Pająk - Coke'a, Łukasz - Dziobka a Rasta - Pitera. W finale A mielibyśmy dwa Cosworthy Krauzowiczów, a w B - Rastę z Pająkiem.
O Puchar Taunusa walczyłby Piter M z Zapkiem, zaś w BZ finałową ósemkę tworzyliby:
1. Michał Poznań (2)
2. Chuder (1)
3. Jakub Wójcicki (4)
4. Gnieciuch (3)
5. Dredzioch (12)
6. Hrabia (17)
7. Wąski (6)
8. Valhallen (11)
Nie byłoby w finałach Czornego, Kicoka i Michała1983. Michał Poznań pewnie wygrałby z Valhallenem, Chuder z Wąskim, Wójcicki z Hrabią, a Gnieciuch z Dredziochem. Tu więc półfinały wyglądałyby już identycznie - Wójcicki z Chuderem i Gnieciuch z Michałem. Wyniki znamy 'z realu'.
Jaki z tego wniosek? W warunkach niepewnej pogody nie ma co zwlekać z wyjazdem na tor - kto rano wstaje...
Pozdreaux.
KRK 4m
/ 2010-08-01 17:51:49 /
Mozesz mnie tam hipotetycznie gdzies umiescic jeszcze ? :> ale zaluje ze sie nie spialem , nie okradlem banku i nie przyjechalem :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-08-01 17:59:26 /
krk - święta prawda. od rana zapowiadało się na deszcz więc może co poniektórzychcieli na mokro...
i gdyby nie dopuszczenie do finału 16 zawodników w BO to puchar byłby w tym roku w innych rękach.
nie ujmując nic Krauziemu ale w tym roku wygrał puchar psim swędem
wąski77
/ 2010-08-01 18:53:18 /
Ooo gdzieś się pojawiło moje 1,25 nawet ;D To miłe, miłe :)
zapek??? !G.O.P!
/ 2010-08-01 19:09:21 /
W kategorii ZBO (Zupełnie Bez Ograniczeń) puchar wędruje do Myszy.
Konar / 2010-08-01 20:04:14 /
Osobne pozdrowienia dla Jarka...
Hrabia®
/ 2010-08-01 20:25:53 /
Chyba jeszcze nie dojechał do domu ;D
zapek??? !G.O.P!
/ 2010-08-01 20:31:47 /
No i fantazja Bobika... Powaliła mnie w tym roku na kolana... ;)
bartozłomero
/ 2010-08-01 20:32:11 /
a ja tak w temacie wątku - treningi w tym roku były super - 1,5 godziny natłukłem się po śliskim torze w zupełnie zmiennych warunkach. wszyscy testujący jezdzili bezpiecznie. Dzieki dla organizatorów za taką formułę treningów.
Krk - czy Twoja symulacja zakłada zmienne warunki jakie panowały podczas b1 i b2?
greenhorn / 2010-08-01 21:27:00 /
mnie zaś pewien niesmak pozostał po tym jak dopytawszy mailowo o możliwość startu w BZ nakazano mi przesunięcie do BO. To że ryj mam zmieniony to się zgodzę ale zdanie "Do tego schemat malowania daleko spoza opcji fabrycznych." to chyba trochę przesada bo w BZ śmiało startowały trójki z dwójkowymi światłami, dwójkowymi zderzakami a i oklatkowane samochody też chyba pojechały w BZ. A zresztą i tak chodzi tak naprawdę o dobrą zabawę. fajnie było jak co roku.
szymal / 2010-08-01 22:17:03 /
Greenhorn - mówiąc 'zmienne warunki' masz na myśli konieczność korzystania z wycieraczek? Tego nie brałem pod uwagę. Chodziło mi tylko o stan nawierzchni w kategoriach sucho/mokro. Diametralna różnica w tym aspekcie wystąpiła tylko w konkurencjach a1/a2. Podczas b1/b2 oraz 1/8 finału było non-stop mokro, a tor podsechł w zasadzie dopiero po ćwierćfinałach, gdzie warunki dla dwóch aut w tym samym biegu są przecież identyczne.
Pozdreaux.
KRK 4m
/ 2010-08-01 22:58:10 /
Oj, nie zgodzę się w tym wypadku. Była zdecydowana róznica w stanie nawierzchni na początku i na końcu B1/B2. Pod koniec była prawie suchusieńka, na początku zalegały kałuże. Oczywiście nie wpłynęła tak znacząco jak deszcz przy pierwszych eliminacjach, ale kilkusekundowe różnice musiała spowodować.
napiszcie cos wiecej o kupecie dziobka .. co to i z czym sie je
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-08-01 23:14:01 /
2.8 na gaźniku, kubły, budziki od kapcia, nie ma radia, klimy, tapicerek. Szyber na sztywno, szyby też. Jest wspoma kiery. Sylwia sobie z nim dobrze radzi. O czymś zapomniałem?
Hrabia®
/ 2010-08-01 23:22:08 /
To beda rodzinnie na ytp startowac :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-08-01 23:25:38 /
O katce Hrabio zapomniałeś he he
Zawada1 / 2010-08-01 23:28:13 /
Hrabia o bardzo ciekawym malowaniu :) i o tym że pojechało z powrotem z Pająkiem.
Grzesiek_Rudy
/ 2010-08-01 23:29:14 /
Podczas B1/B2 Ci co wystartowali na samym początku mieli mokro pod kołami i tylko troszkę przeschniętych plam asfaltu na owalu ... później już jeżdżono na prawie suchym z nielicznymi kałużami.... ale za to fajnie jeździło się bokiem :->>>
MikeB4
/ 2010-08-01 23:42:06 /
KRK , w tamtym roku w 1/16 finału przegrałem z Rastą , więc w tym roku bym już mu nie odpuścił:).Zakładając hipotetycznie scenariusz jaki przedstawiłeś , mogłem wnieśc protest do swojej próby B2. Otóż słópek na nawrocie odcinka górskiego "leżał" sobie około jednego metra od krawędzi asfaltu i chcąc prawidłowo zrobic nawrót musiałem zjechac z toru na mokrą trawę. Myślę , że kosztowało mnie to kilka pozycji w tej próbie(wynik gorszy o dziesięc miejsc od średniej z pozostałych trzech prób). Więc hipotetycznie nie zajołbym w eliminacjach czwartego miejsca i w 1/16 finału nie spotkał się z Rastą:).
LARRY76 / 2010-08-01 23:45:14 /
Larry - ja nie o odpuszczaniu mówiłem. W tym roku auto Rasty jest o ~50 PS mocniejsze niż rok temu, więc nie miałbyś lekko... Mój 'kij w mrowisko' nie ma na celu umniejszania czyichkolwiek zasług - w sporcie liczy się każdy szczegół. Pamiętamy wyścig Krauziego z Reniferkiem czy finałowe kółko Dempsey'a. Każdy mógł ustawić się pierwszy w kolejce do a1/a2, a ja chcę tylko podkreślić, że WARTO było :)
Reszta to tylko zabawa liczbami - biorę np. auta z n-rami 1, 7, 8, 10, 29, 51, 56, 58, 59 i 79. Suma czasów prób (a1+a2) wynosi dla nich od 199 do 225 sekund, a suma (b1+b2) od 360 do 417 sekund. Różnica (b1+b2)-(a1+a2) wynosi od 158 do 206 sekund, a proporcja (a1+a2):(b1+b2) od 51 do 58%. Wszystkie jechały próby a1+a2 po suchym.
A teraz weźmy auta jadące a1+a2 po mokrym - na przykład taką dziesiątkę: 2, 9, 12, 32, 38, 40, 42, 55, 61 i 67. Suma (a1+a2) od 233 do 292 s (zawsze gorzej niż w pierwszej przykładowej grupie), ale (b1+b2) od 330 do 372 s (średnio o 35 s czyli o 10% lepiej niż u poprzedników). Różnica (b1+b2)-(a1+a2) wynosi od 53 do 114 sekund, a proporcja (a1+a2):(b1+b2) od 68 do 85%. Wszystkie jechały próby a1+a2 po mokrym...
Pozdreaux.
KRK 4m
/ 2010-08-02 00:35:00 /
Rasta 50 koni więcej , a ja 20 kilo schudłem , więc szanse się wyrównały :)
LARRY76 / 2010-08-02 01:18:33 /
He he - 20kg... Larry :)
Nie ma co gdybać - było co było. Ja miałem szczęście, bo pojechałem po suchym na A1A2 i pecha, bo przejechałem się na mokro w B1B2, inni mieli na odwrót, najlepiej wyszli na tym Ci, co fuksem wpasowali się na obu próbach na suchy tor. Loteria była w tym roku piękna, a prawdę o kierowcach poznalibyśmy, jeśli posadzić każdego do identycznego auta i przejechać na takim samym setupie w takich samych dla każdego warunkach.
Myślę, że naprawdę chodzi o zabawę - jesteśmy wśród "swoich".
Moim zdaniem TRZEBA napinać się mocno na innych zawodach (youngtimery, classicauto, trackday-e śakieś tam, itd, itp), żeby bronić dobrego imienia starych fordów ("ford gówno wort") i pokazać, że ludzie nimi jeżdżący mają dla swoich fur dużo serca, a stare fordy i ich kierowcy nie w kij pierdzą! :)
bartozłomero
/ 2010-08-02 04:49:44 /
ja tam bym wolał jeździć wszystkie próby na mokrym torze, więcej frajdy z jazdy :D
mateush (proko) 3M / 2010-08-02 09:33:09 /
cza było być! Oj pokręciłbyś się do woli! (szczególnie w piątek) :0)
bartozłomero
/ 2010-08-02 09:35:39 /
no tak tyle że byłem wyjechany służbowo ;(
mateush (proko) 3M / 2010-08-02 09:46:17 /
bartoromero!!! trzeba bronic na ytp a Tobie sie butli nie chce wyjac :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-08-02 17:32:33 /
Jak będę miał wolny weekend w październiku to przyjadę do tego nieszczęsnego Posnania ;)
Ale oczywiście pomagasz butlę wyciągać! :)
bartozłomero
/ 2010-08-02 19:38:32 /
nie ma sprawy :> ...
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-08-02 19:46:21 /
I ja! i ja! Mam wprawe w rzucie butlą przez trawnik pod blokiem! Marian liil świadkiem!
SzooGun
/ 2010-08-02 20:53:16 /