jesli ktos takowy silnik ma po jakichs przerobkach, zmianie walka zaworow czy co kolwiek prosze o opis co jest zmienione i co to dalo a co popsulo...
zbliza sie czas kiedy bede rozbieral swoja vke, troche musze jej dodac momentu bo pewnie zaloze naped 4x4 ... nie chodzi mi o to by piszczec przy ruszaniu bo to i tak malo prawdopdoobne ale zeby mnie cinqusy nie zostawialy... bo w zime beda mogly mnie cmoknac w zderzak ;)
DeMaDeS / 2004-06-10 00:23:13 /
zmień silnik na 2,3 lub 2,8 2,9 . wszelkie inne przeróbki są nieopłacalne...
Trójkąt / 2004-06-10 02:15:45 /
albo 2.9 24v...:D...ze skrzynia 5 do 4*4..:)
Zakrzak! / 2004-06-10 09:36:00 /
ale jeżeli on kocha swoje 2,0 i chce robić?
Ja w swoim 2,8 gaźnik (PYA) przede wszyskim wyrównałem średnice i kształty kanałów w głowicach z kolektorami (ssącym i wydechowymi). Później przeprowadziłem modyfikację komór spalnia, tak aby odsłonić większą część obwodu zaworów oryginalnie zasłoniętą przez ściankę komory spalania. Później wszystko to wyprowadziłem na lusterko. Wypolerowałem też denka tłoków. Zmiana pojawiła się wyczuwalna w zakresie niskich obrotów, poprawa elastyczności, równomierności przechodzenia przez obroty, obniżył się dźwięk wydechu. Nie robiłem nic z czasami rozrządu i charkterystyką zapłonu, więc na wysokich obrotach nie wyczułem zmian.
granadziarz_3M / 2004-06-10 12:04:57 /
sierra 4x4 ma chyba troche inna bude z przodu (miejsce a poloski) wiec nie wiem czy tak latwo zalozysz
Mysza liil (EM) / 2004-06-10 14:26:29 /
nie chodzi mi o hardcore tuning tylko o poprakwi drobne
silnik mam w niezlym stanie, bede go rozbieral bo mam uszczelki i uszczlenaicze do wymiany, bede mial okazje poprawic cos...
mam troche pomyslow ktorych nie ujawnie puki nie wykonam a czekam na jakies propozycje na ktore nie wpadlem :)
DeMaDeS / 2004-06-10 19:53:19 /