Wlasnie, mam teraz 2.3 V6 i planuje przesiadke na 2.9 EFI, co trzeba by w niej wymienic i jakie by byly tego koszty?
Piotrek PCK / 2004-06-07 13:03:21 /
będziesz potrzebował nowe mixery.. w przypadku 2,9 będą 2 szt..
do tego dojdzie jeszcze reduktor... ale tylko jeśli obecny jest sterowany podciśnieniem..
jeśli sterowany jest elektrycznie to z powodzeniem można go zastosować do 2,9...
Trójkąt / 2004-06-07 13:12:44 /
zamiast okulara/rurek/wkretek czy czego tam masz na gazniku musisz dokupic 2 miksery pojedyncze okragle, zamiast zaworka od benzyny zalozyc przekaznik(i) odcinajace wtryskiwacze.
Mysza liil (EM) / 2004-06-07 13:39:13 /
Trojkat, ja widzialem podcisnieniowy parownik w taurusie 2.8, po przejsciu na benzyne gaz parownik byl odcinany elektrozaworkiem ktory przerywal podcisnienie :-)
Mysza liil (EM) / 2004-06-07 14:10:03 /
W taurusie 3.8 oczywiscie...
Mysza liil (EM) / 2004-06-07 14:26:29 /
hihi nie wpadł bym na to :)) polscy fachofcy są poprostu debeściakami :D
Trójkąt / 2004-06-07 14:59:36 /
A jakie mogą być orientacyjne koszta takiej przeróbki?
Piotrek PCK / 2004-06-07 15:13:37 /
miksery ok 50pln szt, do tego trochę rurek, nowy trójknik, jakieś tam zabezpieczenia.. to może być w sumie koło 150 pln....
chyba ze będziesz musiał zmienić reduktor [300-400pln] ..
Trójkąt / 2004-06-07 15:18:42 /
czyli jakies 500-600 zł? dobrze licze? czy jeszcze jakies koszta?
Piotrek PCK / 2004-06-08 09:26:09 /
500-600 jeśli bedziesz zmieniał reduktor...
napisz jaki masz obecnie zoabczymy czy nadaje się do 2,9..
Trójkąt / 2004-06-08 09:38:01 /
Ja sie na tym kompletnie nie znam ;) napisz co to w ogole jest, gdzie moze byc, jak wyglada i jak sprawdzic jaki on jest to sprawdze ;)
Piotrek PCK / 2004-06-09 12:13:21 /
A czy zakładając reduktor 80KW (docelowo będzie pewnie ~120KW) do silnika 2.9, nie będzie problemu z nadmiernym spalaniem?
Oczywiście zakładam jazdę na gazie jak kapelusznik, delikatne przyśpieszanie, nie przekraczanie 120 km/h na trasie.
Piotrek PCK / 2005-06-16 01:42:11 /